Skocz do zawartości

Kichu63

Pasjonat
  • Postów

    51
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Kichu63

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AJM
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Kichu63

    Rygiel zamka maski.

    Zobacz ogłoszenie Rygiel zamka maski. Witam, kupię rygiel zamka maski Audi A4 B5 Avant o numerze ori: 8D0823480D. Pozdrawiam Krzysztof Użytkownik Kichu63 Data 08/25/25 Cena Kategoria A4 B5  
  2. Kichu63

    Rygiel zamka maski.

    Pozostały czas: 21 dni i 6 godzin

    • Kupię
    • Używany

    Witam, kupię rygiel zamka maski Audi A4 B5 Avant o numerze ori: 8D0823480D. Pozdrawiam Krzysztof

    Do ustalenia

  3. Witam, polecam odpowiedni film, a w nim wszystkie momenty dokręcania wałka rozrządu i jego elementów składowych. Są takie same dla pasków i audi. Ogląda się przyjemnie, bo wszystko jest rzeczowo omówione krok po kroku.
  4. Witam, poczytaj dobry artykuł: Szerokość felgi i odsadzenie ET (offset) WWW.FELGI.PL Co oznacza parametr ET (odsadzenie, offset) felgi oraz kiedy możemy zamontować szersze lub węższe alufelgi niż aktualnie posiadane. Wzory pozwolą Ci uniknąć m.in. obcierki kół o błotnik lub tarcia felgi o zacisk hamulca, przy również odpowiednim doborze rozmiaru opony, jeśli zmieniają się parametry alufelg.
  5. Podaję link do strony zestawu naprawczego: 3dcarparts 3DCARPARTS.BIGCARTEL.COM 3D printed car upgrades
  6. Witam, może się komuś przyda. Trafiłem na takie eleganckie rozwiązanie problemu, typowo do Audi A4 Avant B5 Już sobie zamówiłem i czekam na dostawę. Poniżej filmik. 3dcarparts 3DCARPARTS.BIGCARTEL.COM 3D printed car upgrades
  7. Kichu63

    Jaki rozrząd?

    A w tym zestawie co się znajduje? czy on zawiera wszystko, tj. rolkę napinacza + szpilka, napinacz hydrauliczny, rolkę prowadzącą, pompę wody, pasek rozrządu; no i chciałbym wymienić pasek klimy oraz alternatora. Przebiegi na krótkich dystansach tak dziennie koło 30 km.
  8. Kichu63

    Jaki rozrząd?

    Witam, chciałem prosić o radę jakiej marki wybrać zestaw rozrządu oraz chciałem wymienić: wałek rozrządu, szklanki oraz panewki w n/w modelu: Audi A4 B5 1.9 TDI PD AJM Avant z 2000r. Vin: WAUZZZ8DZYA211222 Chciałbym wybrać optymalne rozwiązanie bez przepłacania ( jednocześnie aby wszystkie elementy były wysokiej jakości). Pozdrawiam
  9. Witam, a może opornica/rezystor wentylatora już się skończył? miałem to u siebie w B5, ale nie wiem czy w B6 też występuje. Ta opornica trzy pinowa występuje u mnie pod podłużnicą i ją wymieniłem na nową, choć łatwo nie było z dostępnością tej części, ale się udało kupić i od razu śmiga na I i II biegu Pozdrawiam
  10. Kichu63

    Pokrywa zaworów 1.9

    Tutaj jest interesująca odpowiedź, tak pod koniec pierwszej strony i kolejno następne: [B5] Modyfikacja fabrycznego separatora oleju w pokrywie zaworów - odma TDI PD - strona 2 - Silnik, skrzynia biegów - Passat Forum FORUM.VW-PASSAT.PL
  11. Przebieg 314 000 km. Dotychczas nic nie robiłem, tj. m.in. to o czym piszesz - gumki uszczelniaczy nie wymieniałem. Ok, sprawdzę filtr powietrza. Dodatkowo czyściłem wtryskiwacze za pomocą płynu Liqui Moly; podczas wymiany filtra paliwa i do baku. Te dwa pierwsze pomiary to rozumiem, że można wykonać podłączając się do komputerem/urządzeniem do "instalacji" auta?
  12. Witam Kolegów, chciałem Was prosić o poradę; od lipca br po czyszczeniu zaworu EGR, Kolektora dolotowego oraz IC zaczął głośniej pracować silnik podczas większej prędkości, tak powyżej 50km/h. Czyszczenie przeprowadziłem bardzo starannie aby nic nie dostało się do silnika. Poskładałem wszystkie części przy użyciu nowych uszczelek, a nawet oryginalnych śrub. Wiem, że to temat rzeka ale chciałem Was prosić o radę od czego zacząć diagnozę, tj. nim dam audi a4 b5 2000 AJM TDI do rozbiórki pokrywy zaworów itp. Audi odpala bez problemów, nie dymi, nie bierze oleju, spalanie w normie ni mniej, ni więcej, po prostu nic mu nie dolega imo, prócz głośniejszej pracy, stąd to moje zaniepokojenie. Czy może ktoś z Kolegów napisać w kilku punktach od czego zacząć? jeśli pomiary to jakie w kolejności, a następnie co sprawdzić już po ściągnięciu pokrywy zaworów (choć to już pewnie będzie wiedział mechanik), ale głównie chodzi mi i o te działania, które można zrobić przed rozbiórką, tak w kilku kluczowych punktach poproszę. Pozdrawiam Krzysztof
  13. Witam, dobrze jest znać z jakiego materiału wykonany jest ten element boczka; ja mam zdemontowany to wieczorkiem mogę Ci podać i zastosować odpowiedni klej do tworzywa; kup zestaw naprawczy do rolety, bo z tego co wiem to do B6 taki występuje i super trzyma się roleta, tj. nie opada przy zasunięciu. Krzysztof
  14. Z pewnością wina mechaniczna; wyjęcie mechanizmu to pół biedy ale jak masz zapieczone sworznie to ich wyjęcie nie będzie takie proste. Już po wyjęciu mechanizmu i próbie ręcznego kręcenia w prawo i lewo zobaczysz jak ciężko się obracają (przekonasz się już na tym etapie, że to wina mechaniczna, a nie elektroniczna), a powinny obracać się bez najmniejszego oporu i wysiłku. Jak zdejmiesz pierścienie segera i podkładki psiknij sporo do środka dobrym odrdzewiaczem i próbuj wyjąć te sworznie z obudowy; jak się uda to papier ścierny i czyszczenie, a następnie smarowanie, składanie i ciesz się swoją robotą; kilka godzin, a masz w kieszeni około 400 zł, bo tyle sobie krzyczą w warsztacie za czyszczenie, stąd zrobiłem to sam w swoim audi.
  15. Witam, musisz zdementować mechanizm wycieraczek i wyczyścić sworznie które obracają ramiona wycieraczek w prawo i lewo; jak zdejmiesz pierścienie segera wyjdą te sworznie i jeśli to tylko nalot rdzy to tchniesz nowe życie, a jak wżery to lepiej kup nowy mechanizm, bo to tylko kwestia czasu kiedy staną na stale - oby nie podczas podróżny jak zacznie padać. Wiem co piszę, bo ten temat przerabiałem i skończyło się po czyszczeniu zakupem nowego mechanizmu, zamiennika, bo ori kosztuje krocie, tj. 700 zł w ASO, a zamiennik do 100 zł. Psikanie i smarowanie po wierzchu nic nie da, bo te pierścienie blokują dostęp do środka sworzni. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...