
SOGA*
Pasjonat-
Postów
36 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O SOGA*

Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
No i mp3 bez polskich znaków i będą wszystkie odczytywane
-
Teraz gdzieś wygoglowałem że właśnie jak mówisz czujnik, albo termostat do wymiany. Jak nie będą to jakieś duże koszta to go wymienię. A co do drugiego, to dobrze wiedzieć Dziękuje
-
Witam Ostatnio po podpięciu auta pod komputer okazały się dwa błędy: P2181 malfunction in cooling system P1602 power supply <B+> terminal 30: low voltage w tłumaczeniu google P2181 Usterka w układzie chłodzenia P1602 zasilanie <B +> Terminal 30: niskie napięcie Mógł by mi ktoś z Was przybliżyć co, jak, gdzie i co się z tymi błędami wiąże? Auto zachowuje się normalnie, nie zauważyłem jakichś dziwnych zachowań. Pozdrawiam.
-
Witam Problem powrócił, a powrócił dlatego że od roku czasu było wszystko w porządku, aż do wczoraj kiedy znów czerwony komunikat o ciśnieniu oleju ukazał się mym oczom. A więc rok temu +\-, miała miejsce taka sytuacja. Więc pojechałem do serwisu i mechanik sprawdził pompę oleju - sprawna, więc czujnik! Został wymieniony.. Od tego momentu jeszcze raz ukazał mi się ten komunikat po czym aż do dnia dzisiejszego spokój, a zrobiłem od tego czasu jakieś 5000km. Przypadłość występuje gdy auta nie oszczędzam: zmiana biegów przy 6\7tyś obrotów. Ale nie po jednej serii a kilku takich właśnie wyświetla się taka informacja. Przy spokojnej jeździe, zmianie biegów +\- 3tyś obrotów wszystko jest w porządku. Dodam że po zgaszeniu auta i po chwili odczekania i ponownym uruchomieniu auta wszystko wraca do normy. Czytam od godziny albo i lepiej na temat wadliwych silników 2.0 TDI 170km - czy to tyczy się również tego, TFSI? Gdyż nigdzie nie znalazłem takich informacji. Bardzo proszę jeszcze o Wasze sugestie, gdyż już na jedną jestem naprowadzony.. Ale chciał bym dowiedzieć się od Was, co o tym myślicie. Przebieg: 153tyś km Rok: 2005 Dzięki, pozdrawiam.
-
Iron87, jak już Cię tu widzę to dzięki za info o CompSporcie, chłopaki wymienili zawór i chula jak ta lala Dokładnie jaka nazwa zaworu to nie wiem, mogę podać numery jak ktoś potrzebuje Ale uświadomili mi że mam problem z ciśnieniem oleju i najprawdopodobniej są to wałki wyrównoważające, jutro dzwonię i jadę do SSerwisu w Czernicy który mi polecili by to ogarnęli bo mogę zatrzeć motor..
-
Więc zalejemy którymś z tych olejów Pompa oleju ma mieć 5 bar, tak? Płukanki z tego co się orientowałem lepiej nie robić.. bo może w jednym pomóc a w drugim zaszkodzić. Na obecnym oleju zrobiłem ~8tyś km. Więc przy obecnej sytuacji wlać np. Motul 5w30?
-
Wybaczcie że odkopuję temat, ale może komuś się przyda. No więc do owych felg stalowych zakupiłem dystanse o których wspominałem wyżej i wciąż brakowało kilku cm do tego by założyć felgę. Felga ta była zbyt wypukła do środka\wewnątrz przez co nie dochodziła do końca tarczy i haczyła o zacisk od hamulca. Felgi jak i opony 16' Rozwiązałem to w ten sposób że na oryginalne alu 16' założyłem zimówki a na lato kupiłem inne, nowe alu 16' i na nie założę opony letnie A tarcze jak i zaciski hamulcowe u mnie są dużo większe niż w innych modelach tego auta.
-
Witam Napiszę tu by nie zakładać nowego tematu. Otóż mam podobny problem jak założyciel tematu.. Ciśnienie oleju wyskakuje tylko przy któryś krotnym (3,4, czy 5 razie z rzędu) razem przy 'deptaniu na gaz' - zmiana biegu przy 5\6tyś obrotów a czasem i więcej.. Natomiast przy spokojnej jeździe wszystko jest w porządku i ciśnienie oleju się nie zapala.. Olej jaki mam wlany - nie pamiętam nazwy, wiem na pewno za to że jest to 5w50 Czytając temat, wnioskuję że najlepiej było by najpierw sprawdzić czy pompa oleju jest sprawna i ma 5 barów, tak? Następnie zrzucić miskę, wyczyścić smok, zrobić płukankę i zalać 5w30 motul lub castrol, tak? Aha, i co to ten tryb LL?
-
Dopiero dziś wstawiłem do ich serwisu auto gdyż w zeszłym tygodniu jeszcze je potrzebowałem, na ten tydzień załatwiłem sobie inne
-
Ok, dzięki wielkie za pomoc i rady, w pon tam do nich dzwonie i pytam o szczegóły. Więc już nie dopytuję i dam znać w temacie jak wygląda sytuacja po wizycie w ich serwisie
-
Dzięki wielkie za pomoc iron, wybiorę się tam w przyszłym tygodniu Powiedz mi jeszcze, jaki jest koszt zmiany oprogramowania z 200 kucy na 220? Zajmują się też oni tym?
-
Tak został wymieniony na nowszy. Uszczelka nie wiem czy została zmieniona gyż było to robione w warsztacie samochodowym.. A co to był za zawór? Jesteś w stanie się dowiedzieć? Bardzo zależy mi na tym. Coś więcej informacji na temat tego serwisu w bilesku? Tel, adres, nazwa?
-
I w instrukcji obsługi i na klapce od wlewu paliwa jest info na ten temat że powinno się lać 98
-
Przekroczona wartość obrotów na biegu jałowym. Zbyt bogata mieszanka paliwa. Jakieś rady?
-
Witam Jako że wciąż nie rozwiązałem swojego problemu: http://a4-klub.pl/2-0t-232/niestabilne%5Cfalujace-obroty-silnika-275520/ Wyczytałem że mogą to być wtryski lub uszczelniacze wtryskiwaczy które są ponoć plastikowe? Zamierzam sprawdzić również odmę i dolot, może któraś z tych rzeczy powodować te falowania? Pozdrawiam