Skocz do zawartości

SOGA*

Pasjonat
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O SOGA*

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia SOGA*

0

Reputacja

  1. No i mp3 bez polskich znaków i będą wszystkie odczytywane
  2. Teraz gdzieś wygoglowałem że właśnie jak mówisz czujnik, albo termostat do wymiany. Jak nie będą to jakieś duże koszta to go wymienię. A co do drugiego, to dobrze wiedzieć Dziękuje
  3. Witam Ostatnio po podpięciu auta pod komputer okazały się dwa błędy: P2181 malfunction in cooling system P1602 power supply <B+> terminal 30: low voltage w tłumaczeniu google P2181 Usterka w układzie chłodzenia P1602 zasilanie <B +> Terminal 30: niskie napięcie Mógł by mi ktoś z Was przybliżyć co, jak, gdzie i co się z tymi błędami wiąże? Auto zachowuje się normalnie, nie zauważyłem jakichś dziwnych zachowań. Pozdrawiam.
  4. Witam Problem powrócił, a powrócił dlatego że od roku czasu było wszystko w porządku, aż do wczoraj kiedy znów czerwony komunikat o ciśnieniu oleju ukazał się mym oczom. A więc rok temu +\-, miała miejsce taka sytuacja. Więc pojechałem do serwisu i mechanik sprawdził pompę oleju - sprawna, więc czujnik! Został wymieniony.. Od tego momentu jeszcze raz ukazał mi się ten komunikat po czym aż do dnia dzisiejszego spokój, a zrobiłem od tego czasu jakieś 5000km. Przypadłość występuje gdy auta nie oszczędzam: zmiana biegów przy 6\7tyś obrotów. Ale nie po jednej serii a kilku takich właśnie wyświetla się taka informacja. Przy spokojnej jeździe, zmianie biegów +\- 3tyś obrotów wszystko jest w porządku. Dodam że po zgaszeniu auta i po chwili odczekania i ponownym uruchomieniu auta wszystko wraca do normy. Czytam od godziny albo i lepiej na temat wadliwych silników 2.0 TDI 170km - czy to tyczy się również tego, TFSI? Gdyż nigdzie nie znalazłem takich informacji. Bardzo proszę jeszcze o Wasze sugestie, gdyż już na jedną jestem naprowadzony.. Ale chciał bym dowiedzieć się od Was, co o tym myślicie. Przebieg: 153tyś km Rok: 2005 Dzięki, pozdrawiam.
  5. Iron87, jak już Cię tu widzę to dzięki za info o CompSporcie, chłopaki wymienili zawór i chula jak ta lala Dokładnie jaka nazwa zaworu to nie wiem, mogę podać numery jak ktoś potrzebuje Ale uświadomili mi że mam problem z ciśnieniem oleju i najprawdopodobniej są to wałki wyrównoważające, jutro dzwonię i jadę do SSerwisu w Czernicy który mi polecili by to ogarnęli bo mogę zatrzeć motor..
  6. Więc zalejemy którymś z tych olejów Pompa oleju ma mieć 5 bar, tak? Płukanki z tego co się orientowałem lepiej nie robić.. bo może w jednym pomóc a w drugim zaszkodzić. Na obecnym oleju zrobiłem ~8tyś km. Więc przy obecnej sytuacji wlać np. Motul 5w30?
  7. Wybaczcie że odkopuję temat, ale może komuś się przyda. No więc do owych felg stalowych zakupiłem dystanse o których wspominałem wyżej i wciąż brakowało kilku cm do tego by założyć felgę. Felga ta była zbyt wypukła do środka\wewnątrz przez co nie dochodziła do końca tarczy i haczyła o zacisk od hamulca. Felgi jak i opony 16' Rozwiązałem to w ten sposób że na oryginalne alu 16' założyłem zimówki a na lato kupiłem inne, nowe alu 16' i na nie założę opony letnie A tarcze jak i zaciski hamulcowe u mnie są dużo większe niż w innych modelach tego auta.
  8. Witam Napiszę tu by nie zakładać nowego tematu. Otóż mam podobny problem jak założyciel tematu.. Ciśnienie oleju wyskakuje tylko przy któryś krotnym (3,4, czy 5 razie z rzędu) razem przy 'deptaniu na gaz' - zmiana biegu przy 5\6tyś obrotów a czasem i więcej.. Natomiast przy spokojnej jeździe wszystko jest w porządku i ciśnienie oleju się nie zapala.. Olej jaki mam wlany - nie pamiętam nazwy, wiem na pewno za to że jest to 5w50 Czytając temat, wnioskuję że najlepiej było by najpierw sprawdzić czy pompa oleju jest sprawna i ma 5 barów, tak? Następnie zrzucić miskę, wyczyścić smok, zrobić płukankę i zalać 5w30 motul lub castrol, tak? Aha, i co to ten tryb LL?
  9. Dopiero dziś wstawiłem do ich serwisu auto gdyż w zeszłym tygodniu jeszcze je potrzebowałem, na ten tydzień załatwiłem sobie inne
  10. Ok, dzięki wielkie za pomoc i rady, w pon tam do nich dzwonie i pytam o szczegóły. Więc już nie dopytuję i dam znać w temacie jak wygląda sytuacja po wizycie w ich serwisie
  11. Dzięki wielkie za pomoc iron, wybiorę się tam w przyszłym tygodniu Powiedz mi jeszcze, jaki jest koszt zmiany oprogramowania z 200 kucy na 220? Zajmują się też oni tym?
  12. Tak został wymieniony na nowszy. Uszczelka nie wiem czy została zmieniona gyż było to robione w warsztacie samochodowym.. A co to był za zawór? Jesteś w stanie się dowiedzieć? Bardzo zależy mi na tym. Coś więcej informacji na temat tego serwisu w bilesku? Tel, adres, nazwa?
  13. SOGA*

    Zalety i wady 2.0TFSI

    I w instrukcji obsługi i na klapce od wlewu paliwa jest info na ten temat że powinno się lać 98
  14. Przekroczona wartość obrotów na biegu jałowym. Zbyt bogata mieszanka paliwa. Jakieś rady?
  15. Witam Jako że wciąż nie rozwiązałem swojego problemu: http://a4-klub.pl/2-0t-232/niestabilne%5Cfalujace-obroty-silnika-275520/ Wyczytałem że mogą to być wtryski lub uszczelniacze wtryskiwaczy które są ponoć plastikowe? Zamierzam sprawdzić również odmę i dolot, może któraś z tych rzeczy powodować te falowania? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...