Skocz do zawartości

rejmen

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O rejmen

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Rybnik

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia rejmen

1

Reputacja

  1. rejmen

    Pompa oleju AEB

    Chcę kupić nową pompę oleju jest jakaś alternatywa poza oryginału z ASO? Opinię są podzielone jakie macie doświadczenia?
  2. Z sprężynami obniżającymi to nie taka prosta sprawa przynajmniej nie dla amorów które mają swój optymalny zakres pracy chyba że masz w planach zmienić całośćSerio? Ja jeżdżę juz od 4 lat na takim zestawie, wytłumaczysz mi jak to możliwe? naciepane z tapatalka Tak jak wcześniej pisałem amortyzator seryjny taki jaki producent puszcza z fabryki na pierwszy montaż ma swój optymalny zakres pracy. Obniżając zawieszenie sprężyną zmieniasz jego charakterystykę co najczęściej skutkuje dużym skróceniem jego żywotności. Tak to wygląda w teorii możecie się z tym nie zgodzić ale opieram się na tym co produkowaliśmy u nas w fabryce
  3. Z sprężynami obniżającymi to nie taka prosta sprawa przynajmniej nie dla amorów które mają swój optymalny zakres pracy chyba że masz w planach zmienić całość
  4. Mam RTS'y u siebie kupione u Dzika jestem zadowolony mimo że mam niski profil i wciepany gwint. Ogólnie polecam
  5. Macałem oba nowe oryginalny i zamiennik jeśli chodzi o twardość podobnie pewnie trwałość gumy lepsza w oryginalnym. Jeśli nie jesteś pewny czy to to brałbym zamiennik
  6. Szukał bym przyczyny gdzie indziej. Łącznik elastyczny na odcinku gdzie masz usuniętego kata jest nowy? Oryginalne wieszaki gumowe czy aftermarketowe moim zdaniem niczego nie zmienią.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...