Skocz do zawartości

pucaty2

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pucaty2

Osiągnięcia pucaty2

0

Reputacja

  1. Po długim czasie braku mojej odpowiedzi problemy nastają dalej podciśnienia wymienione wszystkie wężyki na nowe auto dalej łapie błąd 00575 dziś dotarł do mnie nowy zawór n75 gdyż kupiłem tylko 1szt postanowiłem wymienić najpierw ten przy turbinie no wynik tego taki że auto jeszcze bardziej muli postnowiłem ten co był stary obok turbiny założyć na miejsce zaworu egr nic nie pomogło gdy dałem nowy zawór na miejsce egr i obojętnie który ze starych na miejsce przy turbinie przeż chwilę auto chodzi jak powinno ale niestety po paru km wywalił błąd 00575 trochę może to co napisałem jest zagmatwane ale nie wiedziałem jak to inaczej wytłumaczyć jeżeli ktoś jest wstanie pomóc to z góry dzięki
  2. sterowanie turbiną to znaczy chodzi o ten zawór regulujący ciśnienie w turbo hmm jak go sprawdzić ?? ---------- Post dopisany 12-01-2014 at 16:13 ---------- Poprzedni post napisany 11-01-2014 at 22:29 ---------- Pomorze ktoś jeszcze czy nie ma na to rady ??
  3. Ok postaram się zrobić logi wrzucę po jutrze gdzieś bo jutro w pracy jestem może te błędy zostały ze starej turbiny bo ona miała już trochę przejechane ogólnie na starej auto nawet potrafiło w czasie długiej jazdy tak jak by odpinać turbo i ledwo jechało wymontowałem turbo z myślą o czyszczeniu ale okazało się że ma luzy na wałku tak wiec od razu kupiłem nowe zamontowałem dopiero dziś usunąłem błędy wiec może będzie wszystko ok ale logi wrzucę dla pewności by nic nowej turbince nie zaszkodziło ---------- Post dopisany 11-01-2014 at 20:48 ---------- Poprzedni post napisany 06-01-2014 at 18:24 ---------- No tak mam już zrobione jakieś logi mam nadzieje że to się nada ponieważ robiłem to pierwszy raz zacznę od tego że autko do 2500 ciągnie a już powyżej tych obrotów łapie zamula wyskakuje błąd 00575 - Intake Manifold Pressure bardzo ciężko było mi go wykręcić do 4500 na 3 biegu ale logi są gotowe linki podaję niżej tak jak wcześniej wspominałem turbina ma może z tydzień tak wiec ona nie powinna sprawiać problemów bardzo proszę o pomoc bo już nie mam do tego siły Linki : Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
  4. Od jakiegoś czasu sprawdzam te błędy i często wracają te dwa : dodam że jak je usunę auto dużo lepiej się zbiera jeżeli chodzi o turbinę to wczoraj zamontowałem nową doszły mnie słuchy że może to być wina zaworu regulującego ciśnienie w turbinie chyba że to nie ma nic z tym wspólnego ?? 00575 - Intake Manifold Pressure 31-00 - Open or Short to Ground
  5. Dziś podpiąłem moją audi do kompa wyskoczyły takie błędy jeżeli ktoś może pomóc będę bardzo wdzięczny : 4 Faults Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent 00668 - Supply Voltage Terminal 30 27-10 - Implausible Signal - Intermittent 01266 - Glow Plug Relay (J52) 31-00 - Open or Short to Ground
  6. Tak sprawa wyjaśniona niedziele spędziłem w garażu tak koło trzymało prawdopodobnie już jakiś czas na 2 śrubach i te gniazda niestety wyrwało koło do wymiany ale pocieszam się że to nic poważnego dzięki wszystkim za pomoc
  7. Witam czy ktoś kiedyś miał taką sytuacje jak ja dziś jadę do pracy usłyszałem z pod maski bum zaświeciła się kontrolka aku wiec myślę pewnie pasek strzelił co się okazało odkręcone koło pasowe te na które wchodzi pasek alternatora i klimatyzacji hmm odkręcone to jeszcze nie wiadomo mam pytanie czy jest taka możliwość że ukręcił się tam jakiś gwint czy coś w tym stylu bo to raczej mało prawdopodobne że koło się odkręciło i czego się mogę spodziewać po rozebraniu przodu samochodu silnik to 1.9 tdi 110km szczerze mówiąc oznaczenia nie znam rok audika to 96r avant
×
×
  • Dodaj nową pozycję...