Skocz do zawartości

dawid88góri

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dawid88góri

Osiągnięcia dawid88góri

0

Reputacja

  1. ja mam podobny chłopaki problem ale w 2.5tdi silnik az mnie czasem denerwuje, raz jego moc jest taka ze na 3 biegu gume pale a czasem w czasie wyptrzedzania zablokuje mu obroty i (wstyd) mecze sie od jakiegos czasu z tym, wymienilem przepływke, i dalej to samo, ciagle mysle o tym czujniku co jest nad przepływka(do niego sa podpiete przewody podcisnieniowe. nie jest to moze on?
  2. no jak jak bardzo jak wałki sa nowe i paski wymiana rorzzad jest dobrze z złozony, jestem pewny
  3. wyglodało to tak musialem uszczelic silnik co miska ta dolnia ciekła jak go otworzytlem zobaczylem ze dysza co cisnie olej pod tłok jest urwana,(wiem ze linik był kiedys przez kogos robiony) wienc muslalem go wyciagnac, dysze załątwialem 4 tygodnie, wymieniłem napewki było juz podtarte,wał naszczescie był ok, złozylem dół rokopalem razzad wymienilem pompe wody, termostat,to był ostatnio remont, ale przedtembyły wymienione 2 głowice na całkiem nowe przez poprzedniego własiciela serwis za to go skasował pare tys zł. no ale po ostatnim remoncie co ja robilem byłó wszystko ok ale po krótkim czase jak go rano pale czuje ze on nie ma siły, i jestr zmiena raz wieszka raz miejsza nie raz blokuje obroty tak do 3tys i koniec, ale ani razu nie ma pełnej mocy, dzis sie dowiedzialem ze moze to byc ta przepływka albo ten czujnik podcisnieniowy co sie obok niej znajduje, ale czy moze to byc to, oba sa dos kosztowne
  4. nie dawno włozylem po remoncie silnik do mojej a4 2.5tdi, tydzien było ok lecz ostanio silnik mi osłab, nie mam tej mocy co miał i nie ma jej tez ciegle tak samo słabej czasem jest mół ze ma chyba z 50kM a czasem nawet chodzi prawie jak normalnie, lubi tez blokowac obroty ze kreci do 3tys i dalej nic, czy to moze byc przepływomierz? i jesli EGR chce go zatkac robilem to w kazdym moim samochodzie, a czy w tej v6 tez jest to zalecane ? Nazywaj tematy poprawnie!
  5. jutro prawdopodobnie bede wkładał silnik, kosz remontu jest strasznie wysoki, 2 nowe głowice, nowe panewki, pompa, trmostat i razrzad, ale dalej nie wiem czy wyciagnac ten katalizator czy nie? chodzi mi o silnik, chyba powina sie jego zywotnosc zwiekszyc ?
  6. własnie koncze remont w mojej audiczce troszke mam drogi koszt tego remontu, opróch tłoków i piercsieni remontuje tam wszytkom i tak sie zastanawiam nad katalizatorami sa tam chyba nawet 2 katalizatory( nie wiem ale tak mi sie zdaje) czy jak bym je usunoł albo jak jest jeden to jeden jak to wpłynie na trwałosc mojego silnika, wiem ze moc mu wzrosnie ale co dalej?
  7. witam was wszystkich, nie dawno zakupilem audi A4 2.5tdi, oczywiscie to nie moje jedyne autko, licze na pomoc i na odpoiwiedzi w moich problemach, ja tez bede sie starał w miare mozliwosci odpisywac i pisac na forum, pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...