Skocz do zawartości

grzes69

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O grzes69

Informacje

  • Imię
    Grzegorz
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.0
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia grzes69

0

Reputacja

  1. Ja mam tak że jak sie rozgrzeje silnik i wciskam sprzęgło to delikatnie obroty się podnoszą (na 1-2 sekundy), wkur***a mnie to bo czasami ktoś siedzący ze mną w samochodzie może pomyśleć że autem w manualu nie potrafię jeździć Natomiast u mnie po zgaszeniu i ponownym odpaleniu, problem znika na mniej więcej 20 min jazdy. Równo 90 stopni na zegarze i wszystko działa jak należy. Na początku myślałem że to mechanik coś sknocił bo miałem przekładkę z multitronika, ale widzę po tym wątku że jednak to nie jego wina.
  2. Kolego maru, a mógłbyś cyknąć fotkę jak "to" masz na stałe zablokowane i wrzucić na forum bo też bym tak chciał to zmontować na jakiś czas. Ja generalnie od zakupu miałem dźwigienkę ułamaną, po naprawie już było całkiem spoko ale po jakimś czasie i membrankę szlag trafił... (teraz ledwo się porusza ta dźwigienka) Najgorsze jest to że jak było wszystko ok to gaz założyłem w międzyczasie i teraz zaczęły się podszarpywania przy przełączaniu z benzyny, a filterki od gazu zmienione, reduktor wymieniony (oczywiście w ramach gwarancji) i dalej szarpie
  3. U mnie nie wyłamało się to ustrojstwo tak żeby dało się to naprawić patentem kolegi omerta. Widać że już ktoś próbował to kleić wcześniej... http://postimg.org/image/6mvz1tavb/ Macie koledzy jakiś inny pomysł?
  4. Od niedawna jest szczęśliwym posiadaczem A4 B6, szukając trochę informacji na temat tego samochodu trafiłem na to forum i postanowiłem zostać tu na dłużej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...