Skocz do zawartości

piotrek5444

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O piotrek5444

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Niemce k/Lublina

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.8
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia piotrek5444

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich. Bardzo długi czas zmagam się z problem, który można zobaczyć na poniższym filmiku. Chodzi o to, że jak dodam gazu na biegu jałowym to obroty zejdą do 400-500 i wrócą do normalnego poziomu 880. Objawia się to również strasznym szarpnięciem samochodu. Przykładowo podczas jazdy 100km/h na 5 puszcza się pedał gazu to samochodem najpierw szarpnie a dopiero później zacznie normalnie zwalniać. Podczas tego szarpnięcia czuć ruch drążka do zmiany biegów. Tak samo jest przy ponownym dodaniu gazu - również szarpie. Dodam że występuję to zarówno na gazie jak i na benzynie. Po drodze wyszła jeszcze sprawa z wypadaniem zapłonu i okazało się ze cewka się rozwaliła. Został wymieniony cały układ zapłonowy (cewka, przewody,świece). Problem jest nadal taki sam. Mechanik podejrzewał, że mapa sterownika silnika się rozjechała od gazu ale niby wyzerował komputer i mówi żeby przejechać co najmniej 200 km na benzynie. Tylko, że przejechałem już 100 km na tej benzynie i jak dla mnie cały czas jest tak samo, teraz okres świąteczny więc mechanik nie będzie pracował a ja mam trochę wolnego. Może ktoś się borykał z czymś takim? Rzeczy które wymieniłem od czasu kiedy się męczę z tymi obrotami: -Przepustnica -Przepływomierz -Sonda lambda -Odma -Układ zapłonowy -Poduszki pod silnikiem i skrzynią
  2. Witam wszystkich Mam problem w swoim audi - przy puszczaniu gazu i dodawaniu gazu czuje szarpnięcie. Dodatkowo wszystko trzęsie się w środku. Oddałem samochód do mechanika i zostały wymienione poduchy pod silnikiem i pod skrzynią - jedna była zerwana. Szarpnięcia trochę ustały ale nie zlikwidowało się do końca, trzęsie w środku nadal. Mechanik sprawdzał poduszki pod skrzynią i mówił ze niby są dobre. Ktoś ma pomysł co to może być ? Jakieś 2 miesiące temu wymienialem przepustnice bo mojej nie dało się adoptować i ta też nie jest idealna - obroty falują trochę jak się doda gazu - schodzi wskazówka w dół ale później się normuje a drgania zostają. czy to może dawać takie objawy czy szukać przyczyny gdzieś indziej ? To moje pierwsze użycie VAG. Pokazało mi następujące błędy 00561 - Mixture Adaptation 12-00 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded Na razie usunął się i nie wyskakuje. Zrobiłem logi statyczne grup 001,002,003,007,016 001 - http://vaglog.pl/log_271071.html 002 - http://vaglog.pl/log_271072.html 003 - http://vaglog.pl/log_271073.html 007 - http://vaglog.pl/log_271074.html 016 - http://vaglog.pl/log_271075.html
  3. Witam wszystkich Miałem problem w swoim audi - przy puszczaniu gazu i dodawaniu gazu czułem straszne szarpnięcie. Dodatkowo wszystko trzęsło się w środku i było bardzo bardzo głośno. Oddałem samochód do mechanika i zostały wymienione poduchy pod silnikiem - jedna była zerwana. Szarpnięcia trochę ustały ale nie zlikwidowało się do końca, trzęsie w środku nadal, hałas został. Mechanik sprawdzał poduszki pod skrzynią i mówił ze niby są dobre. Ktoś ma pomysł co to może być ? Jakieś 2 miesiące temu wymienialem przepustnice bo mojej nie dało się adoptować i ta też nie jest idealna - obroty falują trochę jak się doda gazu - schodzi wskazówka w dół ale później się normuje a drgania zostają. czy to może dawać takie objawy czy szukać przyczyny gdzieś indziej ?
  4. Witam. Ostatnio nie odbił mi hamulec ręczny. Pojechałem do najbliższego mechanika żeby nie zniszczyć klocków i tarcz. Stwierdzili ze do ręce racji są zaciski z tyłu - zarówno z lewej jak i prawej strony. Jak odebrałem samochód to hamulec bierze teraz bardzo nisko A nawet muszę nacisnąć co kilka razy żeby zahamowal. P odjechalem do nich i odpowietrzyli mi jeszcze ta tył. Powiedzieli żeby pojeździć trochę i zobaczyć. Jest trochę lepiej Ale nadal żeby zahamować to muszę nacisnąć padał ze ze 2 razy. Czy jest ten uklad zapowiwtrzony czy to może po regeneracji zaciskow tak być i sie "ulozy"? Z przodu nic nie było robione
  5. Trzeba przekopiować link i będzie działać. Jeżeli chodzi o VAGA to mój mechanik ma VAGA coś w tym stylu co na zdjęciu tylko większy(Chodzi mi o to ze nie jest podpinany do kompa tylko taki panelowy) . Czy na takim czymś też daje radę uzyskać logi ? Jak ostatnio był podłączany aby zaadoptować przepustnicę to żadnego błędu nie wyrzucało.
  6. Czy ktoś kiedykolwiek rozwiązał problemy tutaj opisywane ? Ja mam bardzo podobny problem od lutego zmagam się z problemem w moim audi. Zaczęło się od tego, że kiedyś zahaczyłem spodem samochodu i zaczął mi przerywać i strzelać w rurze wydechowej. Mechanik stwierdził ze to nie wina tego uderzenia - do wymiany poszedł cały układ zapłonowy oraz sonda lambda ( pokazywało błąd sondy). Poprawiło się lecz, gdy postałem dłużej w korku nadal odczuwalne są przerywania oraz lekkie strzały. Poszedł do wymiany przepływomierz(miał bardzo słabe parametry) oraz przepustnica (wywalało błąd). Po wymianie przepustnicy po jakiś 50 km samochód stanął - na początku przestał jakby działać jeden cylinder, nie dojechałem do stacji i zaczęło się dymić na biało spod maski. Zaprowadziłem do mechanika i on stwierdził ze jakiś kabel robił spięcie oraz dodatkowo jakiś przewód od odmy był uszkodzony. To wszystko zostało wymienione. Teraz ogólnie jest w miarę dobrze ALE, nadal występują te szarpnięcia i strzały w rurze oraz nadal falują obroty, szczególnie jak dodam gazu i spadają obroty. Jak włączę klimatyzację to podczas falowania tych obrotów słychać jakby się coś załączało i wyłączało(w zakresie obrotów 600-1000). Czy ktoś miał może podobne problemy ? Wrzucam filmik z tym jak falują obroty. Dodam ze dzieje się tak zarówno na benzynie jak i gazie. https://youtu.be/6w_EggSk__s
  7. Witam, od lutego zmagam się z problemem w moim audi. Zaczęło się od tego, że kiedyś zahaczyłem spodem samochodu i zaczął mi przerywać i strzelać w rurze wydechowej. Mechanik stwierdził ze to nie wina tego uderzenia - do wymiany poszedł cały układ zapłonowy oraz sonda lambda ( pokazywało błąd sondy). Poprawiło się lecz, gdy postałem dłużej w korku nadal odczuwalne są przerywania oraz lekkie strzały. Poszedł do wymiany przepływomierz(miał bardzo słabe parametry) oraz przepustnica (wywalało błąd). Po wymianie przepustnicy po jakiś 50 km samochód stanął - na początku przestał jakby działać jeden cylinder, nie dojechałem do stacji i zaczęło się dymić na biało spod maski. Zaprowadziłem do mechanika i on stwierdził ze jakiś kabel robił spięcie oraz dodatkowo jakiś przewód od odmy był uszkodzony. To wszystko zostało wymienione. Teraz ogólnie jest w miarę dobrze ALE, nadal występują te szarpnięcia i strzały w rurze oraz nadal falują obroty, szczególnie jak dodam gazu i spadają obroty. Jak włączę klimatyzację to podczas falowania tych obrotów słychać jakby się coś załączało i wyłączało(w zakresie obrotów 600-1000). Czy ktoś miał może podobne problemy ? Wrzucam filmik z tym jak falują obroty. Dodam ze dzieje się tak zarówno na benzynie jak i gazie.
  8. Obecnie błędów nie ma, bo sonda nowa - błędów nie wyrzuca.Dodatkowo gdy przerywa słychać strzelanie w tlumiku. I to strzela tak porządnie.
  9. Witam Moim problemem jest bardzo słaba praca na niskich obrotach. Np. wrzucam sobie trójkę, puszczam gaz i później do oporu daje gaz to zamiast powoli się rozpędzać to szarpie bardzo. Gdy samochód wejdzie w taki stan szarpania to już później czy niskie czy wysokie obroty to samochód szarpie. Komputer pokazywał jedynie błąd sondy lambdy i lekko zaniżone parametry przepływomierza. Sonda została wymieniona i nadal to samo. Myślałem o cewce ale dzisiaj została zamontowana inna - nadal to samo. Proszę o pomoc co może być przyczyną.
  10. Witam wszystkich. Potrzebuje dostać się do pasa bezpieczeństwa kierowcy. Miałem stłuczkę 2 miesiące temu i jak samochód trochę przestał to pas ma teraz dziwny zapach. Mam problem z demontażem słupka. Te plastiki są tam wsadzone na zatrzask zwykly? Np. ten na górze mam ciągnąć do dołu czy po prostu w bok? I to się chyba trzyma na uszczelkach to je wcześniej zdemontować? Nie chce tego robić na chama, gdyż ten plastik górny jest już trochę podłamany i nie chcę złamać całkowicie. Z góry dzięki za odpowiedź.
  11. A co jeśli naprawią mi tylko część rzeczy, bo powiedzą, że to nie zostało uszkodzone przy wypadku. I jak to w ubezpieczalni. Bo jak jest kosztorys to jest wartość samochodu mają i później odpisują to co ci wypłacą. I przy następnym wypadku zostaje tylko różnica z tej kwoty. Przynajmniej tak miał brat jak miał małą kolizją w starej skodzinie. Prowadnice i inne rzeczy też powinny być sprawdzone. A i jest możliwość, że alianz akurat w aso nie ma naprawy bezgotówkowej. Co w takim przypadku zrobic ?
  12. Witam wszystkich. Jestem z Lubelskiego a dokładnie z okolic Lublina. Dzisiaj doszło do kolizji i samochód marki ford uderzył w moje piękne audi. Uszkodzone z zewnątrz zostały zderzak i klapa od bagażnika. To jest mój pierwszy wypadek a ja jeżdżę samochodem dopiero 2 lata, dlatego prośbę o poradę kieruje do innych doświadczonych kierowców klubu audi. Do wypadku doszło dzisiaj o 20.30. Nikomu nic się nie stało, więc nie wzywałem policji. Spisaliśmy tylko oświadczenie, że to z jego winy doszło do kolizji. Kierowca, który spowodował wypadek jest ubezpieczony w alianzie. Według strony mam dwa sposoby na otrzymanie odszkodowania. Wybór formy odszkodowania Klient musi wybrać formę wypłaty odszkodowania. Są dwie możliwości: Bezzgotówkowo - upoważnienie warsztatu do naprawy i odbioru odszkodowania Kosztorysowo – klient otrzymuje odszkodowanie na swoje konto Przy wyborze tej formy rozliczenia nie sprawdzamy, czy naprawa została dokonana i za ile. Moje pytanie jest takie, który lepiej wybrać. Czy w bezzgotówkowych warsztatach nie odwalają fuszerki ? Tam mogło paść kilka rzeczy. Chciałbym aby wszystko było zrobione na tip top. Na pewno stop, coś z gazem(nie mogłem go wyłączyć a jak wyłączyłem to nadal nie wiem dlaczego pracowały zaworki od gazu) , w zderzaku również miałem czujniki parkowania. Co polecacie zrobić ? Macie jakieś sprawdzone warsztaty allianzowskie ? Miał ktoś z czymś takim do czynienia w woj. Lubelskim. ? Co do kosztorysu ? Czy za tą kasę da się spokojnie wszystko naprawić ? Nie zaniżają zbytnio ? Wszystko będzie ujętę? Bardzo proszę o pomoc i rady co robić w takiej sytuacji. Przepraszam, że pisze dosyć chaotycznie ale jeszcze jestem zdenerwowany całą sytuacją. Z góry wielkie dzięki za pomoc
  13. Jeżeli chodzi o nuty do naszych furek to polecam społeczność na fb, która dopiero co powstała. https://www.facebook.com/100najlepszychnutdofury
  14. Dołącze się do tematu bo mam bardzo podobny problem. Również mam audi 1.8 ADR z gazikiem. Jak go kupiłem 2 miesiące temu to mi zaczął lekko podszarpywać na niskich obrotach, później zaczął również na wysokich. Oddałem do mechanika a on stwierdził że to ten czujnik temp. Wymienił mi tydzień temu lecz na zimnym silniku mam problem z odpalaniem i na zimnym mam jeszcze małe szarpnięcia. Co to może być?? Dodam że ten mechanik ze mnie trochę zdarł i nie chciałbym do niego prowadzić już samochodu. Znacie może kogoś kto w Lublinie lub okolicach zajmuje się dobrze zarówno mechaniką jak i elektromechaniką ? spid1261 prowadziłeś gdzieś samochód czy sam się nim zajmowałeś ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...