Skocz do zawartości

spid1261

Pasjonat
  • Postów

    72
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O spid1261

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia spid1261

0

Reputacja

  1. Tak myślałem, a czy po zmianie kompa oczywiście też od AEB muszę programować jakoś immo od kluczyka ?? jeżeli tak to w jaki sposób
  2. Witam, zrobiłem logi ale nie mogę ich dodać na VAGLOG ponieważ ciągle wyskakuje mi komunikat ''nieobsługiwany format'' co jest nie tak ? pomoże ktoś ?? LOGI i plikach poniżej LOG-01-001-013-xxx (1).CSV LOG-01-002-007-xxx.CSV LOG-01-003-025-xxx.CSV
  3. Zrobiłem LOGI ale nie mogę dodać ich na stronę VAGLOG ponieważ wyskakuje komunikat że jest Format nieobsługiwany ;// LOGI poniżej dodane jako PLIKI jakby ktoś mógł gdzieś coś z nimi zrobić i odczytać.... byłbym wdzięczny LOG-01-001-013-xxx.CSV LOG-01-002-007-xxx.CSV LOG-01-003-025-xxx.CSV
  4. Jakie kanały będą odpowiednikiem w VAG COM ?? Ponieważ takowy posiadam....
  5. Witam, Tak jak w temacie problem z doładowaniem a mianowicie doładowuje przy pełnym bucie 1,2-1,5 bar wskazówka chodzi miedzy tymi wartościami nie stoi w miejscu. Dodatkowo przy 4tys/obr wywala mi LPG i przełącza na PB. Dziś był podmieniany zawór N75 na stary (uszkodzony) ciśnienie stało stabilnie na 0,3 bar. -Sprawny N75 który mam był sprawdzany pod napięciem 12V i cyka głośno i wyraźnie więc sprawny. -DV ori ASO -Czujnik temp.cieczy ori ASO -Sztanga WG chodzi ładnie po podaniu ciśnienia. -Podciśnienie trzyma równo -0.7 -Cały układ był dokręcany wszystko sprawdzane nie ma dziur ani nieszczelności. -Brak kata -na VAGU brak błędów oprócz standardu (czujnik położenia przepustnicy) Turbo było wymieniane 1,5 roku temu w WRCS w Warszawie, cała nowa (bo moja stara pękła) delikatnie mam większy wylot z tego co mi mówili w WRCS. Auto kupiłem z programem 180hp więc nie mam pojęcia co i jak było wgrane. Co robić ? Hamownia i sprawdzenie ile to ma mocy oraz sprawdzić jak wykres idzie i wtedy będzie wiadomo czy robić nowy program ?? Ostatnia deska ratunku i od razu w drogę do Jasła Gregor10 ?? Pomocy brak pomysłów a ciągle auto w użytkowaniu do maksymalnie 3,500obr/min a szykuje się trasa 1200km.
  6. U mnie dawno ogarnięte, sorki ale nie miałem jak odpisać. Była to wina 2 cewek ) używki podmienione i jeździ
  7. Witam, Panowie otóż wczoraj zauważyłem pewien problem. Podczas zwykłej jazdy wszystko jest ok ale jeśli przychodzi gwałtowne przyspieszenie to gdy turbo się załącza silnik nagle zaczyna jakby dusić się pompuje i przerywa i pompuje i przerywa obroty od 3tys w górę, wskaźnik od obrotów spada o jedną kreskę w dół w tym momencie. Dzieje się tak na biegach od 2 do 5 im wyższe obciążenie tym gorzej. Turbo głośno ładnie świszczy i czuć że pompuje chociaż nie do końca jak przystało na 180hp w AEB. Podczas zwykłej jazdy nie ma problemu. Dzieje się tak tylko i wyłącznie na gorącym silniku na zimnym jest ok i moc również inna. Z tego co czytałem to są typy: -cewki -świece ... ?? Spalanie jest w granicach 13-15L/100km w trybie miejskim tylko i wyłącznie. Jeżeli chodzi o ciśnienie to zaworki DV oraz N75 są kompletnie nowe i oryginalne ! Turbo jest nowe zakupione w czerwcu 2015r. Na postoju autko czasem spadnie z obrotów po gwałtowniejszym przyspieszaniu i hamowaniu oraz gdy się nagrzewa to czuć delikatne drgania samochodem przez okres ok 10sek i wtedy obroty również spadają na 650-700 Błędy w VAGU tylko czujnik położenia przepustnicy który zawsze wraca. Z góry dziękuję za pomoc..
  8. Panowie prawdopodobnie pada mi dwumas. Objawy jakie posiadam to wibracje na sprzęgle od 2tys w górę przy hamowaniu silnikiem. Na początku zdarzało się to raz na 2-3 miesiące teraz raz na ok 2 tygodnie i to tylko i wyłącznie w jeden dzień od samego rana do samego wieczora. Na następny dzień wszystko ok. Przy prędkości ok 120-140 przy redukcji i hamowaniu silnikiem cały samochód wpadł w ogromne wibracje a dźwięk był jakby ktoś w szprychy włożył patyka trrrrrrr. Kolejny objaw to przy włożeniu biegu np 1 czy 2 samochód powinien jechać własnymi siłami przy obrotach 900/m bez gazu, u mnie jest że szarpie autem jakby się dławił po delikatnym dodaniu gazu wszystko płynnie jedzie. Tu moje pytanie jeśli to dwumas to jaki zestaw zamontować ? (moc która teraz jest to 180hp, ewentualność wchodzi w grę do 200-210hp ponieważ mam nową turbinę ale ori k03) Jeśli nie sądzicie że to dwumas to proszę o instrukcję jak co i gdzie szukać ewentualnie ?? jak upewnić się czy to dwumas ?? Jaki koszt takiej operacji może być ?? ponieważ szkoda mi sprzedawać komuś auta ponieważ sam w niego 3,500tys włożyłem w rok także wolałbym zrobić chyba dwumasa do tego LPG i latać kilka lat. Z góry dzięki za ODP pozdrawiam. )
  9. Przez ten tydzień zrobiłem 220km i już zaraz zaświeci się rezerwa więc po wymianie czujnika zrobiłem ponad 60km więcej. Jest lepiej ogólnie do pracy mam 3km więc samochód praktycznie nie jest dobrze rozgrzany, temperatura na dworze od -5 do -17 także wydaje mi się że zrobię nawet ok 250km na pół baku jeżeli będzie wyższa temperatura. Teraz na tym co miałem zrobiłem 80km w trasie a 140km po mieście na krótkich odcinkach. Wydaje mi się że przyzwoity wynik jak na panujące warunki chyba że coś jeszcze może być nie tak bo może jeszcze mniej powinien palić (AEB moc 180hp+) ???
  10. Czujnik zmieniony, odpaliłem go na 10min silnik był delikatnie ciepły i po ok 6-7min złapał 60* temperatura na dworze -6*C więc już chyba szybciej niż na poprzednim, ok 20 wyjadę polatać zagrzeje dobrze i dam znać czy się zmieniło czy coś nie tak, zaraz jeszcze z Vagiem podejdę zobaczę czy żadnych błędów nie wywaliło bądźmy dobrej myśli ! Na Vagu nie ma żadnych błędów, samochodem zrobiłem już 120km czego w trasie 80km temperatura trzyma się rewelacyjnie szybko się nagrzewa oraz non stop trzyma równiutkie 90*C. Jeżeli chodzi o spalanie to nie wiem czy się poprawiło. W mieście jazda normalna, na trasie 110-120km/h miałem równiutkie 1/2 po przejechaniu 120km wskazówka spadła na pierwszą kreskę zaraz za 1/2 hmm jeśli będzie kiepsko to zrobię pewnie jeszcze na tym z 80km a jeżeli będzie dobrze no to myślę, że na połowie baku czyli 25L w trybie 3/4 miasto 1/4 trasa powinienem zrobić ze 250km ? Jeżeli chodzi o kopcenie z wydechu nadal jest tak jak było być może to wina tego że nie ma kata i temperatura jest ciągle -5 do -12 myślę że jeszcze ze 3-4 dni i zobaczymy ile w baku zostanie.
  11. dokładnie dokładnie tak jak mówisz ja kupiłem przed chwilą niby niebieski ale tylko w komputerze bo na żywo jest zielony, spotkałem się z opinią w Skodzie że niebieskie to już przeżytek i już ich nie robią przynajmniej oryginalnych. Poczekam aż przestygnie silnik i zabieram się za wymianę
  12. Zamówiłem w ASO taki jaki mam czyli czarny 4 pionowy G62 (z lewej strony) bo niebieski mam ale 2 pinowy (z prawej strony) i to jest prawdopodobnie G2 Mam identycznie jak na tym obrazku lewy G62 czarny prawy G2 niebieski http://sprzedajemy.pl/czujnik-temperatury-przewody-audi-a4-b5-passat,17279222
  13. Wszędzie pytałem u siebie na całym mieście w Lublinie o ten czujnik są same zamienniki od 25pln do 120pln niektórzy gwarantują, że są perfekcyjne jak oryginał ale powiedz Joli, Jola głucha to Cię wysłucha.... oryginały tylko i wyłącznie w ASO w Audi 162pln w Skodzie 163pln do tego po moim VIN wychodzi, że mam czarny fabrycznie montowany...
  14. Nie kasy właśnie jest nie za dużo robiłem dziś pomiar według tego filmiku Tylko tyle że w bloku 003 nie posiadam takiej temperatury co jest na filmiku w ogóle jest inaczej jakoś chyba mam przepływkę na 003 i tam temp (*throttle angle) wynosi 81*... natomiast drugi czujnik w zakładce czujniki w bloku pomiarowym 007 miałem temperaturę 84*C na zegarach miałem 90*C więc już nie wiadomo jak ogarnąć temat... Jak masz oryginał na 100% za taką kasę to ja poproszę )
  15. szczerze to chyba na targu kupiłeś ten czujnik bo u mnie w ASO kosztuje 162zł więc nie wiem jak to możliwe, że zapłaciłeś 43pln
×
×
  • Dodaj nową pozycję...