-
Postów
6 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O blak
Informacje
-
Imię
Maciek
-
Miasto
Łódź
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Osiągnięcia blak
0
Reputacja
-
Cześć, znacie może kogoś (rzeczoznawcę/firmę) kto zajmuje się szkodami i pomógłby z wywalczeniem większych pieniędzy z oc sprawcy? Byłbym wdzięczny za pomoc/wskazówki.
-
Dzięki, ostatnio właśnie tak zrobiłem - cewka Beru, przy okazji 4 świece NGK i teraz wszystko ok.
-
Potrzebowałem szybko cewki, a na stanie była tylko maxgear, kupiłem i wszystko było ok... do dnia następnego. System głasza błądy P0303 i teraz jeszcze P0353. Tak było tylko rano, znów trzęsło autem. Może to wina wilgotności powietrza i zimna? W południe odpaliłem kilka razy i auto wróciło do stanu normalności. Jak myślicie? Spróbować wymienić tą cewkę na lepszą (Beru, Bosch, NGK?) czy raczej liczyć się z wymiana wszystkich świec i cewek? Z tego co widzę poprzedni właściciel wymieniał cewki na akcji serwisowej w 2010 roku. Na świece żadnego dokumentu nie mogę znaleźć, ale możliwe, że nie były wymieniane przez prawie 90 tys. km?
-
sowiq, dzięki za odzew, to chyba to samo. Ja mam cewki 06H 905 115, bez literki A lub B na końcu. Jakiej firmy kupiłeś cewkę? Też myślę czy przy okazji wymiany tej jednej cewki nie wymienić świec. To chyba jutro pojadę do pracy, ale na spokojnych obrotach.
-
Witam, podczas dodawania gazu już od pierwszego biegu szarpie samochodem (może nie szarpie, a telepie). Sprawdziłem i pojawia się błąd: P0302 Cylinder 2 misfire detected Przełożyłem cewkę nr 2 - najpierw do 4 gniazda, później do 3 i zawsze komputer pokazywał odpowiednią końcówkę w kodzie (P0304/P0303). 1. Czy wystarczy, że wymienię tę jedną cewkę czy może mogą być jeszcze inne przyczyny? Proszę o poradę. 2. Czy można jechać uszkodzoną cewką (krótki dystans) nie obawiając się, że pociągnie ona coś za sobą? Z góry dziękuję za pomoc! Pozdrawiam
-
Zmieniarka zamontowana, kable przeszły przez otwory w schowku, więc obyło się bez jakichkolwiek przeróbek. Co do danych do faktury, to przesyłałem na maila z Allegro, ale może nie doszło, więc dam jeszcze na PW. Źle się wyraziłem, oczywiście w Windowsie wybierałem domyślny FAT32. Dopiero po formatowaniu ww. programem zmieniarka zaczęła czytać mój pendrive.
-
Wczoraj podjechałem po zmieniarkę do Tommy01, sprawdziliśmy przed kupnem czy wszystko ok. Jeżeli ktoś miałby problemy z działaniem jakiegoś pendrive'a, to polecam program HP USB Disk Storage Format Tool (pendrive formatowany przez Windows nie chciał działać). U siebie też dałem luzem i jest ok.
-
Cześć, od kilkunastu dni czytam forum. Niedawno udało mi się zakupić mój pierwszy samochód - B7 2.0 TFSI 200KM, wersja USA. Dzięki Wam naprawiłem już uchwyt schowka, oby tak dalej.