Skocz do zawartości

blak

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O blak

Informacje

  • Imię
    Maciek
  • Miasto
    Łódź

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia blak

0

Reputacja

  1. blak

    Spociki Łódzkie

    Cześć, znacie może kogoś (rzeczoznawcę/firmę) kto zajmuje się szkodami i pomógłby z wywalczeniem większych pieniędzy z oc sprawcy? Byłbym wdzięczny za pomoc/wskazówki.
  2. blak

    2.0TFSI - szarpanie, cewka?

    Dzięki, ostatnio właśnie tak zrobiłem - cewka Beru, przy okazji 4 świece NGK i teraz wszystko ok.
  3. blak

    2.0TFSI - szarpanie, cewka?

    Potrzebowałem szybko cewki, a na stanie była tylko maxgear, kupiłem i wszystko było ok... do dnia następnego. System głasza błądy P0303 i teraz jeszcze P0353. Tak było tylko rano, znów trzęsło autem. Może to wina wilgotności powietrza i zimna? W południe odpaliłem kilka razy i auto wróciło do stanu normalności. Jak myślicie? Spróbować wymienić tą cewkę na lepszą (Beru, Bosch, NGK?) czy raczej liczyć się z wymiana wszystkich świec i cewek? Z tego co widzę poprzedni właściciel wymieniał cewki na akcji serwisowej w 2010 roku. Na świece żadnego dokumentu nie mogę znaleźć, ale możliwe, że nie były wymieniane przez prawie 90 tys. km?
  4. blak

    2.0TFSI - szarpanie, cewka?

    sowiq, dzięki za odzew, to chyba to samo. Ja mam cewki 06H 905 115, bez literki A lub B na końcu. Jakiej firmy kupiłeś cewkę? Też myślę czy przy okazji wymiany tej jednej cewki nie wymienić świec. To chyba jutro pojadę do pracy, ale na spokojnych obrotach.
  5. blak

    2.0TFSI - szarpanie, cewka?

    Witam, podczas dodawania gazu już od pierwszego biegu szarpie samochodem (może nie szarpie, a telepie). Sprawdziłem i pojawia się błąd: P0302 Cylinder 2 misfire detected Przełożyłem cewkę nr 2 - najpierw do 4 gniazda, później do 3 i zawsze komputer pokazywał odpowiednią końcówkę w kodzie (P0304/P0303). 1. Czy wystarczy, że wymienię tę jedną cewkę czy może mogą być jeszcze inne przyczyny? Proszę o poradę. 2. Czy można jechać uszkodzoną cewką (krótki dystans) nie obawiając się, że pociągnie ona coś za sobą? Z góry dziękuję za pomoc! Pozdrawiam
  6. Zmieniarka zamontowana, kable przeszły przez otwory w schowku, więc obyło się bez jakichkolwiek przeróbek. Co do danych do faktury, to przesyłałem na maila z Allegro, ale może nie doszło, więc dam jeszcze na PW. Źle się wyraziłem, oczywiście w Windowsie wybierałem domyślny FAT32. Dopiero po formatowaniu ww. programem zmieniarka zaczęła czytać mój pendrive.
  7. Wczoraj podjechałem po zmieniarkę do Tommy01, sprawdziliśmy przed kupnem czy wszystko ok. Jeżeli ktoś miałby problemy z działaniem jakiegoś pendrive'a, to polecam program HP USB Disk Storage Format Tool (pendrive formatowany przez Windows nie chciał działać). U siebie też dałem luzem i jest ok.
  8. Cześć, od kilkunastu dni czytam forum. Niedawno udało mi się zakupić mój pierwszy samochód - B7 2.0 TFSI 200KM, wersja USA. Dzięki Wam naprawiłem już uchwyt schowka, oby tak dalej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...