Witam chciałbym przy okazji zmiany hamulców przód na 345, zmienić również tył na 255. Czy do wymiany tylnego ukladu potrzebuje tylko jarzm oslon i tarcz, czy wymagana jest tez zmiana zacisku i klocka
Pompa jest na osobnym pasku. Niestety ale gorna miska jest polaczona z oslona walu z przodu.
Rozrusznik i z tego co pamietam musisz tez skrzynie odkrecic i sprzeglo. Nie pompy oleju nie trzeba uatawiac. Ona jest na lancuchu i wystarczy ja zalozyc tylko. Ja rozwazyl bym wyjecie silnika z karoseri jest o wiele prosciej
Tak to wygladalo u mnie.
Sprzeglo zostaje. Skrzynie trzeba odpiac
Wysłane z mojego LG-V490 przy użyciu Tapatalka
Niestety ale gorna miska to przeklenstwo tego silnika. U mnie zakonczylo sie demontazem calego silnika. Wiem, ze podciagaja tez silnik do gory a sanki opuszczaja w dol ale nie wyobrazam sobie jak mozna pompe oleju dobrze poskladac w takiej pozycji.
Zalezy o ktora Ci chodzi.
Najlepiej podwiesic silnik od gory.
Zdjac filtr powoetrza odkrecic poduszke bo wtedy jest doskonaly dostep. Nastepnie odkrecic mocowanie stabilizatora i odkrecic lape silnika z 3 srub na nasadke 18.
Wtedy spada nam poducha z lapa.
Z drugiej strony ta sama sytuacja tylko wieksza gimnastyka z odkreceniem gornej nakretki poduszki.
Wysłane z mojego LG-V490 przy użyciu Tapatalka