Skocz do zawartości

kozunia13

Pasjonat
  • Postów

    46
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

2 obserwujących

O kozunia13

Informacje

  • Imię
    Bartek
  • Miasto
    Wilczków/ Środa Śląska

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAHA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. kozunia13

    B8 TrOOOOp

    Tak było mi prościej ✌??
  2. kozunia13

    B8 TrOOOOp

    Panowie bo nie mogę doszukać się na forum. Czy ktoś już przełożył multitronica na manual? Jestem w trakcie i chciałem co nieco podpytać ?
  3. Co masz na myśli mocowania ? Łapy są takie same jedynie są włożone w inne otwory montażowe. Robiłem taka operacje
  4. Tak ten z 1.9 ma jedynie jeden kruciec w inna stronę.
  5. kozunia13

    Tapicerstwo

    Witam. Postaram się częściej tu zaglądać. Mój nowy nr 530309394;)
  6. Witam chciałbym przy okazji zmiany hamulców przód na 345, zmienić również tył na 255. Czy do wymiany tylnego ukladu potrzebuje tylko jarzm oslon i tarcz, czy wymagana jest tez zmiana zacisku i klocka
  7. Nie potrafic skasowac posta
  8. Pompa jest na osobnym pasku. Niestety ale gorna miska jest polaczona z oslona walu z przodu. Rozrusznik i z tego co pamietam musisz tez skrzynie odkrecic i sprzeglo. Nie pompy oleju nie trzeba uatawiac. Ona jest na lancuchu i wystarczy ja zalozyc tylko. Ja rozwazyl bym wyjecie silnika z karoseri jest o wiele prosciej Tak to wygladalo u mnie. Sprzeglo zostaje. Skrzynie trzeba odpiac Wysłane z mojego LG-V490 przy użyciu Tapatalka
  9. Ja rowniez mam pompe po regeneracji. Kupilem b6 i swoj silnik rozbieram na manel Wysłane z mojego LG-V490 przy użyciu Tapatalka
  10. Moge przyjechac? Niestety zmienilem marke i teraz latam zorro ;D Wysłane z mojego LG-V490 przy użyciu Tapatalka
  11. Niestety ale gorna miska to przeklenstwo tego silnika. U mnie zakonczylo sie demontazem calego silnika. Wiem, ze podciagaja tez silnik do gory a sanki opuszczaja w dol ale nie wyobrazam sobie jak mozna pompe oleju dobrze poskladac w takiej pozycji.
  12. 600zl nie wiem czy wystarczy na komplet czesci na kompletna naprawe
  13. Odme zostawilem na noc w benzynie ekstrakcyjnej a potem troche sprezonego powietrza. Wysłane z mojego LG-V490 przy użyciu Tapatalka
  14. Zalezy o ktora Ci chodzi. Najlepiej podwiesic silnik od gory. Zdjac filtr powoetrza odkrecic poduszke bo wtedy jest doskonaly dostep. Nastepnie odkrecic mocowanie stabilizatora i odkrecic lape silnika z 3 srub na nasadke 18. Wtedy spada nam poducha z lapa. Z drugiej strony ta sama sytuacja tylko wieksza gimnastyka z odkreceniem gornej nakretki poduszki. Wysłane z mojego LG-V490 przy użyciu Tapatalka
  15. Miska olejowa gorna. Jest to najgorszy wyciek w tym silniku. Ew przewod od turbiny. Wysłane z mojego LG-V490 przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...