Skocz do zawartości

?aniek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ?aniek

Osiągnięcia ?aniek

0

Reputacja

  1. Dokładnie o to chodziło:)
  2. Mam pytanie, skakały mi obroty na zimnym silniku, mechanik zdiagnozował ze jest zepsuty sterownik przepustnicy kolektora(gruszka czy jakos tak), najgorsze że nigdzie tego nie ma w hurtowniach, ja jestem poza domem i nawet nie wiem jak to wygląda:P moze znazazł bym to na necie:) ma moze ktos link albo fotke?
  3. wiekszość to rury które znajdują sie jeszcze przed filtrem powietrza:( zadna nie pasuje z widocznych:/
  4. Mam taki mały problem Rura która wychodzi z przepływomierza(zaraz od filtra powietrza)i łaczy sie z odma ma małą nieszczelność, jak auto jest zimne to po ruszeniu skaszą obroty i jest zmulone po 5 minutach wytraca sie to całkowicie, po zgaszenieu i zapalenieu jest to odczywalne przez jakieś 2 minuty i znowu jest ok. Pytanie czy taka nieszczelność moze bys przyczyna takich problemów??? Miał ktos podobny problem??? Jak profesjonaknie nazywa sie ta rura bo na allegro ciezko znaleść.
  5. no własnie z tym termostatem to jest tak ze dopółki jest na 70 st to mi oleju nie bierze:facepalm:
  6. Mam pytanie odnosnie działania instalacji gazowej od pewnego czasu wysiadł mi termostat i bardzo dlugo nagdzewa sie silnik, co ciekawe gaz przełanczas sie dokładnie po tym samym czasie więc nie wiem czy jest to czasówka czy działa na zasadzie temperatury, po przełączeniu na gaz auto troszke szarpie ale na benzynie jest ok dopiero po przekroczeniu ok 50 stopni zaczyna działac poprawnie. Czy wystarczy wymienić termostat???? a moze zmienił sie próg przełanczania na gaz tzn ze przestawia sie juz w 30 st teraz przełancza sie juz po 2 minutach na zimnym silniku
  7. Witam jestem Łaniek (Marcin) jestem z Suchej Beskidzkiej /Bielska B. Jezdze sobie Audi A4 B6(8E) 2.0 20v Multitronic mam zamiar czynnie i z honorem uczestniczyc w zyciu forum:decayed:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...