Skocz do zawartości

LechuPL

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O LechuPL

Osiągnięcia LechuPL

0

Reputacja

  1. LechuPL

    Termostat?

    Hmm, to nie wiedziałem.
  2. Brzmi nieźle, z tym że NGK VLINE 37 5773 wychodzą ok 5 zł taniej za sztukę niż te Beru... Przynajmniej w InterCarsie.
  3. LechuPL

    Termostat?

    Mi cieknie płyn właśnie z okolic termostatu, najpewniej pomiędzy termostatem a obudową puszcza oring, dlatego też będę tam dłubał. Cały króciec jest pod kolektorem ssącym, dostęp niezbyt przyjemny, ale do ogarnięcia. Z tego co wyczytałem należy odkręcić metalową listwę - wspornik kolektora ssącego i zdjąć metalową rurkę z samego termostatu (jest przykręcona). Wymontowanie i zamontowanie obudowy termostatu płynu chłodzącego z termostatem elektronicznie sterowanego chłodzenia silnika -F265- Wymontowanie – Spuścić płyn chłodzący – Wymontować dolną rurę płynu chłodzącego – Rozłączyć elektryczne złącze wtykowe -5-. – Wymontować węże płynu chłodzącego -1- i -4-. – Wykręcić śruby -2- i -3- i zdjąć obudowę termostatu płynu chłodzącego. – Wykręcić śruby -1- – Wyjąć termostat płynu chłodzącego -2- razem z pierścieniem uszczelniającym typu o-ring -3- z obudowy termostatu płynu chłodzącego -4-. Zamontowanie w kolejności odwrotnej. Momenty dokręcenia - termostat do obudowy 10Nm - obudowa do bloku silnika 15Nm Potem pozostaje odpowietrzyć układ, bo często taka robota kończy się brakiem ogrzewania w kabinie przez zapowietrzoną nagrzewnicę.
  4. Nie jestem pewien czy to już dwumasa, ale u mnie czasem jak na zimnym ruszam, puszczając delikatnie sprzęgło to czuć pod pedałem takie jakby lekkie zadrganie. Ale jak już sobie odjadę to sytuacja się nie powtarza... Jeśli dobrze kojarzę, to na wstecznym jak cofam w bramę to też jest wrażenie lekko wyczuwalnego zadrgania przy popuszczaniu sprzęgła. W każdym razie u mnie buda w ogóle nie drga, jedyny objaw czuć pod pedałem - może to łożysko...
  5. Jak padł mi aku to wyświetlał po prostu symbol aku na liczniku + sygnał dźwiękowy. Ale żeby płyn chłodzący? Nie kojarzę... Może VAG coś powie?
  6. LechuPL

    cos sie tłucze pod maska

    Raz piszesz, że coś się tłucze, a raz że wyje. Wyć może np. pompa wspomagania. Poranne wycie to może być po prostu załączone ssanie, ustaje po jakichś 20 sekundach - sam tak mam. A tłuczenie to np. zużyte poduchy silnika. Zwróć uwagę czy nie trzęsie się zanadto.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...