Jump to content
0
Cezarrr

Jakie świece wybrać. 1.8T AMB (program na 200KM)

Recommended Posts

Sporo jest sugesti na temat NGK PFR7Q, podejda? Czy może F5DPOR Bosch?


Share this post


Link to post
Share on other sites

bierz NGK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ile ludzi tyle bedzie opini:) ja sam uwazam ze swiece boscha sa lepsze.... a NGK jasne ta sama polka....


1. Stare A4 2003 2.0 ALT 131km, przebieg 252tysiace

2. Nowe A4 2004 1.8T BFB 163km, przebieg 153tysiecy

3. Nowa A5 2013 2.0 TFSI 211km, ino troszku:D

[sIGPIC][/sIGPIC]

Share this post


Link to post
Share on other sites

o ngk nie slyszalem zlej opinii a z boschami było roznie jeśli o 1.8t chodzi, do 2.2t owszem bosche podobno najlepiej się sprawdzają ale w 1.8t....

---------- Post dopisany at 18:02 ---------- Poprzedni post napisany at 18:01 ----------

a ze sam mam pfr7q to polece


Bez tytułu - Kopia.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.8 t ngk


VW Golf 4 VR5 170 PS


wcześniej


A4 B6 1.8 T Q AVJ 193 PS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, więc lecimy w NGK. Powiedzcie tylko jeszcze jeśli ktoś z Was wie jaka powinna być przerwa, żeby profilaktycznie sprawdzić po wyjęciu z pudła.


Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy ktoś może próbował świece beru uxt10 platynowe do 1.8T? Obecnie mam oryginał audi z oznaczeniem NGKPFR6Q, czas na wymianę i zastanawiam się nad beru. Jeżeli ktoś stosował beru uxt10 proszę o opinię.

---------- Post dopisany 01-10-2013 at 19:32 ---------- Poprzedni post napisany 25-09-2013 at 17:35 ----------

Więc beru uxt10 platyna założone, ryzyko się jak na razie opłaciło. Nie wiem ile auto przejechało na poprzednich NGK, ale różnica po założeniu Beru jest odczuwalna i nie są to tylko subiektywne odczucia. Auto jest wyraźniej bardziej żwawe, lepiej reaguje na wciśniecie gazu. Gdybym miał porównać różnicę, na NGK zawsze po wciśnięciu gazu przez moment lekko ospały potem zbierał się już dobrze ( nie ma nic wspólnego z załączeniem turbiny), na beru reaguje momentalnie. Możliwe, że różnica tylko polega na tym, że Beru są nowe a tamte były zużyte, lub Beru naprawdę świetnie pasują do tego silnika. Najważniejsze, że nie jest gorzej bo ryzyko było duże,160 zł piechotą nie chodzi:) Wszyscy z 1.8T nie tylko audi ( volksawageny, skody, seaty ) jeżdżą na NGKPFR6Q i każdy mówi, że tylko te i żadne inne. Zobaczymy jak po kilkunastu tysiącach będą się sprawować.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Temat był wałkowany miliard razy, ale wolę się upewnić.

Brać NGK PFR7Q, czy może NGK V-Line jeżeli to robi jakąś różnice?


z690Z7r.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

7 są zimniejsze, niby lepsze do LPG, ale seryjne 6 tez daja rade, wybor nalezy do ciebie, 7 sa w sumie sporo drozsze, sam mam 7 i poki co na gazie ponad 3000km nic sie nie dzieje


Bez tytułu - Kopia.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

No cena trochę z d*py jak za 4 świece :decayed:


z690Z7r.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam pfr6q po przelocie niecalym 10tys km jezdzon tylko an benzynie na sprzedaz, ze zrobionymi szczelinami 0.7mm bodajze... tez b dobre do lpg


Bez tytułu - Kopia.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale ja nie mam LPG, kupować używane świecie, rly? :wink:


z690Z7r.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

platynowki maja zywotnosc 60-80 tysiecy wiec... sam je kupowalem jako nowki wiec wiem ile maja przelotu;]


Bez tytułu - Kopia.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...