
kleju74
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
25 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O kleju74

Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Wielkie dzięki kolego Jarkost jest tak dokładnie jak napisałeś , ja myślałem że jest coś nie tak. Pozdrawiam.
-
Mam prośbę doradźcie co może być .Na postoju nie zawsze wkręci się powyżej 3000 . Łapie to dość często. W trakcie jazdy zawsze jest ok. Jedynie na postoju raz się wkręca raz nie. Proszę o podpowiedz.
-
Zamierzam kupić tą felgę do a4 b6 2001r ale nie jestem pewien czy ET56 będzie OK. Proszę Was o opinię. http://moto.allegro.pl/felgi-z-oponami-audi-17-cali-5x112-stan-idealny-i1563769578.html
-
Ja też wywaliłem kata i dalej szura.
-
Ostatnio w trakcie jazdy zerywa mi samochodem - jedno bardzo krótkie szarpnięcie (aż całą paką zerwie). Zdarza sie to rzadko a zwłaszcza przy delikatnym manewrowaniu pedałem przyspieszenia. Mechanik stwierdził iż to wina turbiny czy to jest możliwe? Dodam że turbo mi szurgocze przy schodzeniu z obrotów.
-
Łukaszxxx o jakiej śróbce ograniczającej mówisz??? Gdzie ona jest?
-
[B6 BDH] Dziwny dźwięk w czasie zmiany biegów lub puszczania pedału gazu
kleju74 odpowiedział(a) na Bieniek temat w Audi A4 B6/B7
a nie jest to taki odgłos jak na tym filmiku? http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=17053.0;highlight=niepokoj%B1cy+dzwi%EAk -
[B6 AWX] Bardzo proszę o analizę logów 1.9 AWX
kleju74 odpowiedział(a) na kleju74 temat w Audi A4 B6/B7
Własnie odkręciłem dzis gruszkę sterującą sztangą turbiny- luzem sztanga doś luzno chodzi tylko stwierdziłem ze jest luz na łaczeniu sztangi z dzwignią przy turbie (na oko niecały mm). czy to by miało jakiś wpływ na pracę turbiny? -
[B6 AWX] Bardzo proszę o analizę logów 1.9 AWX
kleju74 odpowiedział(a) na kleju74 temat w Audi A4 B6/B7
Ja osobiscie tego nie zmieniałem nie było mnie przy tym ale przy odbiorze pytałem mechanika jak z regulacją pompek to odpowiedział mi ze nie ruszali pompek . grupa 013 018 023 są prawie bez różnicy przed robotą jak i po. Myślę ze to dobrze zrobili.[br]Dopisany: 10 Październik 2010, 21:52_________________________________________________w sumie to się zastanawiałem jak oni to zrobili bez demontażu pompowtrysków[br]Dopisany: 10 Październik 2010, 21:53_________________________________________________Tak przy okazji zapytam czy jest możliwość podregulowac te moje pompowtryski żeby toszkę lepiej wyszła 013 i może silnik by mi ciszej chodził. -
[B6 AWX] Bardzo proszę o analizę logów 1.9 AWX
kleju74 odpowiedział(a) na kleju74 temat w Audi A4 B6/B7
w tamtym tygodniu zmieniałem popychacze bo chodził delikatnie jak traktorek i nie wiele mu to pomogło wałek został ten sam bo był dobry i tak sie zastanawiam czy ten glos silnika nie jest związany z głośnaą pracą pompowtrysków -
[B6 AWX] Bardzo proszę o analizę logów 1.9 AWX
kleju74 odpowiedział(a) na kleju74 temat w Audi A4 B6/B7
OK dzięki . A pozatym turbem i termostatem nie dopatrzyłeś się jakiejś innej usterki . -
[B6 AWX] Bardzo proszę o analizę logów 1.9 AWX
kleju74 odpowiedział(a) na kleju74 temat w Audi A4 B6/B7
Zawór n75 można smiało podmienić z n18 one są takie same ??[br]Dopisany: 10 Październik 2010, 20:43_________________________________________________Ok Kolego dzięki za poradę .Jestem bardzo wdzięczny za poradę . -
[B6 AWX] Bardzo proszę o analizę logów 1.9 AWX
kleju74 odpowiedział(a) na kleju74 temat w Audi A4 B6/B7
Kolego benshee doradz mi od czego byś zaczął poszukiwania ? Muszę coś działać bo jest coraz gorzej[br]Dopisany: 10 Październik 2010, 20:35_________________________________________________Nachodzi mnie na czyszczenie turbiny ale nie wiem czy dam sobie sam radę -
[B6 AWX] Bardzo proszę o analizę logów 1.9 AWX
kleju74 odpowiedział(a) na kleju74 temat w Audi A4 B6/B7
a co morze być przyczyną takiego przeładowywania -
Jak w temacie bardzo proszę o analize logów . Robiłem je pierwszy raz wybaczcie jak zrobiłem coś nie tak. wszystkie grupy oprucz 000 robiłem vag-com 409-1 a 000 zrobiłem zdjęcie na VWTool bo nijak nie dało się ich zrobić. BS też nie robiłem ponieważ funkcja była nie aktywna. LOGI: Grupa 001 statystyczna+dynamiczna - http://img299.imageshack.us/i/01001t.jpg/ Grupa 003 statystyczna+dynamiczna - http://img233.imageshack.us/img233/1954/01003.jpg Grupa 004 statystyczna+dynamiczna - http://img145.imageshack.us/i/01004d.jpg/ Grupa 008 statystyczna+dynamiczna - http://img217.imageshack.us/i/01008v.jpg/ Grupa 010 statystyczna+dynamiczna - http://img718.imageshack.us/img718/4248/010010.jpg Grupa 011 statystyczna+dynamiczna - http://img169.imageshack.us/img169/551/01011.jpg Grupa 013 statystyczna - http://img407.imageshack.us/i/01013w.jpg/ Grupa 018 statystyczna - http://img59.imageshack.us/i/01018.jpg/ Grupa 023 statystyczna - http://img169.imageshack.us/i/01023.jpg/ Grupa 000 statystyczna - http://img63.imageshack.us/img63/4411/20101010002.jpg Grupa 007 na zimnym i ciepłym silniku - http://img177.imageshack.us/i/01007.jpg/ Grupa 17-003 na zimnym i ciepłym silniku - http://img714.imageshack.us/i/17003.jpg/ Wyskakuje mi również błąd którego nie mogę skasować na samym zapłonie a gdy silnik jest zapalony błąd ustępuje ale za jakiś czas powraca. 1 Fault Found: 17994 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Short to Plus P1586 - 35-10 - - - Intermittent --------------------------------------------------------------------------- Pozdrawiam !!! Łukasz [br]Dopisany: 10 Październik 2010, 19:10_________________________________________________Bardzo proszę o ocenę turba przepływki i termostatu