Skocz do zawartości

kleju74

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O kleju74

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Wielkie dzięki kolego Jarkost jest tak dokładnie jak napisałeś , ja myślałem że jest coś nie tak. Pozdrawiam.
  2. Mam prośbę doradźcie co może być .Na postoju nie zawsze wkręci się powyżej 3000 . Łapie to dość często. W trakcie jazdy zawsze jest ok. Jedynie na postoju raz się wkręca raz nie. Proszę o podpowiedz.
  3. Zamierzam kupić tą felgę do a4 b6 2001r ale nie jestem pewien czy ET56 będzie OK. Proszę Was o opinię. http://moto.allegro.pl/felgi-z-oponami-audi-17-cali-5x112-stan-idealny-i1563769578.html
  4. Ja też wywaliłem kata i dalej szura.
  5. Ostatnio w trakcie jazdy zerywa mi samochodem - jedno bardzo krótkie szarpnięcie (aż całą paką zerwie). Zdarza sie to rzadko a zwłaszcza przy delikatnym manewrowaniu pedałem przyspieszenia. Mechanik stwierdził iż to wina turbiny czy to jest możliwe? Dodam że turbo mi szurgocze przy schodzeniu z obrotów.
  6. Łukaszxxx o jakiej śróbce ograniczającej mówisz??? Gdzie ona jest?
  7. a nie jest to taki odgłos jak na tym filmiku? http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=17053.0;highlight=niepokoj%B1cy+dzwi%EAk
  8. Własnie odkręciłem dzis gruszkę sterującą sztangą turbiny- luzem sztanga doś luzno chodzi tylko stwierdziłem ze jest luz na łaczeniu sztangi z dzwignią przy turbie (na oko niecały mm). czy to by miało jakiś wpływ na pracę turbiny?
  9. Ja osobiscie tego nie zmieniałem nie było mnie przy tym ale przy odbiorze pytałem mechanika jak z regulacją pompek to odpowiedział mi ze nie ruszali pompek . grupa 013 018 023 są prawie bez różnicy przed robotą jak i po. Myślę ze to dobrze zrobili.[br]Dopisany: 10 Październik 2010, 21:52_________________________________________________w sumie to się zastanawiałem jak oni to zrobili bez demontażu pompowtrysków[br]Dopisany: 10 Październik 2010, 21:53_________________________________________________Tak przy okazji zapytam czy jest możliwość podregulowac te moje pompowtryski żeby toszkę lepiej wyszła 013 i może silnik by mi ciszej chodził.
  10. w tamtym tygodniu zmieniałem popychacze bo chodził delikatnie jak traktorek i nie wiele mu to pomogło wałek został ten sam bo był dobry i tak sie zastanawiam czy ten glos silnika nie jest związany z głośnaą pracą pompowtrysków
  11. OK dzięki . A pozatym turbem i termostatem nie dopatrzyłeś się jakiejś innej usterki .
  12. Zawór n75 można smiało podmienić z n18 one są takie same ??[br]Dopisany: 10 Październik 2010, 20:43_________________________________________________Ok Kolego dzięki za poradę .Jestem bardzo wdzięczny za poradę .
  13. Kolego benshee doradz mi od czego byś zaczął poszukiwania ? Muszę coś działać bo jest coraz gorzej[br]Dopisany: 10 Październik 2010, 20:35_________________________________________________Nachodzi mnie na czyszczenie turbiny ale nie wiem czy dam sobie sam radę
  14. a co morze być przyczyną takiego przeładowywania
  15. Jak w temacie bardzo proszę o analize logów . Robiłem je pierwszy raz wybaczcie jak zrobiłem coś nie tak. wszystkie grupy oprucz 000 robiłem vag-com 409-1 a 000 zrobiłem zdjęcie na VWTool bo nijak nie dało się ich zrobić. BS też nie robiłem ponieważ funkcja była nie aktywna. LOGI: Grupa 001 statystyczna+dynamiczna - http://img299.imageshack.us/i/01001t.jpg/ Grupa 003 statystyczna+dynamiczna - http://img233.imageshack.us/img233/1954/01003.jpg Grupa 004 statystyczna+dynamiczna - http://img145.imageshack.us/i/01004d.jpg/ Grupa 008 statystyczna+dynamiczna - http://img217.imageshack.us/i/01008v.jpg/ Grupa 010 statystyczna+dynamiczna - http://img718.imageshack.us/img718/4248/010010.jpg Grupa 011 statystyczna+dynamiczna - http://img169.imageshack.us/img169/551/01011.jpg Grupa 013 statystyczna - http://img407.imageshack.us/i/01013w.jpg/ Grupa 018 statystyczna - http://img59.imageshack.us/i/01018.jpg/ Grupa 023 statystyczna - http://img169.imageshack.us/i/01023.jpg/ Grupa 000 statystyczna - http://img63.imageshack.us/img63/4411/20101010002.jpg Grupa 007 na zimnym i ciepłym silniku - http://img177.imageshack.us/i/01007.jpg/ Grupa 17-003 na zimnym i ciepłym silniku - http://img714.imageshack.us/i/17003.jpg/ Wyskakuje mi również błąd którego nie mogę skasować na samym zapłonie a gdy silnik jest zapalony błąd ustępuje ale za jakiś czas powraca. 1 Fault Found: 17994 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Short to Plus P1586 - 35-10 - - - Intermittent --------------------------------------------------------------------------- Pozdrawiam !!! Łukasz [br]Dopisany: 10 Październik 2010, 19:10_________________________________________________Bardzo proszę o ocenę turba przepływki i termostatu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...