Skocz do zawartości

kleju74

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kleju74

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kleju74

0

Reputacja

  1. Wielkie dzięki kolego Jarkost jest tak dokładnie jak napisałeś , ja myślałem że jest coś nie tak. Pozdrawiam.
  2. Mam prośbę doradźcie co może być .Na postoju nie zawsze wkręci się powyżej 3000 . Łapie to dość często. W trakcie jazdy zawsze jest ok. Jedynie na postoju raz się wkręca raz nie. Proszę o podpowiedz.
  3. Zamierzam kupić tą felgę do a4 b6 2001r ale nie jestem pewien czy ET56 będzie OK. Proszę Was o opinię. http://moto.allegro.pl/felgi-z-oponami-audi-17-cali-5x112-stan-idealny-i1563769578.html
  4. Ja też wywaliłem kata i dalej szura.
  5. Witam . Ja w sobotę wymieniłem kata na zamiennik od Pana Andrzeja i wszystko ok pasuje idealnie .
  6. Ostatnio w trakcie jazdy zerywa mi samochodem - jedno bardzo krótkie szarpnięcie (aż całą paką zerwie). Zdarza sie to rzadko a zwłaszcza przy delikatnym manewrowaniu pedałem przyspieszenia. Mechanik stwierdził iż to wina turbiny czy to jest możliwe? Dodam że turbo mi szurgocze przy schodzeniu z obrotów.
  7. Łukaszxxx o jakiej śróbce ograniczającej mówisz??? Gdzie ona jest?
  8. a nie jest to taki odgłos jak na tym filmiku? http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=17053.0;highlight=niepokoj%B1cy+dzwi%EAk
  9. Własnie odkręciłem dzis gruszkę sterującą sztangą turbiny- luzem sztanga doś luzno chodzi tylko stwierdziłem ze jest luz na łaczeniu sztangi z dzwignią przy turbie (na oko niecały mm). czy to by miało jakiś wpływ na pracę turbiny?
  10. Ja osobiscie tego nie zmieniałem nie było mnie przy tym ale przy odbiorze pytałem mechanika jak z regulacją pompek to odpowiedział mi ze nie ruszali pompek . grupa 013 018 023 są prawie bez różnicy przed robotą jak i po. Myślę ze to dobrze zrobili.[br]Dopisany: 10 Październik 2010, 21:52_________________________________________________w sumie to się zastanawiałem jak oni to zrobili bez demontażu pompowtrysków[br]Dopisany: 10 Październik 2010, 21:53_________________________________________________Tak przy okazji zapytam czy jest możliwość podregulowac te moje pompowtryski żeby toszkę lepiej wyszła 013 i może silnik by mi ciszej chodził.
  11. w tamtym tygodniu zmieniałem popychacze bo chodził delikatnie jak traktorek i nie wiele mu to pomogło wałek został ten sam bo był dobry i tak sie zastanawiam czy ten glos silnika nie jest związany z głośnaą pracą pompowtrysków
  12. OK dzięki . A pozatym turbem i termostatem nie dopatrzyłeś się jakiejś innej usterki .
  13. Zawór n75 można smiało podmienić z n18 one są takie same ??[br]Dopisany: 10 Październik 2010, 20:43_________________________________________________Ok Kolego dzięki za poradę .Jestem bardzo wdzięczny za poradę .
  14. Kolego benshee doradz mi od czego byś zaczął poszukiwania ? Muszę coś działać bo jest coraz gorzej[br]Dopisany: 10 Październik 2010, 20:35_________________________________________________Nachodzi mnie na czyszczenie turbiny ale nie wiem czy dam sobie sam radę
  15. a co morze być przyczyną takiego przeładowywania
×
×
  • Dodaj nową pozycję...