Skocz do zawartości

sławo

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sławo

Osiągnięcia sławo

0

Reputacja

  1. Witam, Ja ostatnio miałem ten sam problem,autko nie chciało jechać i paliło jak szalone i co się okazało ,że turbinka padła.Koszt regeneracji turbiny to 1100 zł + wymiana oleju,filtrów 200 zł oraz wymiana jakiegoś zaworu mechanicznago przez który leci powietrze 120 zł no i robocizna 400zł co razem dało 1820zł. Przyczyną awarii turbiny była rurka smarująca turbinę:poprostu się zatkała ,rurka idzie nad kolektorem i od temperatury trefnego oleju zrobił się w niej nagar i nie było smarowania.Turbinę regenerowałem we Wrocławiu i jak narazie śmiga ;-). Fachowiec który mi to reperował zanim doszedł że to turbina sprawdzał jeszcze czy nie przestawił się pasek rozrządu bo mówił że objawy na to wskazują,ale naszczęście było OK. Pozdrawiam,
  2. Jak na moje oko i jakość tego zdjęcia wygląda całkiem obiecująco [ Komentarz dodany przez: wojtas-audi: 28-02-2007, 22:41 ] To super, ale przeczytaj REGULAMIN i sie przywitaj !!
  3. Jeżeli chodzi o olej to na pewno lepiej wymienić go wcześniej niż później :-) .Ja do swojej wlałem też CASTROLA ( GTX MAGNATEC 10W40-syntetyk ) i nie narzekam.
  4. Jeżeli chodzi o olej to ja do swojej wlałem CASTROL GTX MAGNATEC [10W40] ,miałem wcześniej kilka autek i zawsze jakoś używałem CASTROLA,wydaje mi się że jest najlepszy. 1.Kolego przeczytaj najpierw regulamin temat olejow juz jest przewalkowany 1000000 razy...castrol/mobil/motul...wszystko w odpowiednim temacie...tu jest mowa o rozrzadzie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...