sławo
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
4 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O sławo
Osiągnięcia sławo
0
Reputacja
-
Witam, Ja ostatnio miałem ten sam problem,autko nie chciało jechać i paliło jak szalone i co się okazało ,że turbinka padła.Koszt regeneracji turbiny to 1100 zł + wymiana oleju,filtrów 200 zł oraz wymiana jakiegoś zaworu mechanicznago przez który leci powietrze 120 zł no i robocizna 400zł co razem dało 1820zł. Przyczyną awarii turbiny była rurka smarująca turbinę:poprostu się zatkała ,rurka idzie nad kolektorem i od temperatury trefnego oleju zrobił się w niej nagar i nie było smarowania.Turbinę regenerowałem we Wrocławiu i jak narazie śmiga ;-). Fachowiec który mi to reperował zanim doszedł że to turbina sprawdzał jeszcze czy nie przestawił się pasek rozrządu bo mówił że objawy na to wskazują,ale naszczęście było OK. Pozdrawiam,
-
Jak na moje oko i jakość tego zdjęcia wygląda całkiem obiecująco [ Komentarz dodany przez: wojtas-audi: 28-02-2007, 22:41 ] To super, ale przeczytaj REGULAMIN i sie przywitaj !!
-
[B5 AWT] Co serwisować (przygotowanie przed chiptuningiem) ?
sławo odpowiedział(a) na hodmar temat w Audi A4 B5
Jeżeli chodzi o olej to na pewno lepiej wymienić go wcześniej niż później :-) .Ja do swojej wlałem też CASTROLA ( GTX MAGNATEC 10W40-syntetyk ) i nie narzekam. -
[B5 ADP] Przy jakim przebiegu wymiana paska rozrządu
sławo odpowiedział(a) na perlacco temat w Audi A4 B5
Jeżeli chodzi o olej to ja do swojej wlałem CASTROL GTX MAGNATEC [10W40] ,miałem wcześniej kilka autek i zawsze jakoś używałem CASTROLA,wydaje mi się że jest najlepszy. 1.Kolego przeczytaj najpierw regulamin temat olejow juz jest przewalkowany 1000000 razy...castrol/mobil/motul...wszystko w odpowiednim temacie...tu jest mowa o rozrzadzie