Skocz do zawartości

olinek2

Pasjonat
  • Postów

    378
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

4

2 obserwujących

O olinek2

Informacje

  • Imię
    Olek
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A5
  • Nadwozie
    Sportback
  • Rok produkcji
    2018
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CEUC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Muskel, to tak dla potomności odnośnie ESP9, z ciekawostek teoretycznie Plus powinien ogarnąć ACC, ale z tego co wiem nie do końca tak jest, choć mogę się mylić. No i przy Plus w B9 jest Pre-Sense więc nie wiem na ile wycinek artykułu jest trafny i rzetelny:
  2. Ja mam ESP9 Plus i jest fabryczny Auto Hold, więc powinno przyjąć
  3. Nie trzeba na wcisk, wystarczy na prawidłowo dobrany klej. Co do tulei, da się dorobić przyrząd do rozfrezowania otworu, odlew skrzyni się pięknie obrabia
  4. No wałek trzeba wyjąć, prostu trochę więcej z zawiasu się rozbiera
  5. Możesz zrobić jak pisałem wcześniej w wątku dorabiajac puszkę i wklejajac ją w skrzynię jeśli jest sporo luzu. Jak chcesz szarpać skrzynię na podłogę, to w zasadzie każdy zakład który robi obróbkę powinien się podjąć. Ewentualnie najlepiej jak mechanik ma frezarkę, bo wtedy wytaczakiem może otwór poprawić i wprasować tuleję np. z mosiądzu. Obie metody naprawy są poprawne, jeśli kleje będą odpowiednie Widzę że problem jest tak duży, że chyba zestawy z wytaczakiem wkładanym w skrzynię na wiertarkę i przystawką do prowadzenia by się nieźle sprzedawały, bądź wypożyczały ?
  6. Jak dziury nie ma na wylot to zawsze się da tulejowac
  7. Ja robiłem u kolegi na centrum, bo mam dostęp dla siebie. Natomiast on trzepie produkcję, więc w detal się nie bawi. Pewnie w regionie znajdziesz bardzo dużo zakładów które spokojnie Ci to zrobią (w sensie puszki).
  8. No pewnie, u mnie q i latało jak nie wiem
  9. Łożysko bez prasy będzie ciężko zdjąć, ale można rozciąć, a w ostateczności nowe nabić, albo ktoś na prasie wprasuje. Ustawiać szczególnie nie trzeba, powiedzmy że tolerancja kilku dziesiątek tragedii nie zrobi, choć najlepiej możliwie centrycznie to zrobić. Dobrze by było możliwe wyjęcie łożyska, dlatego najlepiej by było wytoczyć taką puszkę i wkleić na masę epoksydową odporną na temperaturę. Ostatecznie z braku puszki możesz spróbować wysmarować łożysko smarem i wkleić na masę metalową, do uzupełniania ubytków. Jak kapa dociśnie powinno być spoko. Obowiązkowo przeguby do sprawdzenia, bo jak dojechane to Ci wybiją znowu jajo. http://technicqll.pl/index.php/pl/produkty/epoksydy/16-pasta-aluminiowa-epoksydowa
  10. Dobrze mówisz, mój błąd trochę późno już było Daj znać jak poszło
  11. Wg Elsy składasz całość, bez uszczelnień, zakręcasz pokrywę na 4 śruby z tych kilkunastu, bierzesz czujnik zegarowy i sprawdzasz luz wzdłużny flanszy. Ma być od 0.1-0.15mm https://workshop-manuals.com/audi/a4_mk3/power_transmission/6-speed_manual_gearbox_0b3_front-wheel_drive/final_drive_differential_differential_lock/exploded_view_oil_seals_on_gearbox/renewing_cover_for_final_drive/
  12. W Elsie jest pokazane jak mierzyć luz. Ogólnie niby spoko na starych podkladkach, ale trafisz ciasniejsze łożysko i będzie się gotować ? To że każdy tak robi nie znaczy, że jest to spoko
  13. Podobny jak najbardziej, ale w manualu :) dlatego nie wiem jak w manualu. Natomiast automaty maja osobną komorę, bo oleje mają inne właściwości. Jeśli chodzi wymianę łożysk stożkowych, to patrząc w else sprawa nie jest taka super prosta. Trzeba dobrać luz na łożyskach, ponieważ nie są parowane.
  14. Z tego co pamiętam to na różnicowke był osobny simmering i komora, w automatach na pewno, w manualu w sumie trzeba by sprawdzić else.
  15. Opony plus nasze zawieszenie, które jest wrażliwe na wszystko. Dlatego banany z większą poduszką są wskazane żeby pozbyć się problemu ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...