-
Postów
378 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
4O olinek2
Informacje
-
Imię
Olek
-
Miasto
Wrocław
Auto
-
Model
A5
-
Nadwozie
Sportback
-
Rok produkcji
2018
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Kod silnika
CEUC
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Muskel, to tak dla potomności odnośnie ESP9, z ciekawostek teoretycznie Plus powinien ogarnąć ACC, ale z tego co wiem nie do końca tak jest, choć mogę się mylić. No i przy Plus w B9 jest Pre-Sense więc nie wiem na ile wycinek artykułu jest trafny i rzetelny:
-
Ja mam ESP9 Plus i jest fabryczny Auto Hold, więc powinno przyjąć
-
Stukot na biegu jałowym - luz łożyska półosi w skrzyni
olinek2 odpowiedział(a) na Riciii temat w Audi A4 B8
Nie trzeba na wcisk, wystarczy na prawidłowo dobrany klej. Co do tulei, da się dorobić przyrząd do rozfrezowania otworu, odlew skrzyni się pięknie obrabia -
Stukot na biegu jałowym - luz łożyska półosi w skrzyni
olinek2 odpowiedział(a) na Riciii temat w Audi A4 B8
No wałek trzeba wyjąć, prostu trochę więcej z zawiasu się rozbiera -
Stukot na biegu jałowym - luz łożyska półosi w skrzyni
olinek2 odpowiedział(a) na Riciii temat w Audi A4 B8
Możesz zrobić jak pisałem wcześniej w wątku dorabiajac puszkę i wklejajac ją w skrzynię jeśli jest sporo luzu. Jak chcesz szarpać skrzynię na podłogę, to w zasadzie każdy zakład który robi obróbkę powinien się podjąć. Ewentualnie najlepiej jak mechanik ma frezarkę, bo wtedy wytaczakiem może otwór poprawić i wprasować tuleję np. z mosiądzu. Obie metody naprawy są poprawne, jeśli kleje będą odpowiednie Widzę że problem jest tak duży, że chyba zestawy z wytaczakiem wkładanym w skrzynię na wiertarkę i przystawką do prowadzenia by się nieźle sprzedawały, bądź wypożyczały ? -
Stukot na biegu jałowym - luz łożyska półosi w skrzyni
olinek2 odpowiedział(a) na Riciii temat w Audi A4 B8
Jak dziury nie ma na wylot to zawsze się da tulejowac -
Ja robiłem u kolegi na centrum, bo mam dostęp dla siebie. Natomiast on trzepie produkcję, więc w detal się nie bawi. Pewnie w regionie znajdziesz bardzo dużo zakładów które spokojnie Ci to zrobią (w sensie puszki).
-
Stukot na biegu jałowym - luz łożyska półosi w skrzyni
olinek2 odpowiedział(a) na Riciii temat w Audi A4 B8
No pewnie, u mnie q i latało jak nie wiem -
Łożysko bez prasy będzie ciężko zdjąć, ale można rozciąć, a w ostateczności nowe nabić, albo ktoś na prasie wprasuje. Ustawiać szczególnie nie trzeba, powiedzmy że tolerancja kilku dziesiątek tragedii nie zrobi, choć najlepiej możliwie centrycznie to zrobić. Dobrze by było możliwe wyjęcie łożyska, dlatego najlepiej by było wytoczyć taką puszkę i wkleić na masę epoksydową odporną na temperaturę. Ostatecznie z braku puszki możesz spróbować wysmarować łożysko smarem i wkleić na masę metalową, do uzupełniania ubytków. Jak kapa dociśnie powinno być spoko. Obowiązkowo przeguby do sprawdzenia, bo jak dojechane to Ci wybiją znowu jajo. http://technicqll.pl/index.php/pl/produkty/epoksydy/16-pasta-aluminiowa-epoksydowa
-
Stukot na biegu jałowym - luz łożyska półosi w skrzyni
olinek2 odpowiedział(a) na Riciii temat w Audi A4 B8
Dobrze mówisz, mój błąd trochę późno już było Daj znać jak poszło -
Stukot na biegu jałowym - luz łożyska półosi w skrzyni
olinek2 odpowiedział(a) na Riciii temat w Audi A4 B8
Wg Elsy składasz całość, bez uszczelnień, zakręcasz pokrywę na 4 śruby z tych kilkunastu, bierzesz czujnik zegarowy i sprawdzasz luz wzdłużny flanszy. Ma być od 0.1-0.15mm https://workshop-manuals.com/audi/a4_mk3/power_transmission/6-speed_manual_gearbox_0b3_front-wheel_drive/final_drive_differential_differential_lock/exploded_view_oil_seals_on_gearbox/renewing_cover_for_final_drive/ -
Stukot na biegu jałowym - luz łożyska półosi w skrzyni
olinek2 odpowiedział(a) na Riciii temat w Audi A4 B8
W Elsie jest pokazane jak mierzyć luz. Ogólnie niby spoko na starych podkladkach, ale trafisz ciasniejsze łożysko i będzie się gotować ? To że każdy tak robi nie znaczy, że jest to spoko -
Stukot na biegu jałowym - luz łożyska półosi w skrzyni
olinek2 odpowiedział(a) na Riciii temat w Audi A4 B8
Podobny jak najbardziej, ale w manualu :) dlatego nie wiem jak w manualu. Natomiast automaty maja osobną komorę, bo oleje mają inne właściwości. Jeśli chodzi wymianę łożysk stożkowych, to patrząc w else sprawa nie jest taka super prosta. Trzeba dobrać luz na łożyskach, ponieważ nie są parowane. -
Stukot na biegu jałowym - luz łożyska półosi w skrzyni
olinek2 odpowiedział(a) na Riciii temat w Audi A4 B8
Z tego co pamiętam to na różnicowke był osobny simmering i komora, w automatach na pewno, w manualu w sumie trzeba by sprawdzić else. -
Opony plus nasze zawieszenie, które jest wrażliwe na wszystko. Dlatego banany z większą poduszką są wskazane żeby pozbyć się problemu ?