Skocz do zawartości

Arthoor

Pasjonat
  • Postów

    52
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Arthoor

Informacje

  • Imię
    Art
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    BWE
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dziś odkręciłem nadkole materiałowe - odkręciłem tak żebym mógł odchylić próg - nawet kołki kupiłem te co w nadkole metalowe wchodzą - i nie ma dziury jest czysta blacha trochę wyżej jest ten kołek na torxa - jest ta zaślepka duża okrągła a dziury nie ma - nie zrobiłem foto bo zapomniałem telefonu do garażu - wygląda to tak jak na tym foto które dodałem z sieci a dziura mniej więcej powinna być tam gdzie oznaczyłem czerwonym kółkiem - wygląda to tak jak by miała być spinka tam która trzyma nadkole materiałowe i „ zakleszcza „ sie na progu - nie dotykając blachy ( wsadziłem tam spinkę zaciskowa 5mm ale za mały łeb ma ( chyba z b8 ) i muszę coś innego poszukać .
  2. Powiem Ci że mam to auto od 2012 roku mniej więcej - kupione z salonu Audi - staram się dbać o takie rzeczy - oglądałem dokładnie wnękę jak mechanik ściągnął nadkole - jest czysta niebieska blacha - był tam jakiś piach ale mechanik przedmuchał wszystko zanim założył nie jest nic zasmarowane - właśnie to mnie zastanawia że skoro była by tam dziura czy reszta plastiku nawet złamana to przecież śruba by przeszła na wylot przez nadkole elastyczne - przez ten kawałek progu i gdzieś by musiała wejść - a zatrzymuje się wsadzona na prosto centralnie na blasze wnęki ( po to odkręciłem wyższe śruby i odginałem próg żeby zobaczyć czemu nie mogę trafić i widziałem tylko blachę niżej - każda inna ta sama śruba wkręca się idealnie w swoje miejsca bez kombinowania ( torx ) tylko tutaj tak jest - co najlepsze ta sama sytuacja jest z drugiej strony - tylko ta jedna śruba się nie wkręca i blokuje na blasze wnęki - stąd post ( sprawdzałem w innych B7 avant ale nie wiem jakie roczniki i wszędzie był torx u mnie nie ma - mechanik powiedział to samo że tam śruby nie ma . Zastanawiam się czy po prostu nie wsadzić tam zwykłego plastikowego kołka nadkola z innego auta ( taki co najpierw wciska się kołek a potem dopina na wcisk powinno się chyba sprawdzić ?
  3. U mnie akurat rdzy tam praktycznie nie ma - jeżeli będzie dało się to wymienić bez rozkręcania progu na wcisk to się pobawię , przynajmniej już wiem że tam ma być ten rozporowy plastik - zastanawia mnie tylko fakt jak to możliwe że jak odchylałem dość mocno ten próg nie widziałem ani tej kwadratowej dziury ani resztki kołka a śruba wsadzana na prosto zatrzymuje się centralnie na metalu - dam znać w tygodniu czy coś mi się udało ( muszę w poniedziałek te kołki kupić )
  4. Będę w garażu to postaram się zrobić foto , tyle co udało mi się odchylić ten próg to w miejscu gdzie jest dziura w progu na tym samym poziomie jest blacha , chyba że ta dziura jest sporo niżej ale wtedy przecież reszta śrub by nie wchodziła na swoje miejsca a wchodzi - w tym miejscu jest ewidentny opór i jak na przestrzał wsadzę śrubę to widać że końcówka dotyka blachy i nie ma tam plastiku ani dziury ( spróbuję to mocniej odchylić ale jest mało miejsca - gdyby faktycznie tam resztki zostały plastiku to uda się to przepchać tym nowym kołkiem , bo rozkręcanie całego progu z obu stron mi się nie widzi ( odkręcałem w tych miejscach nadkole z obu stron i odchylałem i jest to samo ) takie foto znalazłem w sieci ( kadr ) widać że jest tam dziurka ale jest mniejsza niż pozostałe ( w tych 2 kwadratowych większych powyżej z lewej i prawej normalnie się wkręcają śruby ta najniższa wizualnie jakaś mniejsza się wydaje sporo )
  5. No i tutaj ma to sens - tylko dlaczego nie ma tej dziury w którą mam wepchać ten kołek rozprężny ? ( jak cokolwiek przez te 2 dziury przeciągnę w nadkolu i progu dalej jest już tylko blacha - odginałem ten kawałek progu na tyle ile się da i nie widziałem dziury tylko odbity w tym miejscu ślad ze śruba sie tam zatrzymuje - wg tego co napisałeś dało by się tam ten kołek wcisnąć bez rozbierania - tyle że nie za bardzo jest go w co wcisnąć - jest to możliwe że nie ma u mnie tej dziury w tym miejscu ?
  6. zobacz zdjęcie - mówisz że za tą dziurą w progu powinien być otwór kwadratowy w blaszanym nadkolu ? ( wtedy śruba by tam wpadała a jest opór - odginałem tam gdzie jest ta dziura żeby zobaczyć czy po prostu może nie trafiam w otwór ale tam właśnie jest blacha na całej długości i to mnie zdziwiło - latarka świeciłem i nie ma tam dziury - reszta śrub wchodzi tip top w otwory - tam skoro było by to wyłamane to śruba by wpadała a dotyka na prosto blachy
  7. Rozumiem że ma to być ten biały plastik i ma wejść pomiędzy blachę a próg ?
  8. Byłem w serwisie po to - ale nie pomogli - sprawdzali etke po vin i powiedzieli ze może to być element ( metalowy na zdjęciu ) a w drugim serwisie ( plastikowy element ) ale nie na 100%
  9. Właśnie mechanik to przy mnie robił i jak założył to zauważyłem - mogło faktycznie nie być bo tylko w tym miejscu nie ma odciśniętej śruby na nadkolu i progu - zastanawia mnie tylko to że tam jest strasznie mało miejsca na identyczny torx jak jest cała reszta - masz może foto tej nakładki z gwintem albo numer części ?
  10. Ściągane było nadkole tył ( wymiana bałwanka amora ) zauważyłem że brakuje jednej śrubki ( torx 25 tam są ) mechanik twierdził że tam nie było śrubki ( sam dół od strony drzwi ) dziwne bo jest dziurka w nadkolu jak i w progu - wszystkie inne wchodzą w punkt a ta jedna nie ( potem zobaczyłem że nie ma się ona w co wkręcać bo jest tam już blacha karoserii ale bez dziurki na gwint jak w innych punktach ) zatem tam ma być jakaś nakładka z gwintem ? ( patrzyłem w innym b7 avant i wszystkie mają tam śrubę i właśnie torx 25 ?
  11. Witam , macie kogoś poleconego w Krakowie do podłączenia komputera w rozsądnej kwocie i ogarniętego w temacie ? Potrzebuję odczytać i skasować ewentualne błędy ?
  12. Rozumiem a możesz kogoś polecić w centrum Krakowa ? ( mój mechanik jest całkowicie z drugiej strony Krakowa i stracę pół dnia na dojazdy w obie strony
  13. Ale auto odpala bez problemu , napięcie też jest ok , nie miałem żadnego problemu z odpaleniem , zacznę od sprawdzenia błędów , może ktoś polecić kogoś w Krakowie z komputerem co ogarnia dobrze temat w rozsądnych pieniądzach ?
  14. Da ktoś jakiś namiar w Krakowie kto w rozsądnej cenie podłączy mi vag w Krakowie i odczyta/skasuje błędy ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...