Skocz do zawartości

georgegp

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O georgegp

Osiągnięcia georgegp

0

Reputacja

  1. georgegp

    Cylinder Misfire Detected

    Cześć, Nie odpowiadałem, gdyż zaprowadziłem samochód do diagnozy do mechanika. Po 4 dniach sprawdzania mechanicy stwierdzili, że sprawcą tego wszystkiego jest katalizator. Czy tak może być? W tym modelu są bodajże dwa katalizatory. Należy je oba wymienić?
  2. georgegp

    Cylinder Misfire Detected

    Witam, Jakiś miesiąc temu zaświecił mi się "check engine". Sprawdziłem błędy na VAGu i pokazało mi błąd zapłonu cylindrów (wtedy były to cylindry 1,2,3 błędy P0300, P0301, P0302, P0303) Skasowałem błędy i jeździłem jeszcze jakiś czas, czułem ubytek mocy ale nie był on tak znaczący. Jakiś tydzień temu praca silnika się znacznie pogorszyła. Problem najłatwiej zauważyć próbując przyspieszyć z około 2000rpm "manualnie" (tiptronic) na 3 lub 4 biegu (odpowiednio jakieś 80 kph i 110 kph). Kontrolka silnika od razu zaczyna mrugać i bez redukcji praktycznie nie przyspieszę. Silnik zaczyna nierówno chodzić, i wydawać dzwięk "krztuszenia". Sprawdziłem kody błędów i tym razem pokazało mi błędy na cylindrach 4,5,6. Wymieniłem wszystkie świece na nowe ori, przełożyłem cewki z prawej strony silnika na lewą (z cylindrów 4,5,6 na 1,2,3) lecz nic się nie zmieniło. Nadal błędy pozostały te same na cylindrach 4,5,6 po skasowaniu błędów i przejechaniu paru kilometrów. Kody błędów jakie miałem tuż przed oraz po wymianie świec i przełożeniu cewek: 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded 16690 - Cylinder 6 Misfire Detected P0306 16689 - Cylinder 5 Misfire Detected P0305 16688 - Cylinder 4 Misfire Detected P0304 17548 - (Oxygen (Lambda) sensor; B2 S2 Internal Resistence too High P1140 - 008 - Implausible Signal - Intermittent Postanowiłem przejechać się na podpiętym vagu. Podczas jazdy, gdy kasowałem błędy w momencie gdy się pojawiały przez chwilę było OK, lecz po jakiejś minucie znów się pojawiały. Nie chcę zostawiać samochodu w żadnym serwisie tym bardziej, każdy z tych do których dzwoniłem chciał aby na dłużej zostawić samochód bo to grubsza sprawa i nie wiadomo ile zejdzie z naprawą. Mam u siebie dostęp do podnośnika oraz narzędzia, lecz nie wiem co mam z tym teraz zrobić. Nie zauważyłem jakiegoś znaczącego ubytku wody w chłodnicy, olej w silniku cały czas trzyma poziom, nie dolewałem oleju odkąd kupiłem samochód. Samochód sprowadzony ze Szwajcarii rok temu, według książki serwisowej Audi rozrząd wymieniany przy 119000, obecnie zrobione 151000, sprowadzony 143000. Jakieś sugestie co mogę teraz zrobić? Pozdrawiam,
  3. Hej, Jedzie fajnie Chciałem automat i mam automat. Skrzynia chodzi płynniutko a dźwięk silnika to miód dla uszu
  4. Witam. Poniżej zdjęcia mojego kupionego niedawno autka. Dopiero co przerejestrowany. Sprowadzony ze Szwajcarii, kupiłem jeszcze na szwajcarskich blachach. Rok prod.: listopad 2003 Silnik 3.0 V6 Przebieg 147 tys. km Stoi jeszcze na zimówkach, muszę się zaopatrzyć w felgi i oponki Później się pomyśli o innych bajerach. Co do wyposażenia to taki standardzik, widać na zdjęciach. Pozdro. Sorki za jakość zdjęć, było już ciemnawo
  5. Cześć Wszystkim. Autko posiadam od miesiąca. Pierwsze moje Audi. Sprowadzone. Pozdrawaim.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...