Skocz do zawartości

ExeQtoR

Pasjonat
  • Postów

    119
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ExeQtoR

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Polska

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia ExeQtoR

1

Reputacja

  1. ExeQtoR

    Dusi się na zimnym

    pompa paliwa: akcja serwisowa ASO - nowa f.paliwa - nowy ASO logi zrobię jutro
  2. ExeQtoR

    Dusi się na zimnym

    Tak, to on zmieniał mapę wtrysków, ale czy to była kalibracja ... to nie wiem ?
  3. ExeQtoR

    Dusi się na zimnym

    Chwila, a podczas wymiany wtrysków, trzeba jakoś listwę odpowietrzać ?
  4. ExeQtoR

    Dusi się na zimnym

    filmik podczas drugiego loga: www.youtube.com/watch?v=_o9wm9n87mc
  5. ExeQtoR

    Dusi się na zimnym

    Na starych nie było ok, tylko korekty były jeszcze do przejścia, a teraz wykraczają poza normę. Made in Brazil Bo jak zrobie turbo na hybrydzie to będą OK ? http://vaglogi.pl/log-002_033_5oO5v4.html Patrz na ten log, jak lambda reaguje na nagłe dodanie gazu z biegu jałowego (korekta +25 i jeszcze mu mało - dusi się): http://vaglogi.pl/log-002_033_003_q6QCZ96.html na poprzednich wtryskach i poprzedniej mapie korekty też leciały ale na ok +20, a że to jeszcze jest w zakresie to silnik się nie dusił. podsyłam parę fotek z zgaszonego silnika i po zgaszeniu(po logach)
  6. ExeQtoR

    Dusi się na zimnym

    turbo standard, K03, Wtryski 440 2x SMIC DonwPipe + TIP program 205km. Na standardowych wtryskach i programie 188km, takiego efektu pośrednio nie było - w Logach było widać nagłe korekty na + do 23, więc nie dusił się, ale już widać było, że coś nie domaga. Po nowym programie, efekt się uwidocznił najbardziej... Korekty softu na dolnych dawkach nic nie dały. Logi za parę minut wrzucę, jak poskładam dolot ?
  7. ExeQtoR

    Dusi się na zimnym

    Witajcie, link: https://www.youtube.com/watch?v=3bfMg4se2PM Dusi się na zimnym. Wymieniona uszczelka pod kolektorem dolotowym, uszczelka na przepustnicy, gniazda wtrysków. Wszystko raczej szczelne - nie widzę wycieków oleju ze złącz, bo gdyby były wycieki to byłaby dziura u mnie turbo trochę sieje olejem. Co ciekawe ECU brak błędów Po oglądałem inne logi z dodawania gazu na biegu jałowym, u innych przepływka skacze nawet do 40g a u mnie do ok 15g. myślałem że ciągnie lewe powietrze, ale aby aż tyle ciągła lewego powietrza to jaka dziura musiałaby być ? Natomiast jak się zagrzeje, 90stopni + 20minut albo przepałowanie, to efekt w 100% znika - myślałem że gdzieś na styku aluminium i stąd wymieniłem uszczelki, ale nic to nie dało. na PB98 i LPG na zimnym silniku jest taki sam efekt. Macie jakieś pomysły ? Co jeszcze sprawdzić ? Albo miał ktoś podobnie ?
  8. Czyli sumarycznie: 1100+ 100 +300 +300 = 1800 ? TAK, mam auto po tunigu z przed kilku lat (tunig za czasów innego właściciela w Wa-wie) Sterownik ma założony dodatkową blokadę w samym sofcie, bo kumpel nie potrafił zgrać swoim programem mapy przez OBD Pytanie co w takiej sytuacji ? A 2x SMIC (BFB -> BEX) + większe wtryski ?
  9. Ja mam już wszystko gotowe (auto po naprawie i nowe wtryski na półce), więc wstępnie się pisze jak się zbierze grupa, chyba że wcześniej zrobię indywidualnie.
  10. ExeQtoR

    ABS - schemat

    Witajcie, Auto -> z opisu (2003r) Mam problem z ABS - błąd czujnika w prawym przednim kole... OK no to kupiłem używkę, wymieniłem (od B7), wtyczka przylutowana... wynik, nadal to samo... 00285 - ABS Wheel Speed Sensor: Front Right (G45) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent Zmierzyłem oporność starego czujnika 1,65 K Ohm, więc chyba nie potrzebnie go wymieniałem.... Przeczyszczony pierścień ABS (przy okazji wymiany czujnika), brak efektów Przeczyszczone styki w wtyczce czujnika i w ABSie (tam gdzie jest dużo styków), brak efektów Przetestowałem na VAGu, do 20k/h ABS pokazuje na wszystkich czujnikach tą samą prędkość - jak skręcam, to czasami różnica 1km, ale widać, że czasami działają ;-))) Najczęściej błąd wyskakuje na postoju (podczas odpalania, mimo iż skasowałem błąd i go zgasiłem wcześniej - bez ruszania auta) Pozostaje mi szukać i zweryfikować kabel od ABS do wtyczki czujnika, i tutaj jest problem, gdzie i jak on idzie ? Ktoś ma jakiś schemat, na najlepiej schemat też w złączu w ABSie ? Znalazłem jakiś schemat (ale nie pasuje mi on). Mój ma 3 rzędy pinów a nie dwa, do tego we wtyczce nie ma piu 13tego (jest tam pusto):
  11. Daj znać jak wyszło i ile rzeczywiście zapłaciłeś ... Mam podobne mody więc chciałbym wiedzieć jak to wyjdzie ;-))
  12. Ceny masz na 1 stronie tego tematu z podziałem na samochody ;-) A jeszcze wyżej masz info jaki sterownik posiada dany samochód.
  13. Też mnie to interesuje... aktualnie auto mam w remoncie, padło wspomaganie (wąż pękł) i ABSy padają (czujniki), ale to tak 2 tygodnie i ogarnę temat potem już tylko na strojenie auta, więc jak w ciągu miesiąca grupa się nie zbierze to muszę iść indywidualnie ;-(
  14. Jak się dowiem pod jaki przedział cenowy podlega moja B6, to będę wiedział czy się pisze. Aha, u mnie podobno soft jest zablokowany - kumpel próbował zgrać i nie dało rady, w Warszawie dawno temu tylko chipowali i zablokowali, pytanie czy to da rade ruszyć ? Ale tak czy siak na 99%, jak będzie lista i mnie nie będzie, proszę o priva, bo nie zaglądam tak często ;-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...