Skocz do zawartości

Baraccuss

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Baraccuss

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    Rybno/Działdowo/Iława

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Baraccuss

0

Reputacja

  1. wczoraj padl mi aku, wyciagnalem, naladowalem dzisiaj wsadziłem do samochodu. Przed odpaleniem wlaczylem zaplon odczekalem, odpalilem fure i po 1-2 sek. fura gasnie miga immo. Dodam ze jakis czas temu zmienialem kompa bo poprzedni sie spalil. Jest mozliwosc manualnego zakodowania czy trzeba vaga? dodam że przedlift, oddzielny centralny zamek, na necie znalazlem cos takiego https://obrazki.elektroda.pl/3190054000_1472838934.jpg gdzie znajde PIN do immo? i czy jest tu ktos z olsztyna kto ogarnia temat i byłby w stanie pomoc lub polecic kogos? w ostatecznosci gdzie w olsztynie mozna ogarnac "usuniecie" immo i ile taka usługa kosztuje? dzieki
  2. podbijam temat chciałbym zmienić panel klimatyzacji ten z lewej na ten z prawej, ale dostałem informacje ze ten po prawej nie włączy sprężarki klimy. Szukałem gdzieś jakiegoś schematu jak to zmienić, ale nic nie mogę znaleźć tylko zmiana na ten poliftowy.
  3. tak wyglądają komputery. w obu silnikach są te same wtryski, przepustnica na linkę.
  4. czy żeby zmienić ecu z tego na 5 wtyczek na ecu na 2 wtyczki wystarczy przelutowac kostki? czy trzeba zmieniać cala wiązkę? dlaczego chxe to robić? jeżdzę a4 b5 fabrycznie bylo aeb q (prawdopodobnie z automatem) przez poprzedniego wlasciciela zostal zmieniony silnik na ajl z manualem. niestety wdepnalem w to juz dosc mocno i chcialbym skonczyc ten samochod tak jak nalezy. Mam na podworku rozbitka AEB q z konca 96 roku juz z kompem me7 dlatego chcialbym przelozyc komputer i miec pozniej ewnetualna mozliwosc dalszej rozbudowy. tylko czy skonczy sie na przelutowaniu kosci czy cala wiazka?
  5. Dzięki za podpowiedz. Przełożyłem z swojego rozbitka moduł zapłonowy, a później cewki. -wymiana modułu zapłonowego - poprawa, ale problem występował dalej (wydaje mi się że przed wypadkiem w moim starym tez jakiś delikatny problem wiec może trzeba kupic nówkę) -wymiana cewek - poprawa znaczna, ale minimalnie jeszcze coś niedomaga (podczas wymiany na jednej cewce była wilgoć na łączeniu cewki z paluchem? o.O) -przepustnica czysta jak łza, przepustnica na linkę da się to dobrze zaadoptować? Na grupie fejsbukowej podpowiadali mi żeby zobaczyć jeszcze przepływkę, jak bym podjechał na adaptację to może warto to też sprawdzić?
  6. siemka, mam problem z przyspieszaniem 1.8t ajl. Mianowicie podczas jednostajnej jazdy w granicy 2 tyś. obrotów samochód potrafi się przydławić lub jadąc mam w granicach 2 tyś. obrotów chcę przyspieszyć i występuje podobny objaw. Wystarczy delikatnie odpuścić gaz i znowu wcisnąć i problem znika. Około 3 tys. obrotów i wyżej problem nie występuje. Wymieniałem świece, filtr paliwa, przepustnica czysta. Czy może to być moduł zapłonowy? Pompa paliwa? Cewka? Ktoś miał może ten sam problem lub wie co to?
  7. Witam, przybywam z mazur od niedzieli jestem posiadaczem slicznej B5, ktora jak wiadomo nie jest nowa i potrzebuje odrobiny ciepla! No i znalazla Mam nadzieje ze na tym forum znajde nie tylko innych sympatykow Audi, ale rowniez fachowa porade jak i ciekawe pomysly na moje autko Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...