Skocz do zawartości

rstr

Pasjonat
  • Postów

    54
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O rstr

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia rstr

0

Reputacja

  1. rstr

    2.0 TFSI - Kompresja

    100k. Różnie bywa z ich trwałością.
  2. rstr

    2.0 TFSI - Kompresja

    Koledzy, Robiłem ostatnio głowicę w moim 2.0 TFSI. Mam pytanie, jaka powinna wyjść poprawna kompresja? U mnie wychodzi pomiędzy 12,4 a 13,0.
  3. Part number'u mojego sterownika nie znam. Ale patrząc po Allegro, to np. 8k5 987 115.
  4. Zatem zaczęło się tak... 1. Postanowiłem zrobić upgrade o aktywny tempomat (ACC). 2. Wyszedłem z głupiego i nonszalanckiego założenia, że skoro mój samochód jest z 2010, to nie muszę sprawdzać czy sterownik silnika obsługuje ACC, bo przecież powinien. [a Wrclaguna w swoim poradniku ostrzegał - sprawdź czy Twój sterownik obsługuje ACC...] 3. Po kupieniu części, położeniu totalnie wszystkiego, okazało się, że jednak sterownik silnika nie obsługuje ACC... :wallbash: Tak więc teraz stoję przed wyborem: 1. Zrywać instalację i dać sobie spokój, sprzedać co się da. 2. Wymienić sterownik silnika na młodszy. 3. Dograć do istniejącego sterownika soft obsługujący ACC [niestety nie znam nikogo kto by umiał] Odnośnie tej opcji 2 - domyślam się jedynie, że jest to 'gruba akcja'. Pytanie jak bardzo jest to problematyczne i z czym to się będzie wiązało. Na co trzeba uważać szukając sterownika silnika (poza tym, żeby był z tego samego motoru...), po zamontowaniu jakie konfiguracje należy wykonać... Moglibyście poradzić coś? Nie wiem co z tym dalej robić...
  5. Jeśli tylko uda się zakodować sterownik silnika, to ja będę kalibrował właściwym urządzeniem - zdawałem sobie sprawę z tego..
  6. Dzięki za radę. A jakieś rekomendacje co do kogoś w Wawie?:>
  7. A kojarzycie może kogoś wartego polecenia w Warszawie w tym temacie? ---------- Post dopisany at 23:59 ---------- Poprzedni post napisany at 23:33 ---------- + jeszcze pytanie czy kodowanie opisane przez Grzegorza jest adekwatne do mojego samochodu? 2.0TFSI Quattro S-Tronic z 2010 roku, CDNC, MMI 3G+?
  8. Na oryginalnym, legalnym VAS'ie. Kodowanie nie robię konkretnie ja - znajomy elektryk.. :-(
  9. Dzięki, w takim razie przystępuje do zakupu:) ---------- Post dopisany 04-11-2013 at 19:12 ---------- Poprzedni post napisany 03-10-2013 at 11:37 ---------- Panowie, czy to możliwe, żeby mój sterownik silnika nie obsługiwał ACC? 2.0TFSI Quattro S-Tronic z 2010 roku, kod: CDNC? Wygląda na to, że nie przyjmuje kodowania:/ Problem jest podwójny, bo wszystko jest już zakupione, powymieniane i zainstalowane...
  10. Rzeczywiście, w środku kabelki od światełek Side Assist były poprzecinane... Dzięki:)
  11. Dzięki za info! ---------- Post dopisany 31-10-2013 at 12:51 ---------- Poprzedni post napisany 03-10-2013 at 11:36 ---------- Hej, Czy kojarzycie może o co może chodzić z tym błędem... Nie jesteśmy w stanie go przejść, a sprawdzaliśmy instalację 2 razy... ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting
  12. Koty by na pewno bardzo polubiły sypianie na takiej atrakcji
  13. rstr

    wymiana lamp

    Dzięki Panowie, miałem dużą zagwozdkę z tym!
  14. 'Cały czas' w sensie, że oczywiście po zapłonie;)
  15. Ktoś może kojarzy jaka byłaby odpowiedź na to pytanie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...