Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 TFSI - Wymiana sterownika silnika


rstr

Rekomendowane odpowiedzi

Zatem zaczęło się tak...

1. Postanowiłem zrobić upgrade o aktywny tempomat (ACC).

2. Wyszedłem z głupiego i nonszalanckiego założenia, że skoro mój samochód jest z 2010, to nie muszę sprawdzać czy sterownik silnika obsługuje ACC, bo przecież powinien. [a Wrclaguna w swoim poradniku ostrzegał - sprawdź czy Twój sterownik obsługuje ACC...]

3. Po kupieniu części, położeniu totalnie wszystkiego, okazało się, że jednak sterownik silnika nie obsługuje ACC... :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Tak więc teraz stoję przed wyborem:

1. Zrywać instalację i dać sobie spokój, sprzedać co się da.

2. Wymienić sterownik silnika na młodszy.

3. Dograć do istniejącego sterownika soft obsługujący ACC [niestety nie znam nikogo kto by umiał]

Odnośnie tej opcji 2 - domyślam się jedynie, że jest to 'gruba akcja'. Pytanie jak bardzo jest to problematyczne i z czym to się będzie wiązało. Na co trzeba uważać szukając sterownika silnika (poza tym, żeby był z tego samego motoru...), po zamontowaniu jakie konfiguracje należy wykonać...

Moglibyście poradzić coś? Nie wiem co z tym dalej robić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedynym logicznym rozwiązaniem wydaje się inwestycja w nowy sterownik.

Interesuje mnie temat bo tez myślałem o ACC. Bardzo przydatna funkcja do podróży po autostradach.

Z nowym sterownikiem wiąże się pytanie czy będą dwa funkcjonować po ściągnięciu CP jak to ma miejsce przy komforcie.:naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...