Jurosław
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
4 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Jurosław
Informacje
-
Imię
jurosław
-
Miasto
Kamienna Góra
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
2.0
-
Kod silnika
ALT
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
PB+LPG
Osiągnięcia Jurosław
0
Reputacja
-
A ja dzisiaj zmierzyłem i mam 13,6 Ampera po uśpieniu to się nazywa upływ 163,2 Wata chyba mi się moduł grzania foteli zawiesił albo grzania kierownicy. Jutro akcja. Po przeczytaniu tych postów inaczej bym diagnozował + jest podłączony do listwy z lewej strony pod licznikami ( w angolu oczywiscie po prawej) tam bym zaczął pomiary odkręcając poszczególne obwody i wpinał amperomierz i porównywał ze schematem co znajduje się na danym obwodzie który pobiera prąd. U mnie nie będzie problemu bo iskrzy jak cholera i jeszcze jedno pamiętajcie jak jest zwarcie to uszkodzi zawsze bezpiecznik lub zapali się instalacja w innym wypadku przechodzi po wilgoci , wyiskrzyło miejsce które przewodzi ale nie na tyle aby uszkodzić bezpiecznik tzn, ścieżka.
-
Wszystko co dodajemy do paliwa jest podawane w minimalnej ilości, miksolu w paliwie do trabanta też niewielkie ilości a jednak silnika nie zatarłem a jak przez wieś na wysokich obrotach przejechałem to jeszcze przez 20 minut siwo było.
-
Może i fotomontaż ale jest więc używam a te dodatki z naszych sklepów to działają jak cukier wole niemiecki orginał od badziewia orlenu.
-
Ja do 2,0 alt mam zamontowany gaz i system do podawania płynu który ma zabezpieczać gniazda i zawory przed wypalaniem ale instalka była zakładana w Niemczech.