Skocz do zawartości

Piotr35KP

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Piotr35KP

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.8
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Piotr35KP

0

Reputacja

  1. Trochę to dziwne. Gdyby termostat był uszkodzny w pozycji otwartej to występowałoby niedogrzanie, gdyby w zamnkniętej to płyn pracowałby na małym obiegu i by się przegrzewał co występuje. Ale wtedy górny wąż były zimny lub letniawy a cała chłodnica nie byłaby gorąca. Więc z tego wynika, że następuje pełen obieg. Zastanawia mnie to wisko. Przy zapłonie prawidłowo się załącza i pracuje. Wraz ze wzrostem temperatury powinno pracować szybciej co chyba nie ma miejsca. Być może przy mniejszych obciążeniach silnika ta zwykła prędkość wystarcza do wychłodzenia płynu, a przy większej prędkości i obciążeniu już nie. Ale czy wtedy płyn nie powinien się wychładzać dzięki pędowi powietrza? Jak myślicie, czy to dobry tor myślenia? A i czy gdy niedomaga wisko ( nie dąży chłodzić ), to czy nie powinien się załączyć elektryczny wentylator od klimy?
  2. A gdzie się znajduje ten czujnik i za co odpowiada? Jeżeli podepnę się VAG-iem to czy przy uszkodzeniu pokaże mi błąd?
  3. Witam wszystkich, Od 2 dni mam problem z grzaniem się płynu chłodniczego. Otóż wracając znad morza przy prędkości 120km/h pojawiła się czerwona kontrolka ostrzegająca o wysokiej temp. płynu. Niezwłocznie zatrzymałem się, sprawdziłem poziom w zbiorniczku i wszystko było ok. Po ok 1min temp. płynu wróciła do normy. Postanowiłem więc kontynuować podróż. Poruszając się z prędkością do 80km/h temperatura utrzymywała się na poziomie 90-93st, zwiększając prędkość powyżej 90, temp zaczęła wzrastać do ponad 110st. Wystarczyło wrzucić na "luz" i temp. płynu spadała do 90st. Czy miał ktoś może podobny problem i wie co może być tego przyczyną? Sprawdziłem węże od chłodnicy - górny gorący, dolny ciepły więc termostat chyba dobry. Poziom płynu w zbiorniczku ok, nie ubywa. Wentylator pracuje, choć wydaje mi się, że nie załącza się wisko. Samochód nie traci mocy, obroty nie falują, nie ma problemu z uruchomieniem na ciepłym silniku, więc uszczelka chyba ok. Jadąc po mieście, stojąc w korkach temperatura cały czas 90st, przyspieszając wzrasta ponad 100st. Dzisiaj odczytałem jeszcze wskazania na klimatroniku: kanał 51 cały czas 90, kanał 49 - jak wskazówka na liczniku zaczyna przekraczać 90st to na kanale 49 pokazuje już ponad 105 i rośnie. Wrzucam na luż i temperatura spada. Bardzo proszę o jakąś podpowiedź. Pozdrawiam
  4. Podaj numer z pompki a nie gąbki. Popatrz na www.digakom.de Stronka po niemiecku, ale chyba sobie poradzisz
  5. Tak jak napisał soulmaster3m. Mógł strzelić wirnik. Możesz szukać innego na wymianę, ale tu jest trochę roboty, lub kupić używaną za ok 150zł tylko z odpowiednim oznaczeniem, tzn. aby posiadała funkcję sterowania radiowego i fabrycznego alarmu. Pompka znajduje się w prawym tylnym nadkolu.
  6. Hej, Opisz dokładnie problem. Czy centralny działa jak zamykasz go kluczykiem z wkładki zamka? Jeżeli działa to wtedy należy sprawdzić kodowanie pompki. Jeżeli nie, to sprawdź przewody od powietrza lub pompka do wymiany. Dźwięk syrenki również może być nie zakodowany lub błędnie podpięty pod piny pompki. I jakie masz oznaczenie pompki? Nie wszystkie pompki posiadają funkcję radiową, za to wszystkie mają sterowanie alarmem. Możesz więc też mieć nieodpowiednią pomkę. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...