Skocz do zawartości

gordi123

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O gordi123

Informacje

  • Imię
    gordon
  • Miasto
    ?askarzew

Auto

  • Model
    A6 C6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia gordi123

0

Reputacja

  1. Wasyl czy uporałes sie z tym "gwizdem" ? u mnie po pelnej regeneracji za ktora zaplacilem 1500 zl mam identyczny gwizd, warsztat dal gwarancje na dwa lata, mam wydruki, maszyna na ktorej byly pomairy podobno najlepsza(za milion żekomo,) oddalem auto do mechanika ktory wymienial turbo i sam odsylal do wyspecjalizowanego serwisu turbo na sprawdzenie, skonczy sie penie na ponownej wysylce so serwisu na sprawdzenie, obawiam sie zeskonczy sie na odpowiedzi ze wszystko jest ok
  2. wahacze byly wymienione, zwrotnica rowniez i jest identycznie, łożysko ktore? jezeli chodzi o to w zwrotnicy bylo razem z nowa(używaną) sanki,ale to wtedy chyba powinny dwa koła sie przestawic Karaluch8 gdzie sie przestawiaja, bo w b8 niema gdzie, bez uszkodzen zwrotnicy czy wahaczy,a to jest wykluczone, felga nie jest kwadratowa,a mam profil 50, wiec felga tez by byla uszkodzona
  3. wewnetrzna strona opony jest podcieta, wahacze byly wymienianie pewnie nie dalej jak 25 tys temu, zadnych stukow,cisza gosc wie duzo, diagnozy jego zawsze byly sluszne, wie co mowi i robi. nie nadzialem sie jeszcze, a ok 10 lat robie u niego i chyba z 15 aut z mojego otoczenia znam, ktore serwisuje, na pewno prowadze auto z wiekszym zaufaniem niz do ASO ktore jest niedaleko
  4. w pionie, bylem na geometrii komputerowej i pokazalo mi wlasnie ze w pionie jest poza tolerancja, nie mam teraz wydruku bo jest u mechanika
  5. problem jest tego typu,ze prawe przednie kolo ma zly kat, co czuc podczas jazdy, sciaga lekko w prawo i widac po oponie, myslalem ze to zbieznosc,ale ta jest dobra, badanie pokazalo ze kat nie jest w tolerancji, poprzednie badanie(ok 2 lata wstecz) i ustawianie zbieznosci po wymianie wahaczy wyszlo ksiazkowo auto nie mialo żadnych kolizji,mechanik u ktorego stołuje sie wie co robi, duze doswiadczenie,wiedza, ufam mu, ale tu nie widzi nic co mogloby wplynac na kąt, zaczelismy od zrotnicy ale wymiana tej nic nie dala, jest identycznie jakies pomysly? bo jak nie to skonczy sie jakims piłowaniem otworow
×
×
  • Dodaj nową pozycję...