Skocz do zawartości

cj92

Pasjonat
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O cj92

Informacje

  • Imię
    Robert
  • Miasto
    łowicz

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia cj92

0

Reputacja

  1. Oczywiście jak to bywa przyszła zła sonda lambda i musieli jeszcze raz wysłać dobrą. Dziś zamontowana i tak na szybko logi zrobione na 4 biegu(niedokręcone do odcięcia bo droga za krótka). Poprawa spora ale nadal nie jest to co było. Z góry dzięki http://vaglogi.pl/log-033_034_mNy65F.html http://vaglogi.pl/log-031_032_xNo8Uw.html http://vaglogi.pl/log-020_115_118_Fu3QE9.html
  2. Miałem to samo w moim AVJ, czasem się naprawiało. Pomogło przepuszczenie nowego kabla aż do komputera. Po drodze był zaśniedziały i przekłamywał odczyt. Temperaturę możesz sprawdzić na kanale 130. Zobacz ile Ci wyświetla i czy nie przekłamuje. W pierwszej kolejności wymienił by czujnik jeśli odczyty są niższe. Jeśli odczyty pokazują temperaturę 100-105 stopni to szukałbym problemów w wentylatorze. Zegary zawsze wskazują 90 stopni jak jest temperatura pomiędzy 75-120. One w tym samochodzie są dla ozdoby.
  3. Sonda zamówiona nowa z aso jutro może jak znajdę czas po pracy to zamontuje. Samochód po programie. Większy intercooler, wtryski większe, turbo bex, nowe dv, przepływomierz filtr paliwa, napinacz łańcucha rozrządu, katalizator pusty, nowe tłumiki.
  4. Nowy kabel viaken-a przyszedł, ku mojemu zdziwienie przepływ na biegu jałowym na wyłączonych światłach około 3,8 na włączonych 4,5. Bardzo stabilnie. Wygląda jak błąd tamtego kabla/programu. Dodatkowo wyskoczył błąd 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit P0130 - 35-00 - - Logi: http://vaglogi.pl/log-002_031_032_y7KpqNO.html http://vaglogi.pl/log-002_033_034_EItT5H7.html http://vaglogi.pl/log-093_115_020_9o59f.html http://vaglogi.pl/log-118_002_TcQa34.html
  5. Konkretnie jest to BOSCH 0 280 218 063 Stara i nowa ma podobne wskazania.
  6. Niestety ten kabel nie działa z vcds-em, miałem działający ale pożyczyłem i przepadł. Zamówiłem nowy kabel więc pewnie w środę przyjdzie. Dziś miałem trochę czasu więc zająłem się sprawdzaniem szczelności dolotu. Udało mi się wykryć mała nieszczelność na wężyku i go wymienić. Oprócz tego wyczyściłem masy na ścianie grodziowej i na deklu zaworów. Kostki pod ścianą grodziowa porozpinałem i spryskałem contact sprayem. Po tych zabiegach przepływ na biegu jałowym wacha się pomiędzy 6-8. W jeździe niewielka poprawa, czekam aż kabel przyjdzie i zrobię logi.
  7. @przem8 Zamówię dziś kabel to pewnie gdzieś w czwartek uda mi się zrobić pełne logi. Niestety kabel który obecnie posiadam nie współpracuje z vcds-em.
  8. Witam, mam problem z a4 b6 1.8t avj, po zmianie głowicy na inna(sprawdzona obrobiona itp), silnik jest słabszy. Samochód ciągnie coraz lepiej wraz z wzrostem obrotów, najlepiej ciągnie przy 5-6tyś obr. Turbina ładuje dobrze i wstaje również całkiem dobrze. Do 3-4tyś czuć lekkie przydławienie silnika, czasem pooszarpywanie. Na biegu jałowym dziwny jest odczyt przepływomierza: Przepływka została wymieniona na nową, oryginalną (te same odczyty). Rozrząd po obu stronach nowy. Błędów brak. Wygląda to trochę jak by był to problem z jakimś podciśnieniem. Proszę o pomoc i z góry dziękuje. Dodatkowe informacje: auto po programie. Turbo bex i większe wtryski.
  9. w weekend zrobie:) bo narazie to nawet nie ma czasu samochodem się przejechać. Ostro leje paliwa. Które kanały chcesz?
  10. trochę pokombinowałem z programem i sprzęgło zaczyna uslizgiwać. Pytanie co myslicie o jednomaSIE Z 1Z. Czytam sporo sprzecznych informacji. Jak to się sprawdza w b6? bo jak nie da rady to docisk od diesla pójdzie.
  11. Co do turbiny to mam dwa typy albo td04-19t lub TD05h big 16g na żeliwie 6cm2. Ale to będzie tema za jakiś czas. W przyszłym tygodniu spróbuje wymienić ic i wtryski i będę testował softy. Dzisiaj znalazłem trochę czasu i wymieniłem wtryski. W systemie przeskalowałem je jak by były 450 ale jeszcze ciut za dużo paliwa dają. Przyjme że przy 4 barach mają 470cc skoro przy 3 mają 408cc. Wymiana zajmuje 20min:) wszystko pięknie pasuje:) Co do intercoolera to wleci jakiś bardziej normalny coś grubszego. Teraz tak się podpytam ludzi stosujących turbiny z flansza t25. Jaki kolektor stosowaliście? Coś gotowego czy spawany na miarę?
  12. http://wrzucacz.pl/file/2761455828744/audiorginal Zerknij na to jest orginalny program jaki zgrałem kiedyś. Dopiero się ucze:D ale szybko się ucze a wiec nie powino być źle:)
  13. W damosach akurat mam 8x8. Ale mapa jest 2d inverse. A wiec nie da się bez górnego wiersza. Spójrz na binarke. W mapie od jednego z polskich tunerów jest ona zmodyfikowana przy zwykłym czipie:D a LAMFA nawet nie ruszona. Dzieki za pomoc
  14. Najpierw sam szukałem teraz próbowałem kopiować. Wychodzi mi coś takiego 9x8 : Góra po czipie dół orginalny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...