-
Postów
14 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O damix16

Informacje
-
Imię
Damian
-
Miasto
Skoczów
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
3.0 V6
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Witam mam audi a4 b6 02 s-line i mam okazję kupić felgi 18" 9X18 ET52 będą pasowały. Felgi z audi TT
-
No niby jest tu o składanych lusterkach, jak i w podstronach też. Ja jednak potrzebuje to kodowanie które napisałem w pierwszym poście, które jest kodowaniem Heksadecymalnym przerobić na kodowanie szesnastkowe, które to ja mogę sobie wykonać moim diagnozerem ponieważ nie mam VCDS
-
Witam wszystkich... Czy ktoś wie, gdzie mogę znaleźć jakiś opis czy też fotostory jak wymienić przekładnię kierowniczą w mojej A4 B6?
-
Witam wszystkich... Mam funkcję składania lusterek na pokrętle.... Niestety nie działa mi funkcja, gdy zamknę samochód to lusterka się złożą (Retract mirrors). Znalazłem w internecie poradnik, że da się to zrobić, ale trzeba to uaktywnić. Chodzi o kodowanie sterownika modułu komfortu. Oryginalną instrukcję podam poniżej. Z piszę z zapytaniem do fachowców, którzy potrafią przerobić to kodowanie z instrukcji na kofowanie typu (+0000128), ponieważ moim diagnozerem tylko takie kodowanie mogę wykonać. Dzięki za zainteresowanie... Automatycznie składane lusterka Audi A4 B8 12 listopada 2010mr-fix.pl Komentarzy: 3 Przy parkowaniu warto zwracać uwagę na to czy lusterka nie wystają poza obrys miejsca parkingowego. Na szczęście można uruchomić funkcję, dzięki której lusterka automatycznie złożą się po zamknięciu samochodu. 1. Potrzebne elementyInterface diagnostyczny Vag-Com, VCDS lub podobny. 2. Ostrzeżenie!Wykonujesz tą operację na własne ryzyko! mr-fix.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za uszkodzenia samochodu i jego elementów. 3. Czy operacja jest możliwa?Modyfikacja dotyczy jedynie samochodów z elektrycznie składanymi lusterkami, czyli tych, u których pokrętło regulacji lusterek posiada pozycję składania na „godzinie szóstej”. 4. PrzygotowanieAby podpiąć interface należy zlokalizować złącze diagnostyczne. Znajduje się ono pod kolumną kierownicy, zaraz nad pedałami. Zapłon należy włączyć dopiero po podpięciu interfaca’u. 5. Procedura Przy pomocy interface’u diagnostycznego chodzimy do modułu [46 - Central Conv.]. Przechodzimy do kodowania [Coding - 07]. Przy pomocy „Long Coding Helper” odczytujemy bajt 7. Wartość bitu 7 w bajcie 7 powinna być równa 0. Zmieniamy bit 7 w bajcie 7 na 1 6. Gotowe!Od teraz w ustawieniach systemu MMI można aktywować skłądanie lusterek. Dla systemu MMI 2G ta opcja znajduje się w [CAR], [sETUP], [CENTRAL LOCKING], [RETRACT MIRRORS]. Dla systemu MMI 3G ta opcja znajduje się w [CAR], [sETUP], [CENTRAL LOCKING], [FOLD MIRRORS].
-
Dla wszystkich, którzy będą mieli podobny problem. Powodem takiego zachowania jest uszkodzony lub nie podłączony czujnik temperatury gazu. W moim przypadku mechanik, który robił remont nie podłączył wtyczki. Pozdrawiam
-
Cześć, mam pewien problem z moim autem. Otóż miałem w aucie robiony generalny remont silnika. Samochód stał u mechanika 5 miesięcy. Po odbiorze auta nie przełącza się na gaz. odłączyłem wężyk doprowadzający gaz do cylindrów i gazu nie podaje. W momencie gdy odłączę bezpiecznik główny instalacji gazowej, podłącze ponownie i jeszcze raz odpalę to wtedy podaje gaz. Co z tym może być nie tak?
-
Powiem szczerze, że teraz mam samochód u mechanika i nie wiem na 100 %. O ile się nie mylę to w 5 sterownikach. Czy jest jakaś lista z różnymi kodami do wielu sterowników?
-
Cześć, mam problem. W mojej A4 w niektórych sterownikach jest błąd o złym numerze Vin (chyba 01794) Chciałbym wykonać adaptację tego numeru, ale nie wiem jakie wartości wpisać do poszczególnych sterowników. Czy może mi ktoś podać wartości do wielu sterowników.?
-
[ALL B6] uchwyt , zaczep mocujący osłonę przeciwsłoneczną
damix16 odpowiedział(a) na temat w Audi A4 B6
Witam, chciałbym odnowić temat bo potrzebuję uchwyt w kolorze czarnym, a mam na sprzedaż nowy w kolorze szarym 443 857 562 B -
Byłem dziś u mechanika. Powiedział żebym zaobserwował rano (gdy uszczelniacze są twardsze) kolor i zapach spalin. Jutro sprawdzę i napiszę co zaobserwowałem. A co powiedzie o tym oleju Valvoline? To prawda że ubytek znacznie się zmniejsza? Prawda czy mit?
-
Witam wszystkich Wiem że podobnych tematów na forum już było pełno. Szukałem na wielu forach i w "wujku" Google. Znalazłem wiele informacji ale chciałem żeby ktoś odniósł się do mojego przypadku. Od niecałych 2 m-cy jestem posiadaczem B6 3.0 v6 Quattro 2002 rok. Przez ten okres zrobiłem ok 1500 - 2000km max. Niestety bez dolewki oleju się nie obeszło. Silnik był zalany olejem Mobil 5W50 Peak Life po pierwszym wskazaniu kontrolki (ok. 1,5 tyg od kupna) dolałem taki sam 2x po 0,5 l w odstępie ok 2 tyg gdy w późniejszym czasie zobaczyłem na bagnecie że jest minimum to już dolałem Venol 5W50 bo najtańszy, ze względu że niebawem chcę wymienić czujnik oleju (czasem zapala się kontrolka "oil sensor") i zalać go Valvoline bo wszyscy go chwalą. Tego Venola dolałem 3x po ok 300 ml w odstępach ok. 6-8 dni. Tym sposobem dolałem już 2 litry do mojego autka. Dodatkowo kupiłem dodatek do oleju z firmy STS ale zmiany nie zauważyłem. Co mi radzicie ?? Co mam zrobić z takim przypadkiem? Zlecić diagnozę mechanikowi? Co może być uszkodzone ? Jakie koszta? Pozdrawiam
-
Obok silnika tzn. że od strony kierowcy czy pasażera? Ok już wiem dokładnie która to. Czy ta będzie dobra? Wszystkie 4 są takie same, tylko w innych miejscach??
-
Cześć mam pewien problem. Otóż w mojej A4 napęd Quattro słychać stuki w tylnym moście lub okolicy. Dzieje się to w tedy gdy wyjeżdżam z posesji, parkingu itd. Do przodu, do tyłu, w lewo, w prawo - nieistotne, zawsze. Słychać głos podobny do takiego jak jest szpera, tak jakby jedno koło nadskakiwało. Ale tak się nie dzieje bo obserwowaliśmy koła. Gdy wyjadę z parkingu i ruszam prosto to jeszcze 3-4 razy puknie i cisza. Gdy jadę prosto i po łuku jest ok, problem pojawia się w powolnym wyjeździe. Może to być przegub wałka, czy raczej dyfer?
-
Cześć mam Audi A4 B6 3.0 V6 Quattro. Autko ma dwa tłumiki. Od jakiegoś czasu wyskakuje mi kontrolka Engine. Sprawdziłem na komputerze błąd i wyszło 17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1: Performance too Low P1103 - 008 - Implausible Signal Domyślam się że chodzi o Sondę Lambda ale którą?? Zaglądałem pod samochód i wydaje mi się że są 4. Po 2 na każdy tłumik. Może się mylę. Ale o którą dokładnie chodzi. Wynika z tego błędu coś czy trzeba sprawdzać miernikiem? Jeśli tak to w jaki sposób to zrobić i gdzie? Pozdrawiam
-
Cześć mam na imię Damian i jestem ze Śląska przy Czeskiej granicy. Jestem szczęśliwym posiadaczem rewelacyjnej Audi A4 B6. Mam nadzieję że będziemy miło współpracować