
sadoo
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
12 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O sadoo

Informacje
-
Imię
M
-
Miasto
DŚ
Auto
-
Model
A5
-
Nadwozie
Sportback
-
Rok produkcji
2017
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
DETA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Mam takie pytanie czy do wersji oprograowania MHI2Q_ER_AUG22_P4170 mogę pobrać najnowsze mapy 2025 z MIB-helper i je wgrać przez kartę SD. Na MyAudi ostatnie bezpłatne mapy jakie są dla mnie to te 2020r. Czy potrzebuję jednak przeprowadzić jakieś procedury bardziej zawiłe. Z góry dzięki za odpowiedź.
-
Problem z nawiewami i parowaniem szyb w Audi A4 B9
sadoo odpowiedział(a) na DedykOOOO temat w Audi A4 B9
U mnie wystarczyło skasować błąd i wszystko wróciło do normy. Słyszałem , że warto wgrać aktualizację softu , która rozwiązuje ten problem zacinających się klap. -
Widocznie mam złe zdjęcia, możliwe że pomyliłem z tym na 318mm 🤷♂️. U siebie mam ten 4 tłoczkowy z przodu i ze zdjęć nie widziałem różnicy między mniejszą (314/318)a większą tarczą (338). Z racji, że zbliżą się wymiana tarcz i klocków pomyślałem, że można by było zrobić drobny upgrade. Ale jeśli mówisz , że to są całkowicie różne części to muszę przemyśleć czy warto.
-
Robił ktoś z was może "mały SWAP" z 314mm na 338mm? Czy trzeba wymieniać zaciski? Czy wystarczy samo jarzmo zmienić na większe. Jak oglądam po zdjęciach to 314 i 338 ma taki sam zacisk, przynajmniej na zdjęciach. Inwestycja w hamulce od S/RS mnie nie interesuje, za duże koszta. Z góry dzięki za odp.
-
Dzięki, przestudiowałem ten temat dokładnie, mega wiedzę masz i bardzo ułatwiłeś rozwiązanie problemu. Odwlekałem ten temat, ale czas to rozwiązać , bo nie lubię jak coś nie gra.
-
Nie mam dojścia do pełnego Autoscan. Jedynie kolega ma vcds i po pierwszym przypadku pojawienia się na desce „check” wyskoczył mu błąd P20E800, za niskie ciśnienie środka redukujacego (Sporadycznie). Później błąd powrócił po 2 miesiącach dolałem Oryginalny AdBlue, błąd skasowaliśmy, ale po 2 miechach znowu „check”.?Następnie pojechałem do ASO na przegląd i tam już im wyskoczył ten błąd jako statyczny. Teraz jak jest wilgotno mam wrażenie, że błąd powraca częściej. Tylko nie wiem czy to ma jakaś zależność, czy jedynie przypadek. Właśnie zauważyłem, że 80A to od Q5, wizualnie wyglądają tak samo jak 40M i ciekaw byłem czy można je podmieniać, bo umiejscowienie 80Aw środku auta nie jest narażone na brud i trudne warunki. Q5 ma chyba tez inny zbiornik.
-
sadoo obserwuje zawartość Padnięta pompa AdBlue w Audi A4 B9 2.0 TDI
-
Witam. też mam problem z AdBlue , wywala „check” na desce i P20E800 po skasowaniu powraca po jakimś czasie, jeżdżę już tak jakiś czas, jedynie kasując błąd. Jednak już mnie to zaczyna denerwować i chce zacząć zgodnie z waszymi zaleceniami od wymiany sterownika i teraz pytanko czy sterownik 80A907355 to to samo co 4M0907355? Czy można je swobodnie podmieniać? Na te 4m0 to handlarze powariowali z cenami a do tego ich stan wizualnie pozostawia sporo do życzenia i od razu obawa ile to znowu posłuży.
-
Dokładnie to samo u mnie, myślisz ze auto całkowicie wolne od rdzy, a tutaj wychodzą bąbelki w takich dziwnych Niewidocznych miejscach. Błotniki i cała reszta wyglada na zdrowe.
-
Wymiana lampek podświetlenia tablicy rejestracyjnej na LED
sadoo odpowiedział(a) na wrclaguna temat w Audi A4 B8
Dzisiaj zamontowałem u siebie oryginalne retrofit’y i świecą bardzo mocno. Aż jestem w szoku, myślałem że będą bardziej stonowane. Ogólnie oryginalne lampki z oznaczeniem 8K0 052 110 są niedostępne w polskiej sieci dilerskiej Audi ? . -
Ja właśnie od 3 stref zaczynałem poszukiwania. (przy żonie i dziecku nie ma opcji aby tylna kanapa nie miała nawiewu) , ale jak jeździsz sam to oczywiste, że nie ma to takiego znaczenia. I niestety przez to właśnie musiałem odrzucać S-line, rude skóry, itp (to zawsze można dołożyć później), Rotora zazdroszczę
-
Cześć wszystkim. Od jakiegoś czasu jestem znowu posiadaczem A4 B8, tylko tym razem w TDI. Mam problem z dziwnymi dźwiękami stukania, które bardzo mnie frapują a od pewnego czasu nawet irytują . Jest to stukanie jakby coś było przyklejone do opony. (opony czyste) Stukanie występuje w zakresie prędkości od ok 30 do 100 km/h najmocniej słyszalne jest to zakresie 45-70 km/h (pewnie powyżej 100 tykanie zlewa się już z szumem opon i otoczenia i jest niedostrzegalny), występuje to na biegu jak i na luzie, na nawierzchni idealnie równej jak i nierównej, jazda na wprost i przy skręcaniu (może przy skręcie w prawo jest to mocniej słyszalne, przy hamowaniu też jakby się nasilało) wraz ze wzrostem prędkości "tykanie" ma większa częstotliwość. Macie może jakieś pomysły ewentualnie doświadczenie z taka przypadłością. z góry dzięki, za każda podpowiedź
-
Potwierdzam, półskóra jest najlepszym rozwiązaniem, w zimie nie ma takiego uczucia chłodu a w lecie takiego "topienia" się.