Witam.
Cześć
Długo szperałem na forum ale jednoznacznej odpowiedzi na swoje pytania nie znalazłem. Jeżeli jednak coś przeoczyłem proszę mnie nie besztać z błotem, jestem tu nowy:)
Mianowicie prawdopodobnie spaliła mi się elektronika w pompce centralnego. Tak domniemam, gdyż to jedyna rzecz która łączy wymienione niżej usterki, poza tym po jej wyciągnięciu okazało się że jest cała mokra również wewnątrz, styki były pośniedziałe. Wziąłem ją do domu, wysuszyłem, przeczyściłem ale nic to nie pomogło:/
Nie działa mi w rezultacie centralny zamek, elektryczne szyby, Oświetlenie kabiny(o dziwo działa tylko u pasażera), oświetlenie bagażnika. Sama pompka wygląda na sprawną, ma wszystkie grafitowe części w całości ponadto do samego końca działała cichutko jak mysz pod przysłowiową miotłą.
Teraz pytanie:
Czy jeżeli kupię sterownik o identycznym oznaczeniu tj.: 8LO 862 257 L to wystarczy go jedynie podłączyć czy muszę coś pozmieniać poprzez komputer z interfejsem VAG? Jeżeli tak to czy sobie poradzę sam(brat ma to ustrojstwo) i czy będą potrzebne jakieś dane z obecnego sterownika? Bo domyślam się że z niego będzie ciężko coś odczytać jeżeli jest całkowicie spalony...
Czy jest jakiś inny sposób na sprawdzenie sterownika pompki? Chciałbym wykluczyć usterkę pozostałych elementów(wiązka elektryczna, bezpieczniki itp.)
Mam nadzieję że tak długi tekst nikogo nie zniechęcił do czytania.
Z góry dziękuje za wszelką pomoc i pozdrawiam
bogdan