Skocz do zawartości

booogus

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O booogus

Osiągnięcia booogus

0

Reputacja

  1. Kolejne cenne informacje, dzięki:) ---------- Post dopisany 01-05-2014 at 12:50 ---------- Poprzedni post napisany 13-03-2014 at 20:50 ---------- Wymiana modułu pomogła. Dzięki:)
  2. Dzięki wszystkim za cenne porady:) Grabek94 Jeżeli chodzi o bezpieczniki to sprawdziłem wszystkie w kabinie, chyba że są jeszcze gdzieś pod maską ale nigdzie żadnej skrzynki nie widziałem. samekgsx550 Widzę że znasz temat od podszewki:) faktycznie wcześniejszy właściciela mi wspominał że cały sterownik był w serwisie(i uszczelka miała ślady ingerencji osób trzecich). Uszczelkę od lampy sprawdzę dokładnie, gdyż faktycznie dużo się wody zbiera w nadkolu, teraz już wiem co może być jej źródłem. Zimne luty wyeliminowane, w pracy z lutownicą powojowałem i poprawiłem wszystkie luty, oczyściłem styki oraz samą płytkę z białego nalotu od wody. Fazii Dzięki za poradnik. Bardzo mnie pocieszyłeś bo myślałem że bez aso się nie obejdzie:) Dzięki raz jeszcze wszystkim, dowiedziałem się właściwie wszystkiego czego chciałem. P.S. Chyba że ktoś mnie jeszcze zaskoczy schematem elektrycznym w/w sterownika:) Pozdrawiam
  3. U mnie tam wszystko OK. Może ktoś inny się udzieli w tym wątku?
  4. Witam. Cześć Długo szperałem na forum ale jednoznacznej odpowiedzi na swoje pytania nie znalazłem. Jeżeli jednak coś przeoczyłem proszę mnie nie besztać z błotem, jestem tu nowy:) Mianowicie prawdopodobnie spaliła mi się elektronika w pompce centralnego. Tak domniemam, gdyż to jedyna rzecz która łączy wymienione niżej usterki, poza tym po jej wyciągnięciu okazało się że jest cała mokra również wewnątrz, styki były pośniedziałe. Wziąłem ją do domu, wysuszyłem, przeczyściłem ale nic to nie pomogło:/ Nie działa mi w rezultacie centralny zamek, elektryczne szyby, Oświetlenie kabiny(o dziwo działa tylko u pasażera), oświetlenie bagażnika. Sama pompka wygląda na sprawną, ma wszystkie grafitowe części w całości ponadto do samego końca działała cichutko jak mysz pod przysłowiową miotłą. Teraz pytanie: Czy jeżeli kupię sterownik o identycznym oznaczeniu tj.: 8LO 862 257 L to wystarczy go jedynie podłączyć czy muszę coś pozmieniać poprzez komputer z interfejsem VAG? Jeżeli tak to czy sobie poradzę sam(brat ma to ustrojstwo) i czy będą potrzebne jakieś dane z obecnego sterownika? Bo domyślam się że z niego będzie ciężko coś odczytać jeżeli jest całkowicie spalony... Czy jest jakiś inny sposób na sprawdzenie sterownika pompki? Chciałbym wykluczyć usterkę pozostałych elementów(wiązka elektryczna, bezpieczniki itp.) Mam nadzieję że tak długi tekst nikogo nie zniechęcił do czytania. Z góry dziękuje za wszelką pomoc i pozdrawiam bogdan
  5. Jak staropolski zwyczaj nakazuje chciałbym się przywitać ze wszystkimi bardzo serdecznie. Audiola jest w moim posiadaniu już ponad pół roku ale dopiero dzisiaj postanowiłem dać o sobie znać Po takim czasie użytkowania mogę śmiało powiedzieć że to jedyna słuszna marka:) Teraz kończę i ponudzę Was na Forum technicznym gdyż mam problem z samochodem, mały bo mały ale denerwujący :/ Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...