michalsoldat
Pasjonat-
Postów
26 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O michalsoldat
Informacje
-
Imię
Michał
-
Miasto
Wrocław
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1998
-
Silnik
1.8
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Osiągnięcia michalsoldat
0
Reputacja
-
No właśnie ja nie mam vagu nie mam jak błedów skasować, kostka podpięta dobrze. Błędy skasowałeś przed czy po odpaleniu samochodu?
-
Cześć, przy odpiętych zegarach próbowałem zapalić samochód i teraz nawet po podpięcia zegarów mruga kontrolka immo i przy próbie odpalenie dławi silnik po 1-2 sekundach. Czy ktoś z was forumowiczów w Wrocławiu dysponuje wolnym wieczorem i vagiem aby mnie poratować? W razie czego czego zapewniam transport i browara ?
-
Być może silniczki sterujące klapami nawiewu się zacieły miałem kiedys taką sytuację.
-
Mała poprawka po przekręceniu na maksa kół płyn wspomagania w zbiornicku trochę bombelkuje, jednak pompa nie pracuje jakoś głośniej...
-
Najlepiej dowiedz się jaki olej lał twój poprzednik. Bo powinno sie cały czas zalewać ten sam szczególnie w starszych samochodach
-
Z tego co kojarzę to klima jest na jednym pasku
-
Narazie jestem w pracy nie mam czasu majstrować przy samochodzie . Po 16 kończe, także zastosuję się do rad
-
Tak jest klima. Czy to napewno bezpieczne polać pasek alternatora wodą?
-
Będzie to widać po pęcherzykach powietrza?
-
Hymmm dzisiaj jeszcze zaobserwowałem, że piszczenie jest zdecydowanie silniejsze przy skręcie w lewo niż w prawo. I Aby było słychać pisk skręt musi być dosyć wyraźny np: jakieś skrzyżowanie. Może to coś pomoże.... Może uda mi się coś nagrać niebawem
-
nie płyn jest, na optymalnym poziomie, równa tafla i nie czuję tez żadnych oporów na kierownicy.
-
Generalnie do tej pory nie rzuciło mi się to w oczy także raczej nie. Jutro mogę się temu dokładniej przyjrzeć
-
Witam forumowiczów! Od dłuższego czasu zachodzę w głowę co dziwnego dzieje się z moim silnikiem. Wyje dopiero jak jest rozgrzany i przy skręcaniu. Niedawno wymieniałem pompę wspomagania więc to raczej nie ona. Samochód był juz w tej sprawie u mechanika i tam majstrował coś przy pasku alternatora ale i to nie pomogło. Zna ktoś rozwiązanie tej zagadki? Był bym bardo wdzięczny! Pozdrawiam,
-
po pierwsze zdiagnozuj vagiem to podstawa jeżeli nie chcesz płacić 50zł to wejdz na zlociki i spociki>> lubelskie(chyba) i tam sie zapytaj czy możesz do kogoś podjechać na vaga potem co wyjdzie wklep w neta i bedziesz wiedziałco robić byc moze też spręzarka pusciła wiele żeczy mogło pójść
-
rok temu i jescze tego nawet vagiem nie zdiagnozowałeś? mogła chłodnica pójśc nie weim... ale to raczej cos poważnego a ty z tym zwlekasz