
miodzio992
Pasjonat-
Postów
161 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O miodzio992

Informacje
-
Imię
miodzio
-
Miasto
PL
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
AVJ
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Instalacja modułu pamięci ustawień fotela kierowcy i lusterek
miodzio992 odpowiedział(a) na Bart-S temat w Audi A4 B6/B7
Witam, pozwolę sobie odświeżyć temat. Przeczytałem cały wątek i nikt nie poruszył kwestii która mnie interesuje. Kupiłem fotele w skórze od angola, pełna elektryka i pamięć oraz moduł. Jednak w angolu pamięć jest w prawym fotelu. Zastanawiam się czy przełożenie wszystkiego na fotel lewy będzie Plug&Play ? Zauważyłem już, że wspomniane silniczki mają 4 pin w fotelu z pamięcią a w drugim fotelu mają tylko 2 pin. Wiem że muszę przełożyć wiązkę i silniczki. Wiązkę z fotela gdzie nie ma pamięci już wymontowałem. W kostce 8 pin pod fotelem zauważyłem że brakuje dwóch kabli. Czyli muszę przełożyć jeszcze i tą kostkę. I tu pytanie dokąd idzie ta wiązka ? Wydaje mi się że zdejmując plecy oparcia będę mieć do niej dojście. Jeszcze jedno, zauważyłem, że w jednym z silniczków jest odwrotnie plus i minus względem drugiego fotela, pewnie z uwagi na to, że jest zamontowany z innej strony i rozumiem, że będę musiał zmienić polaryzację. Z góry dziękuję za odpowiedzi -
Dziś ogarniałem doładowanie, może jeszcze są jakieś nieszczelności, ale nie mogę tego odnaleźć... Zawór DV był założony odwrotnie. Zarzucam loga: 115+118: http://vaglog.pl/log_281111.html
-
Zmierzyłem ciśnienie paliwa manometrem na listwie wtryskowej pokazało 3,5 bara, a pod obciążeniem spadało do 3 barów. Od razu wziąłem się za pompę, wymieniony wkład pompy i teraz sztywno 4 bary pokazuje pod obciążeniem. Wcześniej nie wspominałem, ale na wysokich obrotach występowało szarpanie podczas przyspieszania, a teraz jak ręką odjął. Muszę sobie poradzić jeszcze z nieszczelnością w dolocie... Wrzucam logi zrobione po wymianie pompy i proszę o ocenę czy zmieniło się na lepsze. 002+033: http://vaglog.pl/log_281012.html 115+118: http://vaglog.pl/log_281011.html
-
Hmm mówisz że nie jest seria a więc może mapa skopana... auto sprowadzane z Danii. Muszę wymienić filtr paliwa bo nie było go na miejscu, czy może mieć to związek ? Jak zrobić pomiar ciśnienia paliwa pod obciążeniem ? Mam zamiar sprawdzić jeszcze szczelność dolotu, chyba, że z logów wynika, że nie ma takiej potrzeby.
-
Witam serdecznie, zwracam się z prośbą do forumowych specjalistów o ocenę logów mojego auta. Nie jestem pewien, ale wydaje mi się, że w aucie brakuje trochę mocy. Silnik bez lpg. Mam zamiar w niedługim czasie zrobić mu mapę, ale najpierw trzeba ogarnąć seryjne 150km. Poniżej wklejam logi dynamiczne robione na 3 biegu. Grupy 115 i 118: http://vaglog.pl/log_280742.html Grupy 002 i 033: http://vaglog.pl/log_280743.html Czekam na odpowiedzi.
-
Napinacz i łańcuch rozrządu w Audi A4 B6/B7 1.8T BEX, AVJ
miodzio992 odpowiedział(a) na kamil7361 temat w 1.8T
No okej może pomyślę o wymianie go na inny. Ale co sądzicie o napinaczu? -
Napinacz i łańcuch rozrządu w Audi A4 B6/B7 1.8T BEX, AVJ
miodzio992 odpowiedział(a) na kamil7361 temat w 1.8T
Tak na marginesie -turbo i półmineral? Napchaj miskę porządnym syntetykiem, opłaca się. niestety tak to jest jak się słucha "doradców" podobno miał być dobry... -
Napinacz i łańcuch rozrządu w Audi A4 B6/B7 1.8T BEX, AVJ
miodzio992 odpowiedział(a) na kamil7361 temat w 1.8T
Witam. Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem A4 B6 avant 1.8t AVJ. Po przesiadce z 1.9 tdi uważam że motor jest genialny. O ile w silniku 1.9 zdążyłem wdrożyć się w tajniki jego pracy oraz eliminację i identyfikację usterek, to powiem szczerze, że 1.8 turbo i ogólnie silnik benzynowy to dla mnie nowość. Śledzę temat już od pierwszej strony i nie wiem czy napinacz łańcucha w moim 1.8 turbo pracuje poprawnie. W związku z czym zwracam się z prośbą o ocenę pracy silnika na filmiku, który zamieszczam. Jestem świeżo po wymianie rozrządu, wszelkich filtrów, termostatu i nieszczęsnego króćca z tyłu bloku silnika. Olej zalany Valvoline 10W40. Z góry dziękuję za zainteresowanie i odpowiedzi. -
To teraz wystarczy mi sztange wyregurlować, a ogranicznika nie ruszać tak?
-
Turbo regenerowane i źle by ustawili?
-
Witam. Podłączę się do tematu. W moim afn padło turbo i założyłem turbo od ajm i trochę za późno wstaje. Turbo jest po regeneracji i wstaje ok 2400 obr i teraz mam pytanie czy potrzebny jest teraz program czy lepiej trochę gruchę od turbo skręcić?
-
Aby pozbyc sie chipa musisz zalozyc komputer z seryjnym softem tak przy okazji powiem ze mam taki na sprzedanie
-
Zawalony kat też może być przyczyna ciągłego zapychania się geometrii. Najlepiej odrazu wywalić kata jeśli masz, tak dla zdrowotności
-
i co wymiana wysprzęglika i płynu pomogła ?
-
Koleś z każdą pierdołą piszesz... Przecież było napisane w poradniku że jak czegoś nie ma to do masy...