Skocz do zawartości

juniorex321

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O juniorex321

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    Sulechów

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Cześć, mam pytanie czy jest ktoś tutaj na forum ze Szczecina lub okolicy, kto mógłby zmienić sterownik licznika z benzyny na diesla i skorygować licznik na mój aktualny stan?
  2. Cześć, mam nietypowe pytanie do was. Swoją A4 mam już od dłuższego czasu i zauważyłem, że jesienią/zimą jak są chłodniejsze dni to nie mogę uruchomić klimatyzacji na zimnym silniku, a jeśli uda się uruchomić to czasem w trasie potrafi się wyłączyć. Kiedyś wyszperałem informacje, że Audi ma blokadę uruchamiania klimatyzacji jak temperatura jest poniżej 5 stopni. Na ciepłym silniku różnie to bywa, ale częściej się udaje niż nie udaje Jeśli chodzi o klimatyzację to jest ona nabita, silnik też bez problemu grzeje się do 90 stopni itp. Latem nie ma problemu. Dotychczas nie zwracałem na to uwagi, jednak w ostatnim czasie mam wrażenie, że te "nie włączanie się" jest częściej niż kiedyś. Nie podpinałem jeszcze pod komputer, ale postaram się to zrobić na weekend. Czy ktoś z was spotkał się z podobnym "problemem"? Faktycznie to kwestia tej blokady?
  3. Dzięki za odpowiedź - tak jak myślałem, nie będzie to takie proste A w takim razie jakie skutki będą podłączenia licznika takiego jak mam w tej chwili np. z 1.8 lub 2,5TDI do mojej 1,9? Tylko różnice w obrotach czy jeszcze np we wskazaniach prędkościomierza, poziomu paliwa itp?
  4. Cześć, mam pytanie odnośnie liczników w A4. W mojej A4 mam licznik z pełnym fisem, ale licznik jest pierwszej generacji, czyli z zegarkiem podstawowym analogowym (zdjęcie poniżej). Jakiś czas temu zauważyłem problemy z wyświetlaczem, który stopniowo bladł, aż do całkowitego "zgaszenia". Tzn w chwili obecnej tylko świeci i nic poza tym. To miało miejsce ok. pół roku temu, a ok. miesiąc temu padł mi jeszcze dodatkowo ściemniacz i podświetlenie zegarów jest praktycznie zerowe. Poszperałem po internetach, podzwoniłem w kilka miejsc z allegro i wszędzie odpowiedź brzmiała jednakowo - ze względu na rocznik mojej A4 małe szanse są na dobranie zamiennika wyświetlacza. W związku z tym pomyślałem o kupnie nowego używanego. Tutaj pojawia się moje pytanie. Pierwsze z nich to jakie skutki będą podłączenia licznika takiego jak mam w tej chwili np. z 1.8 do mojej 1,9? Tylko różnice w obrotach czy jeszcze np w prędkości? Natomiast drugie pytanie czy istnieje możliwość przekładki mojego licznika na licznik poliftowy również z pełnym FISem i zegarem również analogowym, ale z cyframi 3, 6, 9 i 12? Czytałem, że te poliftowe (nie wiem o które dokładnie chodzi) mają już immobilizer w liczniku, natomiast ja mam swój w kluczyku. Ale nie wiem jak to byłoby w tym przypadku.
  5. Cześć, nie chcę zakładać niepotrzebne kolejnych tematów, więc podepnę się pod ten. Mam problem z moją A4 1,9 TDI 1995r. Wczoraj auto przestało reagować na pilot centralnego zamku. Sam sterownik mam nieoryginalny, przełożony kilka lat temu. Po którejś probie, zacząłem testować zamykanie drzwi z kluczyka i zauważyłem, że zamknięcie prawych przednich drzwi powoduje zamknięcie całego auta. Słychać również wtedy pompkę centralnego. Poszperałem na forach i znalazłem informację, że być może rozleciał się ten grafitowy wirnik w silniczku pompki. Dzisiaj dopadłem się do pompki. Przy testowaniu samej pompki, czuć było, że pompka produkuje ciśnienie, ale słabe. Rozkręciłem ją i ku mojemu zdziwieniu, grafitowy silnik był cały. Skręciłem ją spowrotem z nadzieją, że może cudownie ozdrowieje, jednak okazało się jeszcze gorzej. Po skręceniu, podpięciu wszystkiego, centralny przestał całkowicie działać. Rozkręciłem ponownie i silniczek był dość gorący. W tej sytuacji narodziło się kilka pytań - proszę się nie śmiać, bo w kwestii elektryki moja wiedza kończy się na wymianie żarówek 1. Zakładam, że zjarał się silnik i w tej sytuacji pozostanie mi zapewne wymiana pompki na nową? 2. Czy w sytuacji wymiany pompki wystarczy ją tylko przełożyć czy trzeba jeszcze np. przeprogramowywać sterownik itp? Dołączam kilka zdjęć. Mam pompkę 4 AO 862 257A
  6. Nie będę zakładał nowego tematu, więc chciałbym się podpiąć pod ten temat, ponieważ mam podobny problem, mianowicie: Ostatnio podczas jazdy zauważyłem, że podświetlenie zegarów (wraz z licznikiem kilometrów) oraz klimatornika bardzo słabo świeci. Dodam tylko, że jasność podświetlenia miałem ustawioną na praktycznie maksymalną. Natomiast dzisiaj na zgaszonym silniku zauważyłem jedną ciekawą rzecz. Do momentu zapalenia świateł mijania, podświetlenie działa pięknie (i tu i tu), ale gdy włączę światła, podświetlenie samo się ściemnia. Sam potencjometr działa, tzn rozjaśnia i ściemnia podświetlenie licznika. Ma ktoś pomysł co może być przyczyną? Który bezpiecznik odpowiada za podświetlenie? Niestety mam u siebie w aucie spis bezpieczników po niemiecku. [EDIT] Podczas testowania bezpieczników nie zauważyłem, że był włączony zapłon i chyba poszło jakieś zwarcie, bo nie dość, że regulacja jasności przestała działać to jeszcze zapaliła się kontrolka od poduszek, echh.. W takim razie to będzie kwestia bezpiecznika nowego czy tego potencjometru?
  7. Witam. Potrzebuje wymienić panel z drzwi kierowcy, który zawiera przełączniki szyb elektrycznych (taki jak na zdjęciu). Nie znalazłem na forum, więc wolałem napisać nowy temat, bo może w przyszłości komuś się przyda. Otóż: Czy ktoś posiada instrukcję wymiany tego panelu/przełącznika albo chociaż instrukcję jak gdzie są mocowania śrub w boczku drzwi kierowcy itp? Z góry dzięki za każdą pomocną dłoń Jakby ktoś posiadał do wszystkich drzwi to też nie pogardziłbym Dodam, że z tyłu mam korbki
  8. Szkoda, ale skoro nie mam wyjścia A czy przy takiej przekładce wymagana jest też przejściówka z małego klina na duży?
  9. Czyli jestem zmuszony jedynie kupic sline?
  10. Witam. Mam audi A4 B5 z 95r, która posiada starą kierownicę jak w Audi 80 (taka jak w poniższym zdjęciu) Od dłuższego czasu czaję się na zmianę kierownicy na ładną trójramienną. Na allegro jest pełno kierownic, ale ze znaczkiem s-line, a ja chciałbym osobiście bez Kiedyś przymierzyłem kierownice z A4 B6, ale okazało się, że jednak nie pasuje. Teraz znalazłem inną, ale już (niby) z B5 i moje pytanie brzmi czy taka kierownica będzie pasować: Pozdro
  11. Dzięki za pomoc Na szczęście udało mi się rozwiązać problem, więc jeśli ktoś będzie miał kiedyś podobny problem to zostawiam moje rozwiązanie. Najpierw zrobiłem test o którym napisał kolega wyżej - wcisnąłem lewą manetkę przy liczniku i zaczęły wyświetlać się możliwe komunikaty, a następnie zacząłem naciskać przycisk reset (chyba ze 3-4 razy) i w końcu pojawiło się Jak narazie działa pięknie i oby tak dalej.
  12. Mam mały problem z autem i stąd postanowiłem napisać. Podczas ostatniej trasy (długiej, około 900km i było około 30-40stopni) wyświetlacz pokładowy (ten, który pokazuje średnie spalanie itp.) wyłączył się i teraz podczas odpalania auta wyświetla się jedynie na samym początku komunikat sprawdzający czy sprawne są światła tylne i potem już nic nie ma. Nie wiem czy pozostałe komunikaty (np. od rezerwy) się wyświetlają. Przypomniało mi się również, że podczas jazdy wyświetliło mi się "2:00" - standardowo wyłączyłem to resetem, ale nie pamiętam już jak długo potem wyświetlacz przestał pokazywać cokolwiek - ale chyba odrazu. Zanim napisałem tutaj wyczytałem, że taki komputer posiada tryb uśpienia (żeby nie raził podczas np nocnej jazdy), który można włączać i wyłączać przyciskiem "RESET", ale gdy wciskałem teraz to nic nie pomaga. Mój wyświetlacz wygląda tak (stare zdjęcie): Jeśli wybrałem zły dział to przepraszam i proszę o przekierowanie go, bo nie wiedziałem, który byłby najbardziej odpowiedni do tego.
  13. Witam wszystkich właścicieli Audi Mam na imię Tomek i jestem z Sulechowa (woj. lubuskie, 20km od Zielonej Góry). Od prawie roku jestem szczęśliwym posiadaczem Audi A4 sedan z silnikiem 1.9 TDI 90KM. Pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...