Skocz do zawartości

anow8080

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O anow8080

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia anow8080

0

Reputacja

  1. OK dzięki za odpowiedzi, może zamiast pędzelka spróbuję starą szczoteczką do zębów. Jacek to brud bo litery chromowane mam jak nowe, jedynie w tych literach na lakierze klapy jest zaschnięty/zakamieniony brud i tego właśnie chcę się pozbyć. Dam znać jak poszło. EDIT: Poszło gładko za pomocą Cilit Bang Kamień i Brud oraz starej szczoteczki do zębów. Trochę się bałem żeby Cilit nie zeżarł lakieru tym bardziej, że na etykiecie napisane było żeby nie stosować na rzeczy lakierowane ale w razie czego miałem w pogotowiu czystą wodę. Zaryzykowałem i efekt super, środki emblematów A4 i 2.0 TDI jak nowe.
  2. Witam Poprzedni właściciel mojej A4 chyba średnio dbał o szczegóły i w efekcie w oznaczeniach A4 i 2.0TDI nazbierało się trochę brudu, który dodatkowo trochę zaszedł jakby jakimś kamieniem i zwykłe metody czyszczenia niewiele pomagają. Macie jakieś sprawdzone sposoby jak to dopracować bez odklejania emblematów? Próbowałem już patyczkami do uszu i niestety efekt mizerny.
  3. Dzięki za ekspresową odpowiedź. Mimo, iż mam zwykłą ośkę mam chęć zakupić tak dla picu, ale trochę się obawiam, że jak w zimie się zakopię to nie będę wiedział czy najpierw wyciągać saperkę z bagażnika czy zdejmować emblemat:grin:
  4. Witam Mam pytanko, jak w temacie a mianowicie czy ten znaczek QUATTRO od S4 podejdzie w standardowy grill A4 B8? NOWY ORYGINALNY EMBLEMAT AUDI S4 QUATTRO W GRILL (4037765123) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Ew. prosiłbym o numer ORI tego znaczka dla A4 B8/ew. cenę w ASO/
  5. Ok dzięki za szybką odpowiedź bo już chciałem wyciągać aku i bebeszyć wykładzinę pod kołem:grin:
  6. Witam Może mi ktoś łopatologicznie wytłumaczyć gdzie szukać wlepki z kodem wyposażenia w A4 B8 Avant. Po wyjęciu koła zapasowego nie widać jej nigdzie a z tego co wyczytałem na forum to powinna gdzieś tam być.
  7. U mnie też gwiżdże. DPF obecny, moc ok, zero błędów. Co ciekawe niekiedy gwizd słychać nawet jak schodzi z obrotów tzn. nawet jak popuszczam lekko gaz.
  8. anow8080

    Rozwiązany

    Rozwiązany
  9. No dokładnie, ja myślę, że nawet więcej jak 0,5 litra. Ogólnie DPF-y to wg. mnie nie żadna ekologia i czyste powietrze a WYMYSŁ KONCERNÓW NAFTOWYCH żeby samochody więcej paliły. Poza tym jest naukowo udowodnione, że mikrocząsteczki sadzy, które mimo wszystko wydzielają się ze spalin Diesla z DPF-em są dla człowieka rakotwórcze (organizm jest bardziej przystosowany do neutralizowania dużych cząstek sadzy niż mikrocząsteczek)
  10. No praktycznie to samo CAHA ma jedynie więcej koników. Generalnie zasada działania i proces wypalania DPF ten sam.
  11. Dokładnie u mnie też jest słyszalny z tym, że według mnie to bardziej takie ryczenie przy ruszaniu (jakby w rasowej V8). Co do grzania to oczywiście też masz rację. U mnie gdy nie dam się mu dopalić do końca i wyłączę silnik to wiskoza pracuje jeszcze przez jakieś kilka minut. Na drugi dzień po odpaleniu i ruszeniu bardzo szybko osiąga temperaturę roboczą (w lecie po niecałym kilometrze jazdy) W A6 C6 po lifcie jest identycznie, przecież to te same motory tylko buda inna.
  12. Dokładnie, w czasie wypalania DPF będą większe obroty na luzie. Normalnie masz ok. 850 RPM na biegu jałowym. Gdy załączy się wypalanie filtra to sterownik automatycznie podniesie wolne obroty do ok. 1000 RPM. Ogólnie to właśnie po tym najłatwiej nauczyć się rozpoznawać czy DPF się wypala czy nie. Niektórzy mówią, że auto zyskuje dodatkowego kopa podczas wypalania, ja tam u siebie tego nie zauważyłem.
  13. macol12 interwał wypalania DPF nie jest ściśle określony. Co ile będzie Ci się załączać procedura wypalania filtra zależy od stylu jazdy. Jeśli auta używasz głównie w mieście, do tego preferując emerycki styl jazdy, DPF będzie zabijał się częściej i tym samym częściej wypalał. Jeśli jeździsz więcej w trasie to analogicznie, filtr zapycha się w mniejszym stopniu i rzadziej załącza się jego wypalanie.
  14. U mnie 6,3l/100 km średnie. Poprzednio Volvo S60 2.4 D5 163KM (silnik 5-cio cylindrowy) średnie 5.4 l/100 km. Obydwa w manualnej skrzyni, ten sam styl jazdy.
  15. Właśnie problem w tym, że ten ktoś (fabryka) wkręcił go na otwartych drzwiach:wink: A moje nie otwierają się ani od zewnątrz (spadnięte cięgło) ani od środka (CHILD LOCK) Dzięki piękne za rady, będę próbował. Albo przez kwadratowe otwory albo odkręcę tylko górne TORX-y pod listwą ozdobną i spróbuję odchylić samą górę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...