Skocz do zawartości

Świetlikx

Pasjonat
  • Postów

    41
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Świetlikx

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    W-wa

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Świetlikx

1

Reputacja

  1. cześć, a były dalej jakieś objawy po dolaniu płynu (przytarta pompa, na maglu)?
  2. CR powoli się grzeją, im niższa temperatura tym silnik wolniej łapie 90 stopni.
  3. cześć, czytając fora raczej nie zdecyduje się na psikanie w otwory wentylacyjne. Szukam kogoś kto zrobi to profesjonalnie z usunięciem śmieci z parownika.
  4. cześć, kogo możecie polecić do odgrzybiania klimatyzacji w Audi A4 B8 z wyjęciem parownika na terenie Warszawy. Ktoś kto wie jak wyjać parownik, oczyścić go i zamontować bez kłopotów spowrotem?
  5. Cześć, przez ostatnie trzy dni zauważyłem rano po nocnym postoju (niskie temperatury w nocy około 0 stopni) iż przy wyjeździe z parkingu i skręcie 90 stponi dochodzi do kabiny dziwny dźwięk jakby chrobotanie. Odgłos ten jest jednorazowy i po przejachaniu kilku metrów skręcając objaw zanika i nie powtarza się aż do następnego rana. Może w płynie jest woda i zamarza a pod wpływem pracy pompy ten dźwięk się pojawia? Jakieś sugestie?
  6. Witam, co trzeba zrobić aby nadmuch ustawiony np. na 3 był zachowany przez cały czas? Sytuacja wygląda tak, że po ustawieniu temperatury i nadmuchu np. na 3 po jakimś czasie siła nadmuchu samoczynnie się zwiększa lub zmniejsza. Nadmienię, że wg. mnie tak się powinno dziać kiedy jest ustawione w pozycji AUTO. Tak dzieje się podaczas używania bez włączonego AC. Jakieś uwagi do w/w?
  7. Cześć, mam podobny objaw tylko u mnie przy przyspieszaniu i na zimnym silniku. Przez sekundę może krócej samochód nie przyspiesza. Po tym jedzie normalnie. Taka sytuacja zdarzyła mi się parokrotnie podczas jazdy na zimnym silniku w różnych odstępach czasu. Nie jest to stan regularny. Trwa to moment ale jest wyczuwalne. Macie pomysł na co spojrzeć? Słyszałem od mechanika, że może to być objaw dwumasy ale nie wiem czy tak jest w rzeczywistości.
  8. Też z nich korzystam, ostatnio wymieniałem kompletny rozrząd z pompą wodną, paskiem klinowym i rolkami w CAGB.
  9. Na forum kiedyś kolega napisał, że zmiana oleju w skrzyni pomogła ale nie była to jakaś diametralna różnica. Może warto mimo to od tego zacząć?
  10. Witam, od dwóch dni mam problem z nagrzaniem silnika do 90 stopni. Obecne temperatury ujemne w granicach 15 stopni nie pozwalają abym nagrzał silnik do prawidłowej temperatury 90 stopni. Moje obserwacje dotyczą jazdy po Warszawie (część trasy to jazda mostem siekierkowskim) na 4 biegu aby utrzymać prędkość obrotową silnika około 2500. Czy macie podobne kłopoty?
  11. nic nie poniosło, widziałeś kiedyś jak wyglądają filtry po 15000km?
  12. Wymiana co 15000km jest wskazana przy jeździe po mieście ze względu na wypalanie DPF i rozrzedzanie oleju. Może nie kosztuje tyle co kot napłakał bo przy tej okazji dobrze jest wymienić komplet filtrów ale jest szansa wyeliminowania potencjalnych awarii.
  13. Od dziesięciu lat olej i filtry wymieniam tu: Kalina. PHU. Śleszyński R., Warszawa, Paliwa, oleje, smary - pkt.pl
  14. Świetlikx

    wspomaganie servotronik

    Bez servotronika niestety kiera chodzi ciężko, nic się z tym nie da zrobić. Wszyscy tak mamy.
  15. Ja normalnie uruchomiłem silnik po wymianie filtra. Nie było najmniejszych problemów z zapaleniem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...