Skocz do zawartości

tomek.pt

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tomek.pt

Informacje

  • Imię
    tomek
  • Miasto
    Niemcy

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia tomek.pt

0

Reputacja

  1. tomek.pt

    ABS+ wykrzyknik

    Tzn.do mechanika?
  2. tomek.pt

    ABS+ wykrzyknik

    Przy włączaniu zapłonu zapala się razem z kontrolką ABS czerwony wykrzyknik(układ hamulcowy) i po 2 sek.razem gasną,czy to normalne?.Z góry dzięki za porady szanownych kolegów:kwiatek:
  3. Wiecie co?gadalem właśnie z jednym mechanikiem i wiecie co mi powiedział?żebym trzymał się tego co pokazuje komputer i żebym nie kombinowal:jeśli jest Long life service to znaczy,żeby wyminic po 30 bo po to właśniejest l.l.s.i po to leje się odpowiedni olej do l.l.s.,żeby te 30tys od wymiany do wymiany nalatal.a co do związku z dog,poradził,żeby wyjechać na autobahn i raz na jakiś czas go przegonic.:-D co wy na to? ---------- Post dopisany at 16:48 ---------- Poprzedni post napisany at 16:39 ---------- Nie z dog a z DPF oczywiście!B-) ---------- Post dopisany 18-01-2014 at 00:30 ---------- Poprzedni post napisany 17-01-2014 at 16:48 ---------- Panowie co się stało?,gdzie Wasze komentarze,zatkało was czy co:grin:? ---------- Post dopisany at 01:36 ---------- Poprzedni post napisany at 00:30 ---------- 1) Dlaczego taki sam olej silnikowy przez niektórych producentów samochodów jest zalecany do wymiany co 15 tys. km lub raz w roku, a w wypadku innych, co 30 tys. km lub raz na dwa lata? Przebiegi miedzywymianowe zawsze defi niuje producent silnika. Jezeli silnik jest konstrukcyjnie przystosowany do obsługi w trybie Longlife, wtedy mozemy rzadziej wymieniac olej. Jezeli samochód nie jest do tego przystosowany, a mimo to stosujemy olej, który w innych pojazdach mozna stosowac do wydłuzonych okresów miedzyobsługowych, to i tak musimy przestrzegac zalecen producenta pojazdu i wymieniac olej co 15 tys. km lub raz w roku ---------- Post dopisany at 01:39 ---------- Poprzedni post napisany at 01:36 ---------- Znalazłem to w jednym ze 156 artykułów,które dzisiaj przeczytałem,straciłem pół dnia ale jestem mądrzejszy(o mądrość innych)i spokojniejszy.pozdro.
  4. Dziękuję za rady a więc wymienię teraz,tym bardziej że mam zamiar pojeździć nim do jakiś 150 000 a potem...zmienię.pozdro dla wszystkich właścicieliu ślicznotek z Ingolstadt:hi:
  5. Witam. Proszę Was o poradę w sprawie wymiany oleju.Kupiłem auto z przebiegiem 66 000.Mój aktualny przebieg to 69 400 km,ostatnia wymiana oleju(książka servisowa) była przy przebiegu 56 000(poprzednia po 30 000).na wyświetlaczu MMI pokazuje info,że następna wymiana za 16 600 km(Long life service)czyli gdzieś koło 85 tys..No i pytanie moje brzmi:czy wymieniać teraz,czyli wyjdzie po 15 000 km przebiegu czy jeździć dalej i wymienić tak jak 2 poprzednie po 30 000.Dodam,że głównie poruszam się po mieście tzn.w miesiącu 2/3 to miasto 1/3 autobahn. Dodam,że auto pewne kupione w niemczech od niemca i ciągle tu użytkowane:-)pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.
  6. Wyjazd na autostradę,prędkość min.60 km/h obroty min.2000/min przez min.15 minut i nie ma lewara,musi się wypalić.Powinna zapalić się na chwilę po wypaleniu kontrolka od filtra ale nie koniecznie.Ja w swojej ślicznotce nawet nie zauważam,że mam dpf. a może...nie mam???....pozdrawiam wszystkich właścicieli ślicznotek z Ingolstadt.
  7. wrclaguna zachowujesz się jak rydzyk i masz na myśli tylko jedno:slina:.o co Ci chodzi z tą dziurą?dostałem 25 pkt.karnych za to,że niechce zmniejszyć dziury w swojej audi?czy to coś złego?.Zapachniało mi to... wioską. ---------- Post dopisany at 23:40 ---------- Poprzedni post napisany at 23:39 ---------- znaczy się wiosną
  8. Teraz to jasny i prosty przekaz jak...sprężyny do a4:banan: ---------- Post dopisany at 11:23 ---------- Poprzedni post napisany at 11:21 ---------- A co do pytania to nigdy nie chciałem zmniejszyc przeswitu wręcz przeciwnie pytałem jak zwiększyc komfort jazdy,aber:wink: so wie so danke
  9. podrzuć namiary jak znajdziesz ale cały czas nie wiem czy wystarczy tylko sprężyny zmienić czy muszę z amorkami? ---------- Post dopisany at 19:55 ---------- Poprzedni post napisany at 19:54 ---------- To jest zasadnicze pytanie:wallbash:
  10. Ale,ale KOval81 najpierw piszesz że same sprężyny a amory zostawic a teraz że komplet:shock3:to jak w końcu? a może ma ktoś a4 b8 z nie wytłuczonymi amorami i sprężynami 1BA i chce się machnąć na 1BE? ---------- Post dopisany at 19:34 ---------- Poprzedni post napisany at 19:31 ---------- mój przebieg to 66500km
  11. Dzięki ---------- Post dopisany at 09:37 ---------- Poprzedni post napisany at 09:37 ---------- dzięki bardzo,na początek spróbuje ze sprężynami a potem zobaczę.Pozdrawiam. ---------- Post dopisany 22-11-2013 at 16:27 ---------- Poprzedni post napisany 20-11-2013 at 09:37 ---------- Jeszcze jedno pytanie bo przyznam się ,ze fachowcem nie jestem,wystarczy kupić same sprężyny standardowe i wymienić?i czy spręzyny 1BA będą grać z amorkami 1BE?dzięki z góry i pozdro.
  12. Kupiłem wczoraj a4 b8 s-line i...nie podoba mi się praca zawieszenia,czyję praktycznie każdą dziurę i trzęsie jak w karawanie:beksa:co moge zrobić ,żeby było choc odrobine bardzej komfortowe? mam opony 16.Proszę o poradę.pozdrawiam wszystkich właścicieli slicznotek z Ingolstadt:peace:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...