Skocz do zawartości

C20NE

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O C20NE

Informacje

  • Imię
    J
  • Miasto
    Pomorze

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    2.0 E
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB+LPG
  1. czy masz na myśli tzw.flet który jest w kolektorze?Jeśli o niego Ci chodzi to jest osadzony na dwóch asymetrycznych wpustach i dwóch klipsach zaciskowych,po między elementem łożyskowym jest oring i sprężyna.Ja wyjmowałem flet i wyczyściłem go rozpuszczalnikiem uniwersalnym z oleju piachu etc.
  2. hey Panowie,mam zasadnicze pytanie odnośnie kierownicy,u mnie przerobiłem temat kierownicy powietrza,ale zastanawia mnie fakt że nawet po długim przy gazowaniu kierownica otwiera się na 1-1,5 sekundy i się zamyka,czy tak ma być?Gdy wkręcam go na obroty krótko i do 2-4 tyś chodzi super,natomiast to że zamyka się po osiągnięciu pewnego zakresu obrotowego może być spowodowane brakiem obciążenia w danej chwili tudzież na postoju(bieg jałowy).Czy macie tak samo?Pozdro
  3. Wczoraj pojeździłem trochę,bez szaleństw,,,karton z przodu by mu w pyszczek nie było zimno,temperatura w normie i otwarty termostat,efekt-w aucie bucha żarem.Nawet na zwiększonej prędkości nawiewu(wolne obroty)w aucie jest mega gorąco,wystarczy że ostygnie i niestety do puki się nie rozgrzeje to z ogrzewaniem szału niema.W tygodniu wymienię termostat i napiszę czy coś się zmieniło,pozdro ---------- Post dopisany 16-02-2014 at 11:22 ---------- Poprzedni post napisany 09-02-2014 at 11:35 ---------- Hej,w piątek(14 b.m) wymieniłem termostat i szczerze mówiąc nie wiele się zmieniło,auto długo się grzeje potem zaczyna lecieć ciepłe powietrze z nawiewu.W momencie gdy termostat był wyjęty miałem możliwość wzrokowego sprawdzenia pompy wody a konkretnie łopatek pompy,są one całe nie połamane i bez nalotu kamienia.Próbowałem palcami ją obracać i tu czuć opór,gdyby miała luz na sworzniu to podejrzewam że można by było ją ruszyć.Spróbuję jeszcze przepłukania i wyczyszczenia układu obiegu cieczy,ponieważ przy spuszczaniu dwu krotnym płynu z chłodnicy na dnie wiadra zostawało dużo czarnego osadu ni to piasek ni to muł.Nie wiem już sam co z tym począć i jeżeli po płukaniu nic się nie zmieni to pewnie się poddam.Jaki preparat polecicie do czyszczenia układu chłodzenia,ja osobiście nigdy z takowego nie korzystałem. ---------- Post dopisany 05-04-2014 at 21:43 ---------- Poprzedni post napisany 16-02-2014 at 11:22 ---------- Hey,trochę czasu minęło i wiele rzeczy przy aucie przez ten czas porobiłem,wracając do tematu to jest on rozwiązany.Po wymianie nagrzewnicy faktycznie był problem z grzaniem ponieważ załozona była jakaś lipna sztuka firmy ????.Kupiłem używaną oryginalną jak najświeższą i powiem wam jest-bajka.Roboty z wymianą 45 minut,więc nawet na sprawdzenie wziąłem i nie żałuję.Oryginalną rozciąłem na 3 części i w środku było tyle kamienia że czapa mała,w układzie tylko(G12 i woda).Jeśli tylko pojawi wam się podobny problem oczywiście związany z nagrzewnicą nie bawcie się w płukanie etc.ja płukałem chemicznie 3 dni mocnym roztworem sporo z niej wyleciało ale dużo więcej zostało w środku,wymiana nie jest skomplikowana więc nawet szkoda zachodu.
  4. Kupiłem auto z przebiegiem 196 tys(Belgia),książka serv etc,jednak dziś kolo z serwisu powiedział że zestaw był wymieniony po za pompą wody,teraz mam przelatane 206 tys,,,10 tys zrobiłem od maja zeszł roku.nie wiem czy kierował się poprzedni właściciel nie wymieniając pompy ale dla mnie to bezsens,zaoszczędził 40 EUR a teraz ja musze wybulić 400.Termostat wymienię dla spokoju ale rozrząd przed sezonem wymienić trzeba musowo... mam jeszcze pytanko,czy demontując przód trzeba opróżniać klime czy są tam złącza a'la ciśnieniowe?Dzięki za info,pozdro
  5. w sumie 200 tys na pompie,,,ma prawo paść,sprawdziłem i przy wymianie rozrządu nie była wymieniana ale konsultant z ASO zalecił sprawdzić termostat,założe nowy bo nie wiem kiedy ten był wymieniany to już będę mógł coś wykluczyć przy okazji...pozdro
  6. ostatnim czasem próbowałem tak robić i zdjąłem wężyk podczas pracy silnika zaraz po dobrym rozgrzaniu,z wężyka nic nie leciało lub prawie nic,natomiast ze zbiorniczka przez ten króciec owszem bo płyn osiągnął już wysoką temperaturę(rozszerzalność cieplna),nie dało mi to specjalnie do myślenia,ale fakt jest taki że nie raz patrząc pod maskę widziałem wlewający się płyn do zbiorniczka przez ten wężyk a teraz tego nie ma.
  7. czyli jeśli z wężyka nie leci do zbiorniczka płyn,to oznaczać to może usterkę pompy?
  8. Witam,chcę z lekka odgrzać kotleta,mianowicie.Posiadam B6 z motorem 2.0 ALT,z dnia na dzień padło ogrzewanie(pojawiało się po mocnym nagrzaniu i obrotach pow 3000 obr),podejrzenie-nagrzewnica,wymieniłem na nową jest troszkę lepiej,ale problem w tym że trzeba trochę w palnik dać by się ciepełko robiło bo przy spokojnej jeździe leci takie słabo nagrzane.Auto zagazowane,węże do parownika gorące,zasilanie nagrzewnicy gorące a powrót letni(odpowietrzony książkowo).Zostały mi potencjalne dwa elementy do sprawdzenia tj. pompa wody(wymiana rozrz.30 tys temu) lub termostat choć temperaturę trzyma na blacie 90 i nie skacze,jak najprościej sprawdzić termostat i pompę wody by można było ją wykluczyć lub potwierdzić jej defekt oczywiście nie rozbierając rozrządu.
  9. Witam,posiadam już drugie Audi A4,tym razem B6 Avant(wcześniej sedan B5).Mam je od dwóch miesięcy,poznaje je na nowo bo w porównaniu do poprzednika jest w nim sporo zmian tak konstrukcyjnych jak i wizualnych.Prosiłbym was o pomoc gdy zajdzie taka potrzeba,a ja od wzajemnie tym samym gdy będę w stanie pomóc.Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...