Skocz do zawartości

United

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O United

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia United

0

Reputacja

  1. W mojej A4 jest seryjnie sportowe zawieszenie. Jest twardo, charakterystyka b. mi odpowiada. W drugim samochodzie, innej marki zabieram sie za obnizanie/utwardzenie zawieszenia i chcialbym uzyskac podobny efekt jak w Audi. Stad moje pytanie - co siedzi w fabrycznym sportowym zawieszeniu B8 Avant 2.0tdi 143ps? Taka informacja b. by mi pomogla. Aktualnie rozwazam zamontowanie w drugim aucie Eibach Pro Kit + Bilsteiny B6. Chcialbym wiedziec, czy taki zestaw (w samochodzie o identycznej masie) bedzie zblizony/bardziej miekki/twardszy. Jakiekolwiek odniesienie bedzie mega przydatne. PS. W miedzyczasie doedukowalem sie, ze moze byc 1BV i 1BE. Niestety nie mam zielonego pojecia co jest u mnie,ani jak moge to sprawdzic (ksiazka serwisowa w innym miescie, brak oznaczen S-Line na samochodzie). Vin samochodu to: WAUZZZ8K29A241618 - moze ktos moglby go rozkodowac? Dzieki
  2. Mam dokladnie takie samo pytanie. Czy do A4 B8 moge zalozyc 17 7.5J" ET 28 opony 235/45/17. Sprawa jest dosc pilna, wiec bede wdzieczny za odpowiedzi.
  3. Niestety nie ma tu odpowiedzi na moje pytanie. Jest napisane, ze za wtryskiwaczami do zaworu regulujacego cisnienie 10 bar, natomiast brak informacji jakie cisnienie za tym zaworem (poza tym, ze jest nizsze). Gdybym znal te odpowiedz, to moglbym je zmierzyc i wiedzialbym, czy spadajacy wezyk to objaw, czy przyczyna. Kazdy zaklad mechaniczny chce mi zalozyc obejme na wezyk i na tym koniec :]
  4. Zastanawiam się jeszcze, czy to co opisuje to przyczyna problemu, czy może tylko skutek?. Np. przewód wypadł, bo może powrót jest gdzieś zatkany w stronę baku? Podniosło się ciśnienie i się zsunął. Nałożyłem go i zacisnąłem, to ciśnienie znajduje sobie ujście przy zaworze zwrotnym. Czy jeśli dmuchnę w króciec od powrotu w stronę baku to może być jakiś opór? Ciśnienie jest tam dość wysokie, skoro przy poruszaniu tym przewodem pryska na dobre 10-15cm. Nie mam natomiast pojęcia jakie powinno być standardowo. Byćmoże jest tak jak piszesz, że przewód należy wymienić, ale wydaje mi się to zbyt piękne, żeby było prawdziwe. Dzięki Ok, z tego co wyczytałem za wtryskiwaczami na powrocie powinno być ciśnienie 10bar (dla ich prawidłowego funkcjonowania). Podejrzewam zatem, że ten zaworek to nie zawór zwrotny (no może przy okazji), ale przede wszystkim zawór regulujący ciśnienie do tych 10 bar właśnie. Kluczowe pytanie jest - jakie powinno być ciśnienie za tym zaworkiem? Może to on właśnie uległ uszkodzeniu i puscza za wys. ciśnienie. Będę wdzięczny za wskazówki.
  5. Czesc, Opisze problem od początku do końca: Wczoraj wieczorem poczulem zapach paliwa, nastepnie zauwazylem, ze wskazowka poziomu paliwa szybko spada. Otworzylem maske i okazalo sie, ze paliwo sie leje. Zdjalem obudowe i zobaczylem, ze przewod oznaczony na zdjeciu zielonym kwadratem spadl z króćca (nie bylo na nim zadnej objemy - czy to normalne?). Dzisiaj rano nałożyłem przewód na swoje miejsce, zacisnąłem go tymczasowa obejma i ruszyłem do pracy. Zatrzymałem się dwa razy kontrolnie po drodze, żeby zobaczyć czy ubytku nie ma - ale nic takiego nie zauważyłem. Poziom paliwa natomiast dalej opadał (w pół godziny ubyło 1/4 baku). Zmartwiło mnie to, ale moja teoria była taka, że ubytek był wczoraj, ale urządzenie pomiarowe wolno reaguje. Pod pracą chciałem wykonać jeszcze jeden test - zostawić silnik na 5min i zobaczyć czy nie będzie plamy pod spodem. Na zapalonym silnikiu poruszyłem delikatnie przewód oznaczony zielonym kwadratem i jego delikatne przesuniecie poskutkowało tym, że z zaworu zwrotnego (oznaczony strzałką na zdjęciu) pare cm dalej zaczęło być rozpylane paliwo. Puściłem przewód na swoje miejsce i spokój, znowu go delikatnie ruszyłem i ponownie z zaworu poleciał spray. Taka trochę gęstsza mgięłka na ok 10cm. Koledzy, czy moglibyście podpowiedzieć co może być grane? Od razu zastanowiło mnie co się mogło stać, że przewód sobie spadł. Czy nie ma tu za wysokiego ciśnienia?
  6. United

    brak mocy

    No taka decyzja zapadla. Mam nadzieje, ze nie trafie na hamownie, ktora znacznie zawyza wyniki. Czy caga od cagc rozni sie JEDYNIE oprogramowniem? Taka zmiana wydawalaby sie dosc dziwna :] ---------- Post dopisany at 18:28 ---------- Poprzedni post napisany at 18:20 ---------- Inna sprawa, ze to auto przy 100km/h pokazuje dokladnie 100km/h (nigdy wczesniej sie z tym nie spotkalem). Moze ktos kalibrowal zegary?
  7. United

    brak mocy

    Witam, przedstawię problem i może ktoś z Was będzie w stanie pomoc. Samochod to a4 b8 avant, manualna skrzynia 2.0tdi 143km. Auto sprowadzone z Niemiec parę miesięcy temu z przebiegiem 168tys km (vin potwierdzal przebieg). Jezdzi bezproblemowo, pali niewiele, nie kopci, ładnie pracuje - wszystko ok. Ja tym autem nie jezdze, wiec nie zwracalem na to wczesniej uwagi, natomiast po ostatniej przejazdzce wydalo mi sie dosc mulowate (gdy jechalem nim 1szy raz, bylem po przejsciu z coopera s, wiec mulowatosc wydawala mi sie uzasadniona). Tym razem nie dawalo mi to spokoju i uzywajac kamery zmierzylem przyspieszenie 0-100. Zawsze wychodzilo powyzej 11s (przy 100km/h licznik pokazuje 100km/h - to standard?). Dodatkowo jest wrazenie, ze powyzej ok 3.5tys idzie slabo (wiem, ze to diesel, ale kiedys po przejazdzce passatem 2.0tdi CR akurat pod tym wzgledem bylem pozytywnie zaskoczony). Jakie sa Wasze sugestie? Co to moze byc? Przyszlo mi do glowy, ze ktos wsadzil osprzet/silnik 2.0tdi 120ps - jak to sprawdzic? Inna rzecz - moze cos z ukladem doladowania jest nie tak, ale co by to moglo byc dokladnie? Zapieczone kierownice? (nie za wczesnie?) Bede chcial zapisac logi z czujnikow, ale nie mialem nigdy stycznosci z audi i nie wiem jeszcze jak sie za to zabrac, tzn. jaki kabel bedzie na 100% dzialal, jaki model, jakiego producenta? Bylbym b. wdzieczny, gdyby ktos wskazal dokladny link do aukcji np. Z gory bede wdzieczny za jakiekolwiek informacje, bo jak sie domyslacie sprawa jest b. denerwujaca. pozdro!
  8. United

    brak mocy

    Tez mialem takie przypuszczenie, dlatego powtorzylem pomiary po zmroku. ---------- Post dopisany 06-08-2013 at 20:29 ---------- Poprzedni post napisany 05-08-2013 at 19:08 ---------- Nikt nie ma pomyslu co to moze byc w 4letnim aucie?
  9. United

    brak mocy

    Witam, przedstawię problem i może ktoś z Was będzie w stanie pomoc. Samochod to a4 b8 avant, manualna skrzynia 2.0tdi 143km. Auto sprowadzone z Niemiec parę miesięcy temu z przebiegiem 168tys km (vin potwierdzal przebieg). Jezdzi bezproblemowo, pali niewiele, nie kopci, ładnie pracuje - wszystko ok. Ja tym autem nie jezdze, wiec nie zwracalem na to wczesniej uwagi, natomiast po ostatniej przejazdzce wydalo mi sie dosc mulowate (gdy jechalem nim 1szy raz, bylem po przejsciu z coopera s, wiec mulowatosc wydawala mi sie uzasadniona). Tym razem nie dawalo mi to spokoju i uzywajac kamery zmierzylem przyspieszenie 0-100. Zawsze wychodzilo powyzej 11s. Dodatkowo jest wrazenie, ze powyzej ok 3.5tys idzie slabo (wiem, ze to diesel, ale kiedys po przejazdzce CR akurat pod tym wzgledem bylem pozytywnie zaskoczony). Jakie sa Wasze sugestie? Co to moze byc? Przyszlo mi do glowy, ze ktos wsadzil osprzet/silnik 2.0tdi 120ps - jak to sprawdzic? Inna rzecz - uklad doladowania, ale co dokladnie? Zapieczone kierownice? (nie za wczesnie?) Bede chcial zapisac logi z czujnikow, ale nie mialem nigdy stycznosci z audi i nie wiem jeszcze jak sie za to zabrac, tzn. jaki kabel bedzie na 100% dzialal, jaki model, jakiego producenta? Bylbym b. wdzieczny, gdyby ktos wskazal dokladny link do aukcji np. Z gory bede wdzieczny za jakiekolwiek informacje, bo jak sie domyslacie sprawa jest b. denerwujaca. pozdro!
  10. Witam wszystkich forumowiczów, Na imie mam Karol i jestem z Warszawy. Zarejestrowałem się na tym forum, ponieważ zdaje sobie sprawę z tego jak cenna jest wiedza na nim zawarta dla użytkownika samochodu Audi. Auto mam od paru miesięcy, czarny Avant B8 2.0tdi - nie posiadam żadnych fotek. pozdrawiam wszystkich!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...