Skocz do zawartości

aryszard

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O aryszard

Informacje

  • Imię
    Ryszard
  • Miasto
    Gdynia

Auto

  • Model
    80 S2 B4
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    1Z
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia aryszard

0

Reputacja

  1. Witam.Samochod to a4 2.0tdi BRD. Przez ostatnie tygodnie bardzo czesto zapalala mi sie kontrolka od dpf.Po podlaczeniu vaga przy wypalaniu nie chcialo dopalic do zera.Dochodzilo dp okolo 10% i dalej nic.Teraz juz mam 56%.Wpadlem na pomysl aby wyjac filtr i go wypalic benzyną.Tak też zrobiłem.Jako że nie jestem magikiem to zajeło mi to kilka godzin a tu zonk.Zagladam w filtr a on pusty. Caly mlotkiem poobijany dookola. Jedyne co z niego jeszcze wyjelem to taki perscien druciany uwalony od sadzy. egr rowniez mial zaslepke ktora zdjelem poniewaz wczesniej nie chcial mi wypalac filtra. Ostatnimi czasy wymieniałem nawet czujnik roznicy cisnien. Zakladam że poprzedni wlaściciel wydlubał filtr i zaślepił egr a nie zmienił softu. Nie wylaczyl programowo. Orientacyjnie jaki jest koszt takiego zabiegu i kogo polecacie z okolic trojmiasta?
  2. aryszard

    kontrolka dpf

    Witam. Samochód to a4 B7 silnik brd 170 koni quattro kombi. Na fisie wyskoczyła kontrolka filtra cząstek stałych. Sprawdziłem egra bo wcześniej po kupnie miałem go zaślepionego i był problem z wypalaniem.Po zdjęciu blaszki odrazu się wypałił. Egr działa bez zarzutu(został wyczyszczony teraz) Wyczyściłem wszystkie możliwe wtyczki czujników aby wyeliminować jakiś problem elektryczny. W vagu zczytałem że filtr jest zapełniony w 20% i na 12 g popiołu. Została odpalona poprzez vag procedurawaryjnego dopalania ale i to nie pomogło mimo że komunikat mówił że zakończono sukcesem. W bloku 67 powinno być w 3 kanale różnica ciśnień. U mnie ta wartość wynosi 0mbar. Tu moje podejrzenie że jest uszkodzony czujnik różnicy ciśnień spalin. W vagu nie ma żadnych błędów.Świeci się tylko ta lampka. Czy w bloku 67 w polu 3 ta wartość powinna być różna od zera? Czy kupować ten czujnik? Czy to jest przyczyna?? Czy drodzy forumowicze macie jakieś inne sugestie.Co jeszcze mogę sprawdzić??
  3. Witam. Samochód to a4 B7 silnik brd 170 koni quattro kombi. Na fisie wyskoczyła kontrolka filtra cząstek stałych. Sprawdziłem egra bo wcześniej po kupnie miałem go zaślepionego i był problem z wypalaniem.Po zdjęciu blaszki odrazu się wypałił. Egr działa bez zarzutu(został wyczyszczony teraz) Wyczyściłem wszystkie możliwe wtyczki czujników aby wyeliminować jakiś problem elektryczny. W vagu zczytałem że filtr jest zapełniony w 20% i na 12 g popiołu. Została odpalona poprzez vag procedurawaryjnego dopalania ale i to nie pomogło mimo że komunikat mówił że zakończono sukcesem. W bloku 67 powinno być w 3 kanale różnica ciśnień. U mnie ta wartość wynosi 0mbar. Tu moje podejrzenie że jest uszkodzony czujnik różnicy ciśnień spalin. W vagu nie ma żadnych błędów.Świeci się tylko ta lampka. Czy w bloku 67 w polu 3 ta wartość powinna być różna od zera? Czy kupować ten czujnik? Czy to jest przyczyna?? Czy drodzy forumowicze macie jakieś inne sugestie.Co jeszcze mogę sprawdzić??
  4. Witam. Jak mogę sprawdzić czy moje hamulce z tyłu maja 245 czy 255 mm bez sciągania kół. Czy po vinie można jakoś do tego dojść?? I czy prawdą jest że w tym modelu trzeba popuszczać tłoczki hamulców komputerem??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...