Skocz do zawartości

szuszek83

Pasjonat
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O szuszek83

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    Lipno

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    AWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia szuszek83

0

Reputacja

  1. Witam Podlacze sie do tematu Mam taka przypadłość, że po wymianie ddwumasy z kompletnym sprzęgłem pozostaly drgania, wibracje budy samochodu, czy moze to powodowac taki stan plecionki?
  2. prawdopodobnie cos było z połączeniem wtyczka czujnik, lub sam czujnik się zawiesił, bo wyjąłem wtyczkę, odkręciłem czujnik, przeczyściłem, dałem też nowy oring i na razie jest ok
  3. Dziś podczas jazdy przy -5°C i 90°temp. płyny pokazywalo: 0 Amp, 0%, 13%, 2 bary
  4. witam może ktoś podpowie na co zwrócić uwagę, przy takim błędzie: 00819 - High Pressure Sensor (G65) 30-00 - Open or Short to B+ dodam, że błąd wyskakuje jak auto już się nagrzeje, od razu nie wyskoczy, od paru dni tak mam
  5. Tak zaslepilem wezyk srubką, i założyłem krotki wezyk na zawor egr i tez zaslepilem śrubką i teraz cisza. Tak zaslepki byly z podkladkami i na dole i u góry i to wydaje mi sie ze szczelne jest. Egr byl sprawny przed odlaczeniem go, bo jeszcze go sprawdzalem po wyczyszczeniu dużą strzykawką. Widać gdy zawór pracuje i rurka od egr jest wyjęta i otwory zaślepione to powietrze które jest w obiegu i trafia na otwarty zawór to powietrze tam wpada w jakis rezonans i powoduje dziwny dziwięk przypominajacy gwizdanie.
  6. Jednak nie mozna zostawic nadal pracujacego zaworu egr, bo powyzej 1700 obr wydobywa sie dzwiek zarzynanej turbiny
  7. tak pełne zaślepki i tu i tu, błędów nie wywala, wiec jestem w trakcie testów jak auto reaguje bez egr'a, po 1,5 roku czyszczenia było sporo tego szlamu, a turbawka tez mi się przycinała, więc postanowiłem na początek egr odłączyć, na BS003 zauważyłem że pokazuje cały czas wartość ok 520-540 przy egr off i egr on
  8. mam pytanie, wymontowałem rurkę pomiędzy egr a kolektorem i zaślepiłem blachą 2 i 4mm z allegro, ale nie odłączyłem przewodu od grzybka, tzn zawór nadal pracuje, czy musze odczepiać ten wężyk od podciśnienia który steruje zaworem, czy wystarczy tylko wyjecie rurki i zaślepienie otworów?
  9. Z korpusem wystepuje na tyle, od strony skrzyni
  10. Uszczelniacz wału korbowego przód (35X48X10) EL155560 Uszczelniacz wałka rozrządu (32X47X10) EL129780
  11. wczoraj zrobiłem jakieś 50 km , a dziś oto co zauważyłem po zdjęciu osłony:
  12. W tej chwili na pracujacym silniku przesuwa sie strzaleczka o 1-2 mm w lewo, pojerzdze troche i zobacze czy bedzie sie cos dzialo
  13. Czy takie ustawienie napinacza moze byc? Czy korygowac? I czy mozna to zrobic bez ponownego blokowania rozrzadu? ustawione bylo tak ze sie miescilo dokladnie po srodku, ale po odpaleniu przestawil sie na taka pozycje jak na zdjeciu, kat synchronizacji jest rowno na 0, tylko czy pasek nie bedzie zbyt napiety w takim polozeniu.
  14. witam czy ktoś mi wytłumaczy jak czytać te grypy 08-Auto HVAC? np. grupa 3 - ostatni parametr znacznie różni się od pierwszych trzech, to samo w grupie 4, 5, 6, 7, 8, 10 http://www.fotosik.pl/zdjecie/45bb7de9282b984b
×
×
  • Dodaj nową pozycję...