Skocz do zawartości

Crasher2000

Pasjonat
  • Postów

    44
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Crasher2000

Informacje

  • Imię
    Art
  • Miasto
    Łazy

Auto

  • Model
    A4 B8 Allroad
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CGLC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

205 wyświetleń profilu
  1. Na zdjęciu górny .
  2. Nareszcie wszystko działa ?
  3. Temat alternatora ogarnięty . Niestety gniazda dalej martwe. Winny okazał się przekaźnik. Dla potomności - jest w bagażniku . To ten ostatni 645 najbliżej ściany grodziowej .
  4. Sprzegielko Ok. Czas na elektryka .
  5. Sprzęgiełko na wirniku powinno w jedną stronę się blokować?
  6. Gagatek wyjęty , na szczęście dostęp jest Ok.
  7. Wiem, powinno być około 14V
  8. Prąd ładowania za niski, z alternatora wychodzi 12,86 V . Moduł poodcinał zbędne odbiorniki. Alternator do wyjęcia . Dobry trop. Działam .
  9. Prawie wszystko , wszystkie gniazda 12V nie funkcjonują . Bezpiecznik sprawny , a co ciekawe na bezpiecznikach w bagażniku napięcie max. 9 V . Czy to przyczyna problemów z akumulatorem ?
  10. Takiego rozwoju sprawy tez się nie spodziewałem z uwagi ze nie mogłem w pełni otworzyć drzwi , dopiero foto ujawniło ze już ktoś „sprawdzał” . Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuje za pomoc i poświęcony czas .
  11. Muskel , bardzo Ci dziękuje za pomoc i wskazówki dzięki którym rozszerzyłem wiedzę w zakresie A4- czki. Rozkładu poszczególnych bezpieczników , przekaźników, instalacji . Przy okazji i poszukiwaniach , zrobiłem klocki tył , filtr paliwa oraz wymieniłem akumulator z kodowaniem włącznie . Jeszcze raz dziękuje i pozdrawiam.
  12. Uzupełniając informację dotyczącą głównego tematu , za brak komunikacji odpowiedzialny był przekaźnik D znajdujący się na podszybiu przy sterowniku silnika. Dziwne było jedynie to ze podmieniłem go miejscami z inny tego samego typu i oba działają . Myśle ze pośrednio odpowiedzialny był za to akumulator na wykończeniu.
  13. Podsumowując , robiąc zdjęcie zauważyłem , ze w pozycji omawianej gniazda są piny dla bezpiecznika. Wiec umieściłem 15 A i pompka ruszyła na teście . Pytanie i olbrzymia zagadka dla mnie kto go wyciągnął ? Ale to już będę musiał wyjaśnić z małżonką
  14. Niestety u mnie w tym miejscu nie ma bezpiecznika.
  15. Gdzie idą te dwa kable 335 oraz 367 (+12 V) ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...