Skocz do zawartości

mosquas

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mosquas

Informacje

  • Imię
    Jakub
  • Miasto
    Kluczbork

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    CCWA
  • Napęd
    AWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia mosquas

0

Reputacja

  1. Trochę odgrzeję kotleta... Tak mi się złożyło, że termin na warsztacie mam dużo szybciej jak u tunera. Dzisiaj montują mi downpipe, a do tunera na softowe wycięcie jestem umówiony w połowie przyszłego miesiąca. Co zrobić, żeby obejść tryb awaryjny? Na zagranicznym forum czytałem, żeby odpiąć wtyczkę przepływomierza albo pierwszego za sondą czujnika ciśnienia w dpf. Próbował ktoś tego? Nie ukrywam, że ciężko się dostać do mojego mechanika, więc brałem co było.
  2. Poduszkę kupowałem z Lemfordera oznaczenie 34742 01 - po vinie w sklepie sprawdzali i pasuje po numerach na stronę prawą. Też na warsztacie na początku obstawiali poduszkę, sprawdzali ją i poduszka ok. Poduszkę kupowałem sam, więc nie ma mowy o próbie wciśnięcia mi szmelcu. Najciekawsze, że jak odpalę auto, usunę błąd i robię próbę to błąd się nie pojawia. Na próbie operuję gazem tak, żeby "bujać" silnikiem. Po czym wystarczy auto zgasić i odpalić - błąd jest znowu na 640 obr. Poduszka pasuje P&P czy trzeba coś kodować ? Nie miałem wcześniej styczności z B8 od strony mechanicznej i względem moich poprzednich audi przeskok technologiczny jest dość spory. Mega dziwna sprawa, kończą mi się pomysły, a nie chcę na starcie pruć wiązki :/ Najgorsze jest to, że aktualnie nie mam dostępu do kanału i naprawę musiałem zlecić warsztatowi... Teraz błądzę i sprawdzam rzeczy, które być może już zostały sprawdzone. Mam pomysł z odpięciem kostki od poduszki całkowicie i wtedy zobaczyć co "powie" VAG, ale nie wiem czy w ogóle jest sens.
  3. Witam, we wtorek oddałem auto do mechanika na wymianę prawej poduszki silnika, bo delikatnie telepało budą. Auto trochę ciężej kręci i przy okazji zrobili mi testy obciążeniowe akumulatora - czeka mnie niedługo wymiana. Poduszkę wymienili - auto odebrałem, ale pojawia się błąd poduszki. Pojawia się niezależnie od temperatury silnika i teraz tylko przy odpalaniu silnika na poziomie 640 obrotów . 7900 - Prawy zawór zawieszenia silnika (N145) P1577 00 [044] - Przerwa Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów7900 - Prawy zawór zawieszenia silnika (N145) P1577 00 [044] - Przerwa Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Kable od poduszki do miejsca gdzie chowają się w wiązce są sprawdzone i nie ma żadnych uszkodzeń Mam jedno podejrzenie, ale nie wiem czy jest w ogóle taka możliwość. Akumulator jest w takim stopniu na wykończeniu, że sterownik odcina dopływ prądu do wszystkiego co możliwe, byleby tylko silnik odpalił ? Odcinałby prąd również do poduszek silnika ? W załączniku szczegółowy log błędu, który się pojawia Log-Audi-Kuba.txt
  4. Witam, niedawno stałem się posiadaczem kolejnego w swoim życiu A4, tym razem A4 B8 Avant w quattro. Silnik 3.0 tdi 240 km - świadomy i przemyślany wybór. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...