oczywiście komputer był podłączony, elektromechanik sprawdził wykasował błędy i niby jest ok jedyne co to sprawdził wykres pracy turbo no i okazało się że ten elektrozawór jest walnięty. elektrozawór zakupiłem taki sam tylko z innej aukcji który kosztował 120zł:
ZAWÓR TURBINY EGR AUDI A3 A4 A6 FORD GALAXY 1.9TDI (3476627612) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
w tym samym czasie dałem pompe do regeneracji no i po montażu auto pracowało nierówno, a że regenerował kto inny,montował także inny,wiec trzeba było podjechać do regulacji. regulacja przebiegła pomyslnie pompa była nieszczelna podawała zbyt dużą dawkę paliwa teraz ją zmniejszyli, i po tych zabiegach auto jeszcze bardziej osłabło,chodź przed zabiegiem jak mu depłem to jeszcze mało wiele się zbierał,a teraz pedał w glebe a on po swojemu przyspiesza. ciśnienia sprawdzali 2
podsumowując zaworek i pompa były montowane w jednym czasie także nie wiem czyja może być teraz wina, wadliwy zaworek? złe ustawienie pompy? zepsuta turbina?
jak widać w dziale mechaniki jestem noga:facepalm: także wiem że może być wiele przyczyn ale prosze byście mi przybliżyli mniej więcej gdzie szukać , co sprawdzić wedle tych objawów które opisuje ponieważ fachowcy kosztują a ja nie wiem gdzie się udać pozdrawiam