Skocz do zawartości

pawlo300

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pawlo300

Osiągnięcia pawlo300

0

Reputacja

  1. pawlo300

    [ B5 AFN] mała moc

    oczywiście komputer był podłączony, elektromechanik sprawdził wykasował błędy i niby jest ok jedyne co to sprawdził wykres pracy turbo no i okazało się że ten elektrozawór jest walnięty. elektrozawór zakupiłem taki sam tylko z innej aukcji który kosztował 120zł: ZAWÓR TURBINY EGR AUDI A3 A4 A6 FORD GALAXY 1.9TDI (3476627612) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. w tym samym czasie dałem pompe do regeneracji no i po montażu auto pracowało nierówno, a że regenerował kto inny,montował także inny,wiec trzeba było podjechać do regulacji. regulacja przebiegła pomyslnie pompa była nieszczelna podawała zbyt dużą dawkę paliwa teraz ją zmniejszyli, i po tych zabiegach auto jeszcze bardziej osłabło,chodź przed zabiegiem jak mu depłem to jeszcze mało wiele się zbierał,a teraz pedał w glebe a on po swojemu przyspiesza. ciśnienia sprawdzali 2 podsumowując zaworek i pompa były montowane w jednym czasie także nie wiem czyja może być teraz wina, wadliwy zaworek? złe ustawienie pompy? zepsuta turbina? jak widać w dziale mechaniki jestem noga:facepalm: także wiem że może być wiele przyczyn ale prosze byście mi przybliżyli mniej więcej gdzie szukać , co sprawdzić wedle tych objawów które opisuje ponieważ fachowcy kosztują a ja nie wiem gdzie się udać pozdrawiam
  2. pawlo300

    [ B5 AFN] mała moc

    witam jeszcze raz. bez owijania w bawełnę moje audi ma zbyt małą moc jak na te 110 km . auto zakupiłem z turbiną po regeneracji. po jakimś czasie przy ostrzejszej jeździe np: przy 2 tys pedał w glebę i turbinę odcinało, dopiero po zgaszeniu silnika i ponownym zapaleniu turbina działała poprawnie. elektromechanik stwierdził mi że winien jest elektrozawór, i rzeczywiście był jakiś poklejony wiec go wymieniłem. i teraz niby jest dobrze lecz jest zbytnio słaby. mój ojciec ma volvo także disel 90 km i jest stanowczo że tak powiem żwawszy. czy przez niedziałający elektrozawór turbina mogła się zabrudzić i może być przyczyną ? szczególnie że jest po regeneracji ,nie jest seryjna (i mam na myśli papraka który mógł ją skrzaczyć )? to co mogę jeszcze wam napomknąć to to że pompa paliwa była nieszczelna i była przestawiona dawka paliwa ,podawała więcej postanowiłem ją wygenerować, teraz dawkę zmniejszyli nib y jest zgodnie ale może być to tego wina? skoro auto pracuje poprawnie ,mało pali,ładnie wkręca się na obroty a jest słabe? wtryski były sprawdzone i są dobre turbina trzyma ciśnienie na komputerze nie ma błędów czekam na wasze sugestie co do tej sprawy za odpowiedzi z góry dziękuje pozdrawiam
  3. no to i ja pochwalę się swoją audi szału nie ma, typowa seria tyle że kolor fajny wedle gustu na swoje lata myślę że jest i tak w niezłej kondycji i na swoje lata ma to coś właścicielem jestem od roku przed audi jeździłem starą polówką . w ciągu roku wymieniłem: -turbina po regeneracji -świece -pompa po uszczelnieniu -rozrząd -tarcze+klocki -szklanki -zaworek turbiny oraz egr i wiele więcej wyposażenie: -2esz -2pp -climatronik -abs -el -2 podłokietniki
  4. witam jestem Paweł. od roku posiadam audi a4 1.9 tdi 110km pochodzę z kujawsko-pomorskiego z okolic brodnicy. powód mej rejestracji na ów forum jest taki że mam parę problemów i zarazem pytań które w niedługim czasie postaram się wam wyjawnić. mam nadzieje że pomożecie pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...