Skocz do zawartości

JarQ_A4

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O JarQ_A4

Osiągnięcia JarQ_A4

0

Reputacja

  1. Kolega ma podobny wyciek tylko sporo większy, ale czy to nie jest czasami ropa? Jeśli leje na łączeniu pompy z głowicą to wystarczy tylko wymienić uszczelki.
  2. Z braku czasu nie miałem kiedy napisać ale do rzeczy. Pokrywę zaworów uszczelniłem, silnik wymyłem i... wyciek tak jakby się minimalnie zmniejszył, ale to nie z pod pokrywy cieknie tylko prawdopodobnie z pod pompy vacum, tylko czy w ogóle jest to jest możliwe? Skąd tam się berze olej? może uszczelniacz na wałku nie trzyma? Zaznaczyłem na czerwono skąd się wydostaje olej Zdjęcie zapożyczyłem. Jestem prawie pewien że właśnie z stąd leje
  3. Z korka wlewu nie leje, po umyciu silnika ewidentnie widać że leje na rogu pokrywy koło pompy vacum. Znalazłem na innym forum podobny przypadek, po wymianie uszczelki dalej lało. Jedyny sposób wymiana pokrywy na nową (wiadome jaki koszt ) albo tak jak kolega Duch^ pisze na silikon. Zamówiłem silikon Dirko, jak na razie czekam na przesyłkę. Panowie nie chcę zakładać nowego tematu i śmiecić na forum. Chciałbym abyście rzucili okiem na logi ponieważ niedawno był robiony rozrząd i po wymianie paska kopci na zimnym, a na rozgrzanym mniej
  4. Witam Nie mogę się uporać z wyciekiem oleju koło kolektora, podejrzewałem uszczelkę pod pokrywą ale po wymianie dalej to samo. Dodam że pompa vacum została wymieniona (nie z tego powodu.. zakończyła swój żywot) więc odpada możliwość że może cieknąć z pompy. Pół roku temu została zregenerowana turbosprężarka oraz wyczyszczony cały dolot, w dolocie są jedynie minimalne ilości oleju z odmy. Na trasie 420km ubyło mi 200ml oleju, cały blok silnika był w oleju. Auto trochę kopci na niebiesko. Obawiam się że może być to uszczelka pod głowicą, dodam również że płyn chłodniczy jest czysty i nie ubywa. Mogę zrobić logi jeśli to pomoże w diagnozie ---------- Post dopisany 25-02-2014 at 19:48 ---------- Poprzedni post napisany 24-02-2014 at 21:15 ---------- Proszę o analizę logów, niestety na dzień dzisiejszy tylko statyczne VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
  5. Kolega miał racje pompa vacum zdechła.. fabryczna pompa była firmy luk, wyczytałem negatywne opinie o tej pompie między innymi obluzowujący króciec i niedostępne uszczelki pod tylny dekiel Teraz mam zamontowaną pompę bosch
  6. Witam Mam problem z audi. Po odpaleniu auto od razu zgasło tak jak by komputer odciął zapłon, po podłączeniu vaga ukazały się trzy błędy 17564 Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym - zwarcie do masy/przerwa brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 17569 Czujnik temperatury powietrza - przerwa/zwarcie do plusa brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 16706 Czujnik obrotów silnika - brak sygnału brak osprzętu / nie związany ze sprzętem Po wymianie czujnika na wale korbowym auto dalej nie odpala, zauważyłem wycieki ropy prawdopodobnie z pompy vacum, cały silnik od strony turba i grodzi jest w ropie aż po skrzynie biegów. Podejrzewam uszczelki w pompie vacum, ale nie jestem pewien czy skończy się tylko na wymianie uszczelek lub całej pompy
  7. Tak jak panowie pisali turbina kończyła swój żywot. Jednak zdecydowałem się odkręcić kolektor, cały dolot został wyczyszczony plus nowe uszczelki do turbiny i dolotu. Turbina została zregenerowana w Mielcu, ale bardzo mnie zdziwiło ponieważ powiedzieli mi że dostał się piasek do turbiny i zostały uszkodzone łopatki wirnika od strony zimnej i uszczelniacze.. okazało się że miałem pękniętą obudowę filtra powietrza. Po założeniu turbiny auto przestało dymić, otrzymało drugą młodość, teraz dopiero wciąga w siedzenie
  8. Witam Panowie Koniecznie trzeba odkręcać kolektor żeby dostać się do turbiny? Czy podczas montażu nowego turba trzeba czyścić "smoka" w misce olejowej, przewody smarowania turbosprężarki? Rozumiem że trzeba wyczyścić cały układ dolotowy, wymienić olej oraz filtr oleju.
  9. Trzeba odkręcać kolektor żeby wyciągnąć turbinę? Czy są większe problemy z odkręceniem śrub? To prawda że trzeba zakręcać nowe śruby? słyszałem że podczas dokręcania starych śrub można zerwać gwint
  10. Witam jestem tutaj nowy więc proszę o wyrozumiałość Mam mały problem z samochodem Audi A4 B6 1.9tdi 130KM Po zapaleniu samochodu zawsze na zimnym kopci. W dolocie jest pełno oleju i mam założony intercooler od b5 bez wiatrołapu Sprawdzałem turbo i są luzy na wirniku poprzeczne i osiowe. Luz poprzeczny nie jest tak duży żeby obcierał o obudowę ale bardzo mnie to niepokoi. Kolejna rzecz to że zawsze przy szybszym skręcie w lewo wpada w tryb awaryjny. Dodam jeszcze że wymieniałem wężyki podciśnienia ale mam zapieczone kierownice turbiny. Słychać także dziwny dźwięk z turbiny po przy ujmowaniu gazu z 3tys obrotów. Podpinałem samochód do komputera i miałem błąd przeładowanie/przekroczona granica regulacji. Czy jest to wina turbo że mam tyle oleju w dolocie? czy może z odmy leci na turbo? Podejrzewam że turbo będzie do regeneracji bądź wymiany
×
×
  • Dodaj nową pozycję...