
golgonc
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
13 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O golgonc

Informacje
-
Imię
Michał
-
Miasto
Leżajsk
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Płyn lub olej w małej wtyczce ECU A4 B6 1.8T
golgonc odpowiedział(a) na golgonc temat w Audi A4 B6/B7
Prawdopodobnie udało mi się znaleźć przyczynę. A mianowicie czujnik F265 na termostacie jest uszkodzony i po przewodzie płyn wędrował aż do wtyczki ECU. Zostawiam tutaj link do schematu który okazał się pomocny. https://a4-klub.pl/applications/core/interface/file/attachment.php?id=135899 -
Płyn lub olej w małej wtyczce ECU A4 B6 1.8T
golgonc odpowiedział(a) na golgonc temat w Audi A4 B6/B7
Pod pokrywą ECU ani grama wilgoci, przewody suche. Jedynie pin 116 jest "zielony" patrząc od tyłu wtyczki dla tego padły na ten przewód moje podejrzenia. Płyn jest przezroczysty i lepki ale "słodki" jak płyn do układu chłodzenia -
golgonc obserwuje zawartość Płyn lub olej w małej wtyczce ECU A4 B6 1.8T
-
Witam, mam problem ze znalezieniem przyczyny pojawiającego się płynu/oleju w małej wtyczce ECU w audi a4 b6 1.8t bfb 2004r. W październiku oczyściłem mniejsza wtyczkę z płynu który się w niej znajdował oraz wymieniłem czujnik położenia wału(również w tej wtyczce była odrobina płynu) ale problem powrócił powodując błędy przepustnicy oraz pedału przyspieszenia. Patrząc od tyłu wtyczki najbardziej prawdopodobne jest iż płyn idzie po przewodzie zielono/szarym- pin 116. Schemat który znalazłem ale prawdopodobnie nie potrafię go poprawnie odczytać: https://mega.nz/file/ShxX0QIa#xFcRGWLSShqzy639TIk1583bvkHNDAmxHVFGLffrNbw Zdjęcie wtyczki oraz film: VID-20231030-WA0004.mp4
-
Montaż aktywnego układu kierowniczego Servotronic w Audi A4 B6/B7
golgonc odpowiedział(a) na Bart-S temat w Audi A4 B6/B7
Z uwagi na dziwne zachowanie się mojej przekładni po "regeneracji" jestem zmuszony do poszukiwań używanej, najlepiej z seata exeo, servotronic i producent ZF. Czy do A4 b6 04' z silnikiem 1.8t BFB bedzie pasowała tylko przekładnia o nr: 3R1 422 072 A? Czy przekładnia z silnika diesla będzie pasować do benzyny? -
Dzięki bo nie byłem do końca pewien. Lepiej wybrać zestaw sachs'a 3000 840 301 czy może Luk'a 621 0824 00?? Cena zbliżona bo różnica około 30zł na zestawie
-
Mam pytanie odnośnie sprzęgła w ADP z końcówki roku 96' vin WAUZZZ8DZVA069379. Ponieważ w tym silniku od nr około 170tys był dwumas i nie wiem jakie sprzęgło mam zamówić, serwis audi nie potrafił mi jednoznacznie odpowiedzieć jakie będzie tam sprzęgło. Dodam iż naklejka na obudowie rozrządu jest nieczytelna. Czy ktoś może wie od kiedy w ADP był dwumas?? Z góry dziękuje za odpowiedz
-
w silniku ACK odcięcie powinno być przy 6500obr, możne ktoś w sterowniku kiedyś grzebał??
-
sprawdź czy odcina na pb, dla przykładu filmik z jakiejś hondy z porównaniem "odciecia" na pb i lpg: i nie polecam piłować na gazie bo zazwyczaj nie ma odcięcia i można łatwo zatrzeć silnik
-
a masz założony gaz?? czy tylko pb??
-
masz na myśli katalizator czy złącze elastyczne??
-
Ale po adaptacji przepustnicy jest dużo lepiej, nie szarpie ale to tylko przez parę km(około 30). Później problem powraca no i szarpanie jest również przy puszczaniu gazu, głównie gdy gwałtownie dodaje lub puszczam gaz:kox: Świece wymieniałem jakieś 5tys km temu na denso K20TT (nic nie pomogło), ogólnie samochodem o zakupie zrobiłem już ponad 10 tys i chyba kupiłem już go z tym problemem, wiem tylko ze przewody zapłonowe mam oryginalne beru z logiem audi co do reszty to nie mam pojęcia. Moim zdaniem wina przepustnicy (a konkretnie potencjometru) ponieważ po adaptacji i czyszczeniu była znaczna poprawa. Można sprawdzić jej działanie jakoś na vag-u?? Czy tak samo jak przy adaptacji blok 098 i tylko obserwować napięcie czy rośnie jakoś płynnie czy "skacze" podczas dodawania, puszczania gazu?? No i jeszcze pojawia się co jakiś czas błąd sondy lambda o nr. 16514, spalanie myślę ze jest w miarę rozsądne bo pali do 9l gazu. pozdr
-
Witam, od pewnego czasu zmagam się z szarpaniem podczas gwałtownego przyspieszania lub zwalniania, poszukałem na forum trochę na ten temat i okazało się że prawdopodobnie winna jest przepustnica ponieważ po jej wyczyszczeniu i zaadaptowaniu poprawiło się może na jakieś 30km. Po świętach wyczyściłem ja po raz drugi(tym razem sumiennie) i przeczyściłem dodatkowo potencjometr przepustnicy, zaadaptowałem vag'iem i również poprawiło się na parę km. Problem ciągle powraca wiec chyba czas na jej wymianę. Chciałem się zapytać jakiej marki przepustnice wybrać?? (żeby wytrzymała chociaż 100tys) nr oryginału: 058133063H
-
1.6 ADP 96r 275tys. z czego 30tys. na LPG