maesto10
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
12 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O maesto10
Osiągnięcia maesto10
0
Reputacja
-
silnik 1.8t AWJ wiatrak sie włączył i lekko spadło ale utrzymymuje sie 100 stopni na wolnych obrotach i na postoju raz doszło do 105 stopni a na desce dalej 90 stopni niewiem może ma tak być
-
Witam kolegów map pytanie ostatnio zauważyłem że silnik się przegrzewa na desce dochodzi do 90 stopni i się utrzymuje a jak podpinałem vaga i na blokach pomiarowych dochodziło nawet do 102 stopni i słyszałem włączenie się wentylatora miał ktoś coś podobnego i jak sobie z tym poradził
-
i filter do wymiany przy okazji
-
może czujnik przy termostacie do wymiany
-
Witam wszystkich nie moge dokręcić szpilki od pokrywy zaworów prawdo podobnie jest gwint wydarty co można z tym zrobić najlepiej myślałem żeby rozwiercić wiertłem 7,5 mm i przegwintować na szpilke 8 czy może jest jakiś klej dobry do tego problemu i czy czeba ściągać pokrywe do rozwiercania bo niechce żeby mi coś wpadło do silnika
-
To widzę że takie spalanie to normalne chyba .A już myślałem że będę musiał jechać dawkę gazu sprawdzić u gazownika no i to jeszcze quatro swoje robi trochę
-
Jak przyjade do Polski to sprobuje z tym zaworem może coś pomoże a spalanie to średnie tanuje 45 litów gazu i robie ok 350 km spokojnom jazdom .
-
dokładnie nieraz piszczy przez pare sekund a o jakim zaworze muwisz 112 i czy ma to coś z większym spalaniem gazu bo mi 13- 14 pali na 100 km
-
jak się nie myle to 17831 ,jestem teraz za granicą i jak zjadę na święta to podepnę inapisze coś więcej
-
świeci kontrolka elektronika silnika ,jak podpiołem pod komputer to pokazało mi bład wtrysku powietrza i brak osprzętu pierwsze raz widze coś takiego .Szukałem po internecie i może to być właśnie ta pompa do naprawy.
-
chyba łożysko się zaciera w niej jak zapalam silnik i strasznie piszczy
-
Sorki że się podpinam pod temat ale czy ktoś rozbierał i czyścił pompę powietrza wtórnego