Skocz do zawartości

-Mistrzu-

Pasjonat
  • Postów

    63
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O -Mistrzu-

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    Oleśnica

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Cabriolet
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

659 wyświetleń profilu

Osiągnięcia -Mistrzu-

2

Reputacja

  1. Znam już trochę ten temat i ogólnie warto. Jak chcesz to mam dostęp do kilku sztuk nowych sylikonowych TIP-ów w kolorze niebieskim. Komplet do założenia z opaskami 350zł + kw. (Na allegro takie sprzedają po 400zł) A za dobrego, nie spawanego "na kolanie" TIPa z kwasiaka będziesz musiał dać około 500zł w górę i do takich trzeba dodatkowo jeszcze kupić rurki montażowe. Jak coś, to pisz na PW.
  2. Wydaje mi się, że pół forum nie musi pisać, że "podbija w sprawie fotek"... Już było to napisane i gdyby autora wątku to interesowało to zaktualizowałby zdjęcia, ale niestety nie ma z jego strony zainteresowania i można powiedzieć, że temat jest zamknięty.
  3. To jest chyba najmniejszy problem, bo pewnie większość z nich nie zwróciła by na to nawet uwagi.
  4. Hmmmm ale teraz jak tak oglądam zdjęcie twojego układu wydechowego z pierwszego posta, to wydaje mi się, że popełniłeś jeden kolosaly błąd.... Chcesz odcinać dopływ spalin do tłumika i puszczać je przez rurę aby było głośniej, albo puszczać spaliny przez tłumik, żeby było ciszej. Idąc tym tokiem myślenia, to wydaje mi się, że zawór który zamontowałeś powinien być pomiędz tłumikiem, a tą twoją dodatkową rurą, a nie na niej. Teraz blokujesz tylko przepływ spalin przez rurę (bądź nie) a w tłumik cały czas idą spaliny pomimo tego czy zawór będzie otwarty, czy zamknięty.
  5. Tak śledzę waszą sprzeczkę i nie rozumiem trochę tego... Skoro wycięcie kata niby nic nie daje, a nawet jest nie wskazane to dlaczego np. gregor10 który zajmuje się modzeniem samochodów i jest dobrze znany i bardzo polecany na forum w swoim stage 1 do programu ma uwzględnione wywalenie kata? Wydaje mi się, że zna się na tym i nie robił by takich żeczy gdyby to miało zły wpływ.
  6. Od kilku dni borykam się z tym samym problemem i widzę, że nie jestem odosobniony. Dzisiaj postaram się sprawdzić poziom płynu i wtyczki. Przetestuje to i dam znać czy to coś pomogło.
  7. A u mnie siedzi coś takiego. 3sdm 19" 4x10j et.35 opony 225/35/19
  8. Skoro jesteś zadowolony z dźwięku, to po co będziesz kąbinował z przelotem?
  9. A jeżeli ktoś przyjedzie do Ciebie na chiptuning z założonym własnym DP i przy tym będzie chciał programowo wyłączyć sondę, to nie będzie to wliczone w cenę chiptuningu? Każde auto jest traktowane indywidualnie i koszt jest zależny od setupu, w sprawie cen chiptuningu i wylaczenia sondy lambda proszę pisać na [email protected] Nie chodzi mi o ceny Twoich usług, bo wiadomo, że takie sprawy załatwia się na PW. Pytam tylko czy jak przyjedzie się do Ciebie z założonym już DP to przy chiptuningu wywalenie drugiej sondy jest dodatkowo płatne? Chce wiedzieć czy dobrze wywnioskowałem z Twojego wpisu.
  10. A jeżeli ktoś przyjedzie do Ciebie na chiptuning z założonym własnym DP i przy tym będzie chciał programowo wyłączyć sondę, to nie będzie to wliczone w cenę chiptuningu?
  11. Pochwal się lepiej jak mruczy Twój układ wydechowy. Na samych końcowych puchach nie jest za głośno?
  12. Porównując do DSMIC za 1000zł możesz już ogarnąć fajnego FMIC, następnie zawsze można sprzedać swojego IC z gratami i odzyskać trochę kasy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...